mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 55 elem 6 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Csapó, Benő ✉
Social determinants of mathematics and science achievement in historical context
CURRENT OPINION IN BEHAVIORAL SCIENCES
46
Paper: 101182 , 9 p.
(2022)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33038871
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Összefoglaló cikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 8
| Független: 8 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 6
Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33038871]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 8, Független: 8, Függő: 0, Nem jelölt: 0
2.
Kiss, Renáta
;
Mokri, Dóra
Az olvasási és matematikai képességeket megalapozó fejlesztő program hatásának vizsgálata az általános iskola első két évfolyamán
In: Steklács, János; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.)
21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
Pécs, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
PTE BTK Neveléstudományi Intézet
(2022)
573 p.
p. 160
Közlemény:33270938
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33270938]
[Admin láttamozott]
3.
Csíkos, Csaba ✉
;
Pásztor, Attila
;
Rausch, Attila
;
Szitányi, Judit
A matematikai nevelés kutatásának aktuális irányzatai
MAGYAR TUDOMÁNY
181
:
1
pp. 24-33. , 10 p.
(2020)
DOI
Teljes dokumentum
SZTE Publicatio
Közlemény:31034049
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 3 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31034049]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 3, Függő: 0, Nem jelölt: 0
4.
Habók, Anita ✉
;
Magyar, Andrea
;
Németh, Mária B.
;
Csapó, Benő
Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
103
Paper: 101634 , 12 p.
(2020)
DOI
REAL
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Zárolt
Közlemény:31370231
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 65
| Független: 62 | Függő: 3 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 19 | Scopus jelölt: 33 | WoS/Scopus jelölt: 34 | DOI jelölt: 58
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31370231]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 65, Független: 62, Függő: 3, Nem jelölt: 0
5.
Karimova, Könül ✉
;
Csapó, Benő
The Internal/External Frame of Reference of Mathematics, English, and Russian Self-Concepts
JOURNAL OF ADVANCED ACADEMICS
31
:
4
pp. 506-529. , 24 p.
(2020)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:31370810
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 2 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 3 | Scopus jelölt: 3 | WoS/Scopus jelölt: 3 | DOI jelölt: 3
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31370810]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 2, Függő: 1, Nem jelölt: 0
6.
Mousa, Mojahed ✉
;
Molnár, Gyöngyvér
Computer-Based Training in Math Improves Inductive Reasoning of 9- to 11-year-old Children
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
37
Paper: 100687 , 26 p.
(2020)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:31595545
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 16
| Független: 12 | Függő: 4 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 11 | Scopus jelölt: 10 | WoS/Scopus jelölt: 12 | DOI jelölt: 12
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31595545]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 16, Független: 12, Függő: 4, Nem jelölt: 0
7.
Benő, Csapó
;
Attila, Pásztor
;
Ágnes, Hódi
;
Attila, Rausch
;
Gyöngyvér, Molnár
Impact of early literacy and numeracy on later reading and mathematics achievements
In:
Thinking Tomorrow's Education: Learning from the past, in the present and for the future : 18th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction : book of abstracts
Aachen, Németország :
European Association for Research on Learning and Instruction
,
RWTH Aachen University
(2019)
pp. 16-16. , 1 p.
Közlemény:30794587
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[30794587]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
8.
Gyöngyvér, Molnár
;
Moritz, Herzog
;
Benő, Csapó
Making the psychological dimension of learning mathematics visible
In:
Thinking Tomorrow's Education: Learning from the past, in the present and for the future : 18th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction : book of abstracts
Aachen, Németország :
European Association for Research on Learning and Instruction
,
RWTH Aachen University
(2019)
pp. 320-320. , 1 p.
Közlemény:30794597
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[30794597]
[Admin láttamozott]
9.
Attila, Rausch
;
Attila, Pásztor
Technology-based assessment of early numeracy and later mathematics achievement
In: Ewa, Bergqvist; Magnus, Österholm; Carina, Granberg; Lovisa, Sumpter (szerk.)
Proceedings Of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
Gothenburg, Svédország :
University of Gothenburg
(2018)
p. 145
Közlemény:30359128
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[30359128]
[Admin láttamozott]
10.
Kiss, Renáta
;
Mokri, Dóra
Óvodapedagógus hallgatók vélekedése az anyanyelvi nevelés, a matematika és a külső világ tevékeny megismerésének óvodai szerepéről
In: Vidákovich, Tibor; Fűz, Nóra (szerk.)
PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglalók [Programme and abstracts]
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2018)
107 p.
p. 52
Közlemény:3422372
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[3422372]
[Admin láttamozott]
2024-12-13 16:12
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás