mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglalók [Programme and abstracts]
Vidákovich, Tibor [Vidákovich, Tibor (Oktatáselmélet, p...), szerk.] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK)
;
Fűz, Nóra [Fűz, Nóra (neveléstudomány), szerk.] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK)
Magyar és Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, Magyarország, 107 p.
2018
Konferencia:
PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglalók [Programme and abstracts] 2018-04-26 [Szeged, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 3365708
ISBN:
9789633065884
SZTE Publicatio:
13740
Szakterületek:
Oktatástudomány
Fejezetek
Hegedűs Szilvia. Óvodás korú gyermekek distresszre adott válaszai a szülők és a pedagógusok véleménye alapján. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 13
Aknai Dóra Orsolya et al. Online pedagógus szakmai közösségek elemzése. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 17-17
Altorjay Tamás. A comparison of the effect of singing warm-up with traditional and new methods. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 18-18
Balázsi Ildikó et al. Tanulói életutak: A TIMSS és PIRLS 2011 tanulók tanulmányi előmenetele. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 20-20
Bank Éva. The connection of engagement and academic coping. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 22-22
Bánfi Gréta. A kutatás-, a projekt- és a problémaalapú tanulás vizsgálata általános és középiskolai tanárok körében. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 23
Bónus Lilla et al. A természettudományos gondolkodás fej lesztése didaktikus játékokkal biológiaórán. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 24-24
Budis Imola. A tanulási énkép vizsgálata halmozottan hátrányos helyzetű, nevelőszülőnél élő tanulók körében. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 25
Bús Enikő. A tanórakutatás hatékonyságának nyomon követése trianguláció segítségével. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 26-26
D Molnár Éva et al. Az önszabályozott tanulás kognitív és motivációs stratégiáinak összefüggései a mindsettel. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 27-27
Dancs Katinka. Egy játékosított egyetemi kurzus tapasztalatai. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 28
Dancs Katinka. Van-e kapcsolat a nemzeti azonosulás erőssége és a nemzeti szimbólumok ismerete között? – 1-6. osztályos tanulók nemzeti identitásának vizsgálata. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 29
Fehér Péter et al. Computational Thinking in Problem-Solving: A Theoretical Overview. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 30-30
Fejes József Balázs et al. Célok, tervek és tanulási stratégiák vizsgálata serdülők és fiatal felnőttek körében. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 31
Fejes József Balázs et al. Az oktatási integráció ügye a 2010- es években Magyarországon. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 32
Fűz Nóra. Az oktatási célú iskolán kívüli programok megítélését és szervezését befolyásoló tényezők, online mérés alapján. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 35-35
Gál-Szabó Zsófia et al. A teljesítmények és a feladatmegoldásról alkotott tanulói vélemények összefüggése a kombinatív gondolkodás mérése kapcsán 4. és 6. évfolyamon. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 36-36
Gál-Szabó Zsófia et al. Combinatorial reasoning among 4th and 6th grade pupils: preliminary results of a large-scale study. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 37-37
Huszka Noémi. A tanító és a tanuló kapcsolatának mérési lehetőségei: a Student-Teacher Relationship Scale (STRS) mérőeszköz adaptációs folyamata és kipróbálása. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 42.-42.
Jagodics Balázs et al. Teacher burnout and job demands across different school types. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 43-43
Linus Kambeyo. The assessment of English reading comprehension and its predictive power on inductive reasoning. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 45-45
Linus Kambeyo. The assessment of scientific reasoning, inductive reasoning and scientific inquiry using paper and pencil in Namibia. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 46-46
Konul Karimova et al. Language self-concept of Azeri native speakers in Russian as a second language and in English as a foreign language. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 47-47
Kasik László et al. A NEGATÍV PROBLÉMAORIENTÁCIÓ MÉRÉSE EEG-VEL: ELMÉLETI ÉS MÓDSZERTANI HÁTTÉR. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 48
Kasik László et al. Középiskolások és egyetemisták problémamegoldása. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 49
Katona Zsolt. EGYETEMI HALLGATÓK ISMERETEI ÉS ATTITŰDJE A LAIKUS ELSŐSEGÉLYNYÚJTÁSSAL KAPCSOLATBAN. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 50
Kiss Hedvig et al. A problémás okostelefon-használat faktorszerkezete az életkor és a nem tükrében. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 51
Kiss Renáta et al. Óvodapedagógus hallgatók vélekedése az anyanyelvi nevelés, a matematika és a külső világ tevékeny megismerésének óvodai szerepéről. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 52
Kong Yunjun. Comparing teachers’ and trainees’ feedback on student writing by an English leaner. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 53-53
Kong Yunjun. Development of TEFL teachers’ skills in assessing student writing through pre- to in-service. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 54-54
Kovács Renáta. Elméleti alapok a reflektív gondolkodás írásbeliséghez kötődő tevékenységekhez kapcsolt vizsgálatára. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 56-56
Kovács Renáta. Tanárjelöltek tanítási epizódjának reflektív feldolgozása szóban és írásban. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 57-57
Kósa Maja. The Adaptation of a Questionnaire on Epistemological Beliefs concerning History. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 58
Dr. Köpeczi-Bócz Tamás. Adaptív mérőrendszerek lehetőségei a kognitív pedagógiai célok elérésében. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 59
Krausz Anita. FOGYATÉKOSÁGGAL KAPCSOLATOS ATTITŰD MÉRÉSE TIPIKUSAN FEJLŐDŐ GYERMEKEK KÖRÉBEN. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 60-60
Sirkku Kupiainen et al. The role of time on task in a test on inductive reasoning: a follow-up from grade 1 to grade 2. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 62
Magyar Andrea et al. A nyelvtanulási stratégiák tanításának lehetőségei. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 64
Molnár Gyöngyvér et al. Influential cognitive factors in student`s mathematical achievement in grade 6. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 67-67
Molnár Pál. Társszerzői együttműködések hálózatai a bírálati rendszerű angol nyelvű neveléstudományi szakfolyóiratokban: európai helyzetkép. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 69-69
Molnár Pál et al. Töredezettség és összekapcsoltság a hazai neveléstudományi folyóiratok társszerzői együttműködési hálózataiban. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 70-70
Mousa Mojahed et al. Introducing computer -based assessment among 2nd-to 4th-grade students in Palestine. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 71
Nagy Gyula. Citation network analysis of an educational research journal. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 72-72
Nagy Krisztina. A tanulói jóllét vizsgálata általános iskolás tanulók körében. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 73-73
Nagy Krisztina et al. A tanulói jóllét és az önértékelés összefüggésének alakulása középiskolások és egyetemisták körében. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 74
Pásztor Attila et al. Inductive reasoning and early numeracy in kindergarten: relation and development. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 76
Pásztor-Kovács Anita et al. Innovative restricted communicational options for automated coding in an online Human-Human Collaborative Problem Solving instrument. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 77
Phongphanit Thongsay. A possibility study of using a self-constructed questionnaire in teacher management in Laos. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 78-78
Prievara Dóra Katalin. CyberChallenge: How to stand up against online bullying. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 80
Ragchaa Jargaltuya. The factors affecting students' test performance of English receptive skills: A Mongolian case study. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 81-81
Attila Rausch. Vocational and technical school teachers’ use of digital technology. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 82
Rónay Zoltán. A tanulók értékelésének pedagógiai fogalma a köznevelési törvény tükrében. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 83-83
Salamon Anikó et al. A szakképzési centrum mint pedagógiai műhely. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 84.
Varga Zoltán Balázs. A szakképzési centrum mint pedagógiai műhely. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 84
Schiller Emese. Szenior nyelvtanulókat tanító nyelvtanárok tanításról alkotott felfogásának és alkalmazott módszereinek feltárása. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 85
Sebestyén Edmond et al. Az időgazdálkodás és az önszabályozott tanulás kapcsolatának feltárása magyar felsőoktatási hallgatók bevonásával.. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 86
Simson Ndadaleka Shaakumeni et al. Exploring the possibility of assessing students’ motivation to learn science in Namibia. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 87-87
Szabó Dóra Fanni. A reziliencia kialakulásának hátterében álló tényezők vizsgálata. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 89
Szabó Hangya Lilla et al. Az identitásalakítás hasonlóságai és különbségei serdülők és fiatal felnőttek körében. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 90-90
Szabó Katalin et al. Étkezési motivációk mérése és nemi különbségei serdülők körében. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 91
Szántó Anita Piroska et al. Eszközök a valószínűségi gondolkodás mérésére. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 92-92
Szenczi Beáta et al. The relationship of LD students’ academic self-concepts with some background variables. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 93
Szverle Szandra. A korai iskolaelhagyás rizikófaktorai. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 94-94
Takács Nikolett. Looking back and forward into teacher training: Through the eyes of grade school teachers. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 94-94
Tary Blanka et al. Teachers’ strategy use in mother tongue and foreign language reading. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 96
Tánczikné Varga Szilvia et al. The relationship between morphological awareness and reading comprehension, a pilot study. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 97-97
Tóth Alisa. A színpercepció és színértelmezés teszten elért eredmények és a háttérváltozók közötti összefüggések vizsgálata 6. és 7. évfolyamon. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 98-98
Vargáné Molnár Márta et al. AUTIZMUSSAL ÉLŐ GYERMEKEK INTÉZMÉNYES ELLÁTÁSÁT ÉS SZÜLEIK ÉLETMINŐSÉGÉT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐK: ELSŐ EREDMÉNYEK EGY NAGYMINTÁS KVANTITATÍV VIZSGÁLATBÓL. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 99
Veres Gábor. Jelenségalapú komplex természettudományos témakörök a köznevelésben: Foglalkozások és formatív értékelési módszerek tervezése, kipróbálása. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 100-100
Hao Wu et al. The role of inductive reasoning and combinatorial reasoning in complex problem solving: A comparison study between China and Hungary. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... pp. 101-101
Wu Hao et al. Comparing Chinese and Indonesian students’ level of thinking skills: A pilot study. (2018) Megjelent: PÉK 2018 [CEA 2018] XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia [16th Conference on Educational Assessment]: Program és összefoglaló... p. 102
Idézett közlemények (1)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-01-26 11:03
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás