mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data
Habók, Anita ✉ [Habók, Anita (Neveléstudomány), szerző] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK)
;
Magyar, Andrea [Magyar, Andrea (Pedagógiai értékelés), szerző] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK)
;
Németh, Mária B. [B. Németh, Mária (neveléstudomány), szerző] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK)
;
Csapó, Benő [Csapó, Benő (neveléstudomány), szerző] MTA-SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport (SZTE / BTK / NevtudT)
Angol nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent:
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 0883-0355 1873-538X
103
Paper: 101634
, 12 p.
2020
Pedagógiai Tudományos Bizottság: A
Szociológiai Tudományos Bizottság: B nemzetközi
SJR Scopus - Education: Q1
Azonosítók
MTMT: 31370231
DOI:
10.1016/j.ijer.2020.101634
REAL:
112582
WoS:
000576965600024
Scopus:
85087212931
Egyéb URL:
https://linkinghub.elsevier.com/retrieve/pii/S0883035520302354
SZTE Publicatio:
19301
Szakterületek:
Oktatástudomány
Idézők (68)
Idézett közlemények (9)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-01-25 20:31
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás