Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data

Habók, Anita ✉ [Habók, Anita (Neveléstudomány), szerző] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK); Magyar, Andrea [Magyar, Andrea (Pedagógiai értékelés), szerző] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK); Németh, Mária B. [B. Németh, Mária (neveléstudomány), szerző] Neveléstudományi Intézet (SZTE / BTK); Csapó, Benő [Csapó, Benő (neveléstudomány), szerző] MTA-SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport (SZTE / BTK / NevtudT)

Angol nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
  • Pedagógiai Tudományos Bizottság: A
  • Szociológiai Tudományos Bizottság: B nemzetközi
  • SJR Scopus - Education: Q1
Azonosítók
Szakterületek:
  • Oktatástudomány
Hivatkozás stílusok: IEEEACMAPAChicagoHarvardCSLMásolásNyomtatás
2025-01-25 20:31