mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 191 elem 20 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Fejes, József Balázs
;
Vígh, Tibor
;
Rausch, Attila
;
Mezei, Tímea
;
Szenczi, Beáta
Validation of Hungarian Version of Teacher Responsibility Scale in Pre-Service Teachers
SAGE OPEN
14
:
2
p. 1
(2024)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:34789977
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34789977]
[Nyilvános]
2.
SZŰCS, NORBERT
;
FEJES, JÓZSEF BALÁZS
;
MUTIER, USZÁMA
AZ ÖNKÉNTESEK SZEREPE A MOTVÁCIÓ TANODÁK MŰKÖDÉSÉBEN
ÖNKÉNTES SZEMLE
4
:
1
p. 82
(2024)
Közlemény:34748018
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34748018]
[Nyilvános]
3.
Szűcs, Norbert
;
Fejes, József Balázs
A tanodák működése és a tanodai önkéntesség keretei
ÖNKÉNTES SZEMLE
4
:
1
pp. 31-54. , 24 p.
(2024)
DOI
REAL
Egyéb URL
Közlemény:34748005
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34748005]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
4.
Peng, Diya
;
Fejes, József Balázs
;
Vígh, Tibor
The role of student workshops in creating instruments for students: The example of the Teachers’ Feedback Practice Questionnaire
In: Tóth, Péter; Hegyesi, Dóra (szerk.)
I. Imre Sándor Neveléstudományi Konferencia [1st Imre Sándor International Conference on Pedagogy] : oktatás egy változó világban [Education in a Changing World]
Budapest, Magyarország :
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Műszaki Pedagógia Tanszék
(2024)
190 p.
pp. 21-24. , 4 p.
REAL
SZTE Publicatio
Közlemény:34737001
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[34737001]
[Egyeztetett]
5.
Halász, Csenge
;
Fejes, József Balázs
Cigány/roma kisebbségekre vonatkozó tévhitek vizsgálata az oktatással összefüggésben tanár szakos hallgatók körében
MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK (2012)-
63
:
3
pp. 23-39. , 17 p.
(2023)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:34736978
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34736978]
[Egyeztetett]
6.
Kis, Noémi
;
Fejes, József Balázs
Oktatási intervenció – értékes, de ritka jószág
MAGYAR PEDAGÓGIA
123
:
2
pp. 67-81. , 15 p.
(2023)
DOI
REAL
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34542784
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34542784]
[Egyeztetett]
7.
Anongsack, Mahavong
;
Fejes, József Balázs
A systematic review of teachers’ perceptions about the learning environment based on achievement goal theory
In: Tóth, Péter
I. Imre Sándor Neveléstudományi Konferencia - Programfüzet
Budapest, Magyarország
(2023)
pp. 4-4. , 1 p.
Közlemény:34424997
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34424997]
[Admin láttamozott]
8.
Peng, Diya
;
Fejes, József Balázs
;
Vígh, Tibor
The possible role of student workshops in creating instruments for students – The example of the Teachers’ Feedback Practice Questionnaire
In: Tóth, Péter
I. Imre Sándor Neveléstudományi Konferencia - Programfüzet
Budapest, Magyarország
(2023)
pp. 9-9. , 1 p.
Közlemény:34424994
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34424994]
[Admin láttamozott]
9.
Fejes, József Balázs
;
Őze, Fanni
Tanári nézetek a társas összehasonlítás motivációs hatásáról a célelmélet alapján
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
pp. 283-283. , 1 p.
Közlemény:34424993
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34424993]
[Admin láttamozott]
10.
Tary, Blanka
;
Fejes, József Balázs
;
Vígh, Tibor
;
Hódi, Ágnes
;
Szenczi, Beáta
Olvasási stratégiák használata – a MARSI-R validálása 5–8. évfolyamos tanulók körében
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
pp. 76-77. , 2 p.
Közlemény:34424990
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34424990]
[Admin láttamozott]
2024-04-26 03:18
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás