mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban
Bajzáth, Angéla [Bajzáth, Angéla (Neveléstudomány), szerk.] Neveléstudományi Intézet (ELTE / PPK)
;
Csányi, Kinga [szerk.]
;
Győri, János [Győri, János (Neveléstudományi ...), szerk.] Interkulturális Pszichológiai és Pedagógiai Int... (ELTE / PPK)
Magyar és Angol nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK), Budapest, Magyarország, 456 p.
2023
Konferencia:
XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia 2023-10-26 [Budapest, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 34213544
ISBN:
9789634896111
EDIT:
104016
Teljes dokumentum:
https://edit.elte.hu/xmlui/static/pdf-viewer-master/external/pdfjs-2.1.266-dist/web/viewer.html?file=https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/handle/10831/104016/onk_absztraktok_VEGSO-11_08.pdf?sequence=5&isAllowed=y
Fejezetek
Bányai Borbála et al. Sajátos nevelési igényű és beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel élő gyermekek oktatása a Covid idején két Nógrád megyei településen. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban
Fridrich Máté. A gamification elhelyezése a játékalapú tanulási módszerek terminológiai rendszerében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. ISBN 978-963-489-611-1
Bacsa-Bán Anetta. Szakemberből pedagógus: Pályaszocializációs utak a szakmaipedagógus-képzésben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 28
Bacsa-Bán Anetta. Kettős teher alatt?: A szakmaipedagógusok szakmai és pedagógiai identitása. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 29
Kocsó Edina. Szakmai identitás a jelenlegi szakmaipedagógus-képzésben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 30
Csikósné Maczó Edit. Az előzetes pedagógus- és pályakép befolyása a szakmai pedagógusok hivatásmotivációjára. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 31
Cserné Pekkel Márta. A pedagógusok pályaszocializációjának elősegítése a szakmai gyakorlatok tükrében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 32
Bencze Ádám et al. A szülői bevonódás jellemzői. Kultúrák közötti különbségek a PISA vizsgálat adatai alapján. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 34
Major Enikő et al. A szülői bevonódás mintázatai az Országos kompetenciamérés adatai alapján. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 35
Alter Emese et al. A szülői bevonódás és az eredményesség összefüggései Magyarországon az Országos kompetenciamérés adatai alapján. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 36
Dorogi Alexandra. Szülői bevonódás a szakképzés különböző szektoraiban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 37
Bacskai Katinka et al. Reziliens tanulók és szülői bevonódás a református iskolákban. Az Országos Kompetenciamérés tanulságai. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 38
Lehmann Miklós. Interkulturális nevelés - nemzetközi képzésben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 40-40
Bereczkiné Záluszki Anna. A korai olvasóvá nevelés lehetőségei, az esztétikai érzelmek fejlesztése a bölcsődei nevelésben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 42
Csíkos Csaba. A metakognícióelmélet új fejleményei: Hogyan hasznosulhat az elmélet a 21. századi nevelés-oktatás gyakorlatában?. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 46-46
Steklács János. Az episztemológiai tudatosság és nézetek elméleti kérdései, iskolai jelentőségük és fejlesztésük a ProMeToM pedagógus-továbbképzésben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 48-48
Bereczki Enikő Orsolya et al. Digitális játék-alapú tanulás és mindfulness. Fokozható-e mindfulness gyakorlatok beépítésével egy digitális matematikajáték fejlesztő hatása?. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 50
Magyar Nikoletta et al. Szenzoros okoskörnyezet és a feladatspecifikus visszajelzés alkalmazása kisgyermekek feladattartásának fejlesztésére irányított játéktevékenységekkel. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 51
Horváth László. A digitális technológiával támogatott játékosítás pedagógiaiag tudatos integrációja a tanulási-tanítási gyakorlatban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 52
Bacsa-Károlyi Borbála et al. Szisztematikus szakirodalmi áttekintés a gyakorló pedagógusok nézeteiről a játék-alapú tanulással kapcsolatban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 53
Bagota Mónika et al. Térgeometriai játékok a tér- és síkbeli készségek fejlesztésének szolgálatában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 55
Csíkos Csaba. A számolási készség metakognitív és nem metakognitív elemeinek vizsgálata 9. évfolyamos szakiskolai tanulók körében -- a nyári visszaesés jelensége. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 56-56
Turzó-Sovák Nikolett et al. Egy matematikai PISA-feladat elemzése: miért nem tudják megoldani a tanulók, ha minden szükséges tudáselemük megvan hozzá?. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 57
Biró Fanni et al. Észreveszem-e, akit tanítok? Tanítójelöltek noticing kompetenciájának vizsgálata videómegfigyeléssel összekapcsolt interjú módszerrel. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 59-59
Dezső Renáta. Gardneri intelligenciakoncepció alapú vizsgálatok a nemzetközi nevelési és oktatási térben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 60-60
Dezső Renáta. A többszörös intelligenciák koncepció születése – egy lehetséges pszichobiográfiai szemléletű interpretáció. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 61-61
Ábrahám Gréta. Vajdasági óvodások intelligenciaprofiljának feltérképezése digitális eszköztárral. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 63
Fehérvári Anikó et al. Az iskolai lemorzsolódást megelőző mentorprogramok szisztematikus áttekintése. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 67
Horváth Gergely. Diverz hátterű mentorhallgatók szerepköreinek dimenziói. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 68-68
Fehérvári Anikó et al. Egy hazai mentorprogram longitudinális tanulói kérdőíves vizsgálatainak első eredményei. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 69
Bocsi Veronika et al. A korai iskolaelhagyás esélyének vizsgálata : különös tekintettel a roma identitás hatására. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 70
Fejes József Balázs. Olvasási motiváció és olvasási stratégiák – eredmények és lehetőségek az olvasásfejlesztésben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 71-71
Fejes József Balázs et al. Az olvasási stratégiák tantárgyakba ágyazott tanításának lehetséges akadályai. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 72-72
Hódi Ágnes et al. Nemek közötti különbségek az olvasási motivációban és a szövegformátum-specifikus olvasási teljesítményben második évfolyamos tanulók körében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 73-74
Szenczi Beáta et al. Az otthoni olvasástámogató környezet szerepe az olvasási motiváció egyes tényezőinek alakulásában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 75-75
Tary Blanka et al. Olvasási stratégiák használata – a MARSI-R validálása 5–8. évfolyamos tanulók körében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 76-77
Győri János. New Aspects of Foreign Language Teaching Research. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 78
Nagy-Kolozsvári Enikő et al. Attitudes towards the use of children's English literature in foreign language teaching among English teachers and teacher candidates. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 80
Győri János et al. Knowledge sharing between language teachers and teacher educators in formal and shadow education. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 81
Jancsák Csaba. A történelmi gondolkodás és az állampolgári kompetenciák fejlesztése. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 83-83
Balatoni Monika. Nemzeti identitást formáló ágensek és enkulturációs folyamatok vizsgálata a magyar fiatalok körében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 84-84
K Nagy Emese. "Közoktatás és felsőoktatás partneri kapcsolata" kutató csoport munkája. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 84-84
Dancs Katinka. Kísérlet a történelemmel kapcsolatos episztemológiai nézetek árnyalására egy egyetemi kurzus keretein belül. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 85-85
Ludnikné Pálfi Dorina. Az elsőéves tanárszakos hallgatók nézeteinek feltárása. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 86-86
Jancsák Csaba. Demokráciaiskola?: – A tanárok vélekedései a diákönkormányzatiságról, a diákönkormányzatok és a mentortanárok szerepeiről, szerepmegvalósításáról. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 87-87
Simon Zoltán. A megújuló tanárképzés fejlesztéséhez hozzájáruló kvalitatív módszertan alkalmazásának sajátosságai. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 87-87
Langerné Buchwald Judit. Aktív állampolgárságra nevelés az alternatív iskolákban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 88-88
Kálmán Orsolya. Towards Understanding and Developing Individual Innovation Competence in Higher Education. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 94
Pálvölgyi Lajos et al. Opportunities for Developing Individual Innovation Competences in Higher Education. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 96
Barna Máté Attila et al. Teaching and Learning for Innovation in Art and Design - a case study from a University of Art and Design. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 97
Orsolya Kálmán et al. Current trends and approaches in understanding individual innovation competence. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 98
Orsolya Kálmán et al. How Students from Different Higher Education Study Fields Interpret the Development of Individual Innovation Competence. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 99
Eck Júlia. Színjátékos tevékenység a gimnáziumi készség- és képességfejlesztésben, közösségépítésben és a tehetséggondozásban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 103
Kassai Réka. INTERVENCIÓS LEHETŐSÉGEK HÁTRÁNYOS HELYZETŰ ROMA GYERMEKEK FEJLŐDÉSÉNEK TÁMOGATÁSÁRA. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 105
Madár Lili et al. Alacsony szocioökonómiai státuszú gyermekek iskolaérettséget támogató intervenciók hatékonyságának vizsgálata metaanalitikus módszerekkel. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 106
Demeter-Karászi Zsuzsanna et al. Felsőoktatási intézményi kultúra és oktatói eredményesség – narratívák a rendszeren belülről. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 107
Kassai Réka. Bagázs módszer - Egy hátrányos helyzetű gyermekek iskolaérettségét támogató intervenció alkalmazhatósága és a tapasztalatok értékelése. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 107
Vekety Boglárka et al. Hogyan hat a zenélés a hátrányos helyzetű gyerekek kognitív képességeire és iskolai életére?. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 108
Hrabéczy Anett et al. Felsőoktatás-pedagógiai kihívások és az oktatói jóllét összefüggései egy kvalitatív kutatás tükrében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 111
Buda András. Online oktatáshoz kapcsolódó jóllét aspektusok a Debreceni Egyetemen. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 112
Márkus Edina et al. Kulturális fogyasztás a visegrádi országokban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 114
Horváth Mariann et al. Információs műveltség – hallgatói eredményesség [absztr.]. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 121-121
Lanszki Anita. Gyakorlatorientált felsőoktatás-pedagógia a táncos és táncpedagógus képzésben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 122
Eck Júlia. Drámajátékos kreatív feladatok a táncos és próbavezető képzésben.. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 123
Lanszki Anita et al. Íráskészség-fejlesztés a táncos és próbavezető szakon. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 124
Lendvai Lilla. Az iskolai kommunikációs mintázatok változása a covid-19-világjárvány alatt. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 133
Magyar Adél. Beszédhangok akusztikai elemzése, beszédhanghallás, fonematikus differenciálás: A fonémák észlelésének vizsgálata és jelentőségének feltárása az 1970-es években. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 133
Ladányi Lili. Könnyen érthető képek összehasonlító elemzése. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 134
Héjja Bella Emerencia et al. A demográfiai és a szocioökonómiai státusz mutatóinak hatása az általános énhatékonyságra és az önértékelésre középiskolás fiatalok körében.. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 135
Horváth László et al. Kommunikációs mintázatok változása az iskolákban a digitális munkarend során. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 135
Magyar Ágoston. A könnyen érthető nyelv szabályrendszereinek alkalmazhatósága a tananyagok fejlesztésében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 135
Lendvai Lilla et al. Anyák otthoni tanulással kapcsolatos tapasztalatai a COVID-világjárvány első két hullámában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 136
Lendvai Lilla. A pedagógusok szülőkkel és diákokkal való kapcsolattartásának jellemzői a COVID19 első hulláma alatt. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 136
Sántha Kálmán. Reflektív tér a kvalitatív neveléstudományi elemzésekben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 137-137
Pribék László. A kitárulkozási tér peremfeltételei alkalmazott kollégiumpedagógiai metaforakutatás tükrében.. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 144.
Sinkovics Ádám. Szakértői önreflexiók feltárása a konszenzuális értékelési technika alkalmazása során. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 147
Fekete Marianna. Oktatási helyzetkép a Magyar Ifjúság Kutatás 2000-2020 tükrében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 149
Fekete Marianna et al. Oktatási percepciók a pandémiával összefüggésben – egy big data kutatás eredményei. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 150
Nagy Ádám et al. A pandémiával kapcsolatos tanulási attitűdök fókuszcsoportos vizsgálatok alapján. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 151
Hegedűs Judit. Kell-e nekünk a koedukáció? Viták és nézőpontok a 19-20. század fordulóján a magyar sajtóban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 154-154
Nóbik Attila. A néptanítóság szerepe a mezőgazdasági modernizációban a dualizmus korában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 158
Baska Gabriella. A tanítók sérelme, avagy kik azok a „tanbetyárok”?. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 159-159
Frank Tamás. Tanítók a modernitás szolgálatában: higiéniai diskurzus a Horthy-kori napilapok hasábjain. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 162
Paksi Borbála. KÜLÖNBÖZŐ ADDIKTOLÓGIAI PROBLÉMÁK ÉS RIZIKÓVISELKEDÉSEK: BUDAPESTI LONGITUDINÁLIS KUTATÁS. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 163-163
Demetrovics Zsolt et al. A Budapesti Longitudinális Kutatás célja és módszertana. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 164-164
Koncz Patrik et al. A játékkal töltött idő és a játékhasználati zavar tüneteinek kapcsolata serdülők körében: A mentális egészség, mint moderáló tényező. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 165
Koronczai Beatrix et al. Serdülők problémás közösségimédia-használatának kapcsolata önértékelésükkel és hiperaktív-figyelemzavaros tüneteikkel. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 166-166
Kökönyei Gyöngyi et al. Rágódás, aggodalmaskodás és depressziós tünetek serdülőkorban: egyirányú vagy kölcsönös a kapcsolat?. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 167-167
Macher Mónika. A hallott és olvasott szöveg feldolgozási képességének elemzése tanulásban akadályozott tanulóknál. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 169-169
Fináncz Judit et al. Nemzetközi egészségnevelési sztenderdek a koragyermekkori intézményes nevelésben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 174-174
Csima Melinda et al. 4-6 éves gyermekek egészségfogalmának tartalmi dimenziói. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 176-176
Szenczi Beáta et al. A végrehajtó funkciókat vizsgáló ADEXI kérdőív kipróbálása tanulásban akadályozott serdülők körében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 176-176
Keresztes Viktória et al. Óvodáskorú gyermeket nevelő szülők egészségműveltsége. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 177-177
Szekeres Ágota et al. A SMETRY-módszer összetevői és pedagógiai implikációi kutatások tükrében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 177-177
Soós Evelin et al. Kisgyermeknevelési és -gondozási gyakorlatok, szokások feltárása édesanyák körében, különös tekintettel az egészségnevelésre és egészségműveltségre. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 178-178
Podráczky Judit et al. Óvodások egészségkompetenciájának diagnosztikus mérését szolgáló mérőeszköz kipróbálásának első tapasztalatai. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 181-181
Csók Cintia et al. Iskolai segítő munkatársak szülőkkel kapcsolatos munkájának lehetőségei és akadályai. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 187
Dan Beáta et al. Iskola – család együttműködés sajátos nevelési igényű tanulók esetében. A tanári nézőpont vizsgálata. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 190
Paksi Borbála. A pályaválasztáskori belső motiváció mintha már nem volna elég ….. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 192-192
Tóth-Pjeczka Katalin et al. A pedagógusok együttműködő tanulása és az intézményvezetői támogatás. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 193
Széll Krisztián et al. A tanulószervezeti viselkedés szerepe a digitális transzformáció kihívásaihoz való alkalmazkodásban magyar általános iskolák körében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 194
Czirfusz Dóra et al. A tanárok tanulásának összefüggései az iskolai eredményességgel: eltérések és hasonlóságok a szakképzésben és az általános középfokú oktatásban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 195
Sárkány Péter. Egyéni és közösségi beavatkozások - szociálpedagógiai megközelítések. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 195-195
Bogárdi Tünde. A hátrányos helyzetű térségek fiataljai az oktatásban és abból kikerülve. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 196-196
Hadnagy József. Egy közösségfejlesztési folyamat módszertani tapasztalatai. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 197-197
Ludányi Ágnes. Az egyéni viselkedéskorrekció módszerének használata prepubertás és pubertáskorú diákoknál a gyermekvédelemben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 198-198
Pacsuta István. Értékfeltárás és értékvizsgálat. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 199-199
Pirisi Edina. Filmcsoport a gyermekotthonban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 200-200
Ludányi Ágnes. PAL tanóra vezetéssel a kívánatos napi szintű fizikai aktivitásért. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 205-205
Steklács János. Az olvasási fluencia, olvasástechnika vizsgálata, mérése. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 206-206
Soós István. Applikációkkal, okoseszközökkel az aktív életmódért. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 207
Kis Orsolya et al. A munkamemória szerepe az írott szöveg feldolgozásában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 208-208
Soós István. Fizikai aktivitás, „sedens” életvitel, multitasking. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 208
Huszár Nóra et al. Fluencia a szövegértésben, a fluencia fejlesztése a Reciprok Tanítási Módszer segítségével alsó tagozaton. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 209-209
Révész László et al. IKT eszközök a testnevelésben. Érvek és ellenérvek. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 209
H. Ekler Judit et al. Tanulást segítő és motiváló IKT alkalmazások a testnevelésben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 210-210
Sipos Zsóka et al. Olvasástechnikai hibák jellemzői hangos olvasás során negyedik évfolyamon. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 210-210
Bogdán Patrik. Egy magyar nyelvű olvashatósági indexadaptáció megalkotásának kérdései. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 212-212
Kovács Katalin et al. Az egyetemi online testnevelés motivációs tényezői a fizikai aktivitás tükrében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 212
Németh Vivien et al. "Ég és föld az, aminek lennie kéne, és ami valójában van...": Szülői perspektívák autista gyermekeik iskolai ellátásáról. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 214
Varga Szilvia et al. Morfológiai tudatosságot vizsgáló feladatok megoldási stratégiáinak elemzése szemkamerás módszerrel 2-4. osztályos tanulók körében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 217-217
Patányi Anikó Lilla et al. A temperamentum szerepe a mindfulness alapú programok végrehajtó funkciókat fejlesztő hatékonyságában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 221
Fazekas Dorottya et al. Főszereplő vagy statiszta? Az utazó gyógypedagógus az autista gyerekek együttnevelésében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 222
Havasi Ágnes et al. Specifikus-e a speciális? - Az autizmus-specifikus ellátás minősége gyógypedagógiai iskolába.. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 222
Őszi Tamásné et al. Egy újabb példa a kutatás és a gyakorlat gyümölcsöző összjátékára: korszerű technológia az autista tanulókegyüttnevelésében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 223-224
Kassai Réka. Kiki és Jojó, avagy mindfulness az oviban – egy tudatos jelenlét alapú intervenciós program megvalósíthatóságának vizsgálata. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 226
Édes Regina et al. A reziliencia megjelenése az óvodáskori mesékben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 228
Winkler Zsófia et al. A Children and Youth Resilience Measure (CYRM-R) 5-9 éves gyermekek számára készült változatának magyar mintán történő pilot vizsgálatának eredményei. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 229
Koncz Ádám. A jóga pozitív hatásai a pszichológiai működésre. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 230
Kempf Katalin et al. A múzeum múzeumpedagógia fogalmának újra definiálása az átalakuló világban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 234
Albert Ágnes et al. Középiskolai angoltanárok véleménye az egyéni különbségek szerepéről a nyelvtanulásban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 235
Mamad Abderrahim et al. Moroccan EFL university students’ and their instructors’ written feedback preferences and reported practices. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 237-237
Antal Nikoletta et al. Egynyelvűek és kétnyelvűek vizuális tévesztései az olvasás folyamatában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 238-238
Albert Gábor. Tankönyvírás Szarvason 1927 és 1944 között. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 243-243
Anthea Moravánszky. IDENTIFYING POTENTIAL ACCESSIBILITY ISSUES OF DIGITAL LEARNING TOOLS: A PRELIMINARY STUDY IN HIGHER EDUCATION. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 245-245
Balogh Brigitta. Az értelmes életre nevelés elmélete és a személy fogalmának korlátai. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 247
Béki Piroska et al. Küzdősportok és a testnevelés kapcsolatának vizsgálata különös tekintettel a NAT és az egyetemi mintatantervek változásaira. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 247-247
Balogh Brigitta. Nevelés és hatalom Pető András filozófiájában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 248
Bánhegyi Mátyás et al. Középiskolások tanulmányi rezilienciája: Öt különböző iskolatípus összehasonlítása. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 251
Bede Fanni Anna et al. Zenei képességek fejlesztésének szerepe koragyermekkorban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 252
Budai Gábor. A duális szakképzés megítélése - a gazdasági társaságok tükrében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 252
Bencéné Fekete Anikó et al. Mérőeszköz kidolgozása a tanulási szokások kialakításának a vizsgálatára az iskola kezdő szakaszában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 254-254
Buda András. Gamifikációs megoldás egy tanárképző kuzusban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 255
Borosán Lívia et al. A fekete pedagógia vizsgálata az oktatásban és a sportban - pedagógiai és jogi aspektusok. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 257
Csizér Kata et al. Az angoltanárok jólléte Magyarországon. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 257
Csontosné Buzás Zsuzsa et al. A zongorairodalom általános iskolai, ének-zene órai alkalmazásának gyakorlata és lehetősége. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 258
Byambasuren Nyamkhuu et al. The Understanding of Students of the Competency-Based English Language Curriculum in Mongolia. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 259
Csontosné Buzás Zsuzsa et al. A néphagyományok ismeretének vizsgálata a szlovák örökség jegyében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 259
Czapné Makó Zita. A tanító és óvodapedagógus szakos hallgatók matematikai attitűdjének megváltoztatása a többszörös intelligencia elmélet alkalmazásával. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 260-260
Csányi Róbert et al. A tesztmegoldás során azonosított motiválatlan válaszok feladat- és személy szintű vizsgálata elsőéves egyetemisták körében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 260-260
Csereklye Erzsébet. Doktori hallgatók szakmai szocializációjának tényezői és folyamata. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 261
Czövek Andrea et al. Gyógypedagógus-hallgatók nézetei a fogyatékossággal élő személyekkel kapcsolatban: fogalmak és metaforák. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 263-263
Désfalvi Ildikó et al. A morfológiai tudatosság vizsgálata olvasási zavart mutató tanulóknál. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 265-265
Di Blasio Barbara et al. A PEDAGÓGUSOK ÉS GYÓGYPEDAGÓGUSOK KIÉGÉS TÉNYEZŐINEK ÖSSZEHASONLÍTÓ VIZSGÁLATA. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 266-266
Czető Krisztina et al. Veszélyeztetett fajok: a természettudományos attitűd kutatásának lehetőségei, egy szisztematikus szakirodalmi áttekintés eredményei. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 267
Czirfusz Dóra. A szakképzésben végzettek munkaerőpiaci átlépésének vizsgálata. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 268
Darvai Tibor. A magyar neveléstudomány 1945 és 1965 között: Kiss Árpád narratívája életéről, munkásságáról. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 270-270
Fajt Balázs. Autentikus német nyelvű tartalmak az idegennyelv-tanulásban: Középiskolás diákok német nyelvű szabadidős tevékenységei és nyelvtanulási motivációi. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 273
Döbör András. A felsőoktatás-irányítás reformjának nemzetközi és hazai trendjei által felvetett dilemmákra adott válasz: a szegedi modell bemutatása. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 274-274
Fajt Balázs et al. A tanulmányi reziliencia és az angol nyelvtanulás összefüggései. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 274
Dudok Réka et al. A pszichológiai jóllétet meghatározó tényezők speciális tanulási zavarral küzdő serdülők esetében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 275
Erdei Luca Alexa et al. Szervezeti tanulási folyamatok vizsgálata nemzetközi közös képzések vonatkozásában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 277
Fehér Péter et al. A számítógépes gondolkodás fejlesztésének lehetőségei az oktatási robotika támogatásával. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 281-281
Fehér Ágota et al. Önképzőköri tehetséggondozás a Debreceni Református Kollégium Gimnáziumának történetében levéltári jegyzőkönyvek alapján. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 282
Fejes József Balázs et al. Tanári nézetek a társas összehasonlítás motivációs hatásáról a célelmélet alapján. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 283-283
Endrődy Orsolya et al. Városkutatás hallgatókkal: Tankönyv a STROLL – virtuális mobilitás kurzusról. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 285-285
Fizel Natasa. Az egészségtan tantárgy megjelenése és szerepe az elemi-, a polgári- és az általános iskolában (1917-1950). (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 285
Földesi Renáta et al. A konduktív nevelési rendszer alapfogalmai Pető András filozófiai írásainak tükrében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 286
Furcsa Laura et al. A hallgatói visszajelzések újragondolása: egy metaforavizsgálat tanulságai. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 287-287
Fülöp Márta et al. PEDAGÓGUSOK ISKOLAI ZAKLATÁSSAL KAPCSOLATOS SZEMÉLYES TAPASZTALATAI ÉS ENNEK ÖSSZEFÜGGÉSEI VERSENGÉSI ATTITŰDJÜKKEL. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 289
Fűzi Beatrix. Tanulók személyes támogatása céljaikra összpontosító beszélgetéssel. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 290-290
Gelencsérné Bakó Márta et al. KORAGYERMEKKORI INTERVENCIÓ – FÓKUSZBAN A CSALÁD. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 290-290
Fónai Mihály. Egyenlőtlenségek a felsőoktatásban: tendenciátlan ingadozás vagy trendszerűség?. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 292
Garai Imre. A középiskolai tanárképzés 1921-1927 közötti reformja: Az állami befolyás erősödése a professziós intézményekben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 293-293
Golyán Szilvia. Szisztematikus irodalmi áttekintés a hazai óvodapedagógus-képzés fejlődéstörténetével kapcsolatos közleményekről. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 293
Hain Ferenc et al. Az 1997-es Tiszavasvári „különballagás” – az első sikeres iskolai szegregációs érdekérvényesítési ügy negyed évszázad távlatából. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 299
Hegedűs Judit et al. A civil szervezetek jelentősége a büntetés-végrehajtási intézetekben az elmélet és a gyakorlat tükrében.. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 301-301
Habila Hanis Kakaba et al. Nigerian Doctoral Students in Hungary: Professional socialization process, struggles and plans. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 304
Hegedűs Roland et al. Enyhe értelmi fogyatékos és többségi tanulók természettudományos tárgyainak oktatása. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 304-304
Habók Anita et al. A tanulási stratégiák és az online olvasási stratégiák hatása a felsőoktatási tanulmányokat kezdő diákok szövegértés-fejlettségére. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 305-305
Hegedűs Anita. Egy másik kultúra megismerése? Külföldi hallgatók múzeumfogyasztási szokásai. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 307-307
Hegedűs Roland. Tanulási zavarral küzdő 6. osztályos tanulók teljesítményének komponensei. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 309-309
Holik Ildikó et al. Digitális oktatási innovációk vizsgálata egy nemzetközi kutatás tükrében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 310-310
Homoki Erika et al. Mérhető változások a 3. osztályosok környezetismeret tudásában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 311-311
Hegyi Halmos Nóra et al. Pályakép és szakmai identitás a kultúraközvetítés szakmai kontextusában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 312
Hercz Mária et al. Tanítók és tanárok – szubjektív pedagógusjóllét-elemek vizsgálata. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 313
Hosszu Tímea. Adalékok az integrált nevelésben részt vevő tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv-tanításához. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 313
Héreginé Nagy Márta et al. A középvezető fogalmának és szerepének értelmezése. Szakirodalmi összefoglaló. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 315
Kelemen Márta et al. A beszédtechnika helye és szükségessége a tanítóképzésben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 321-321
Kelemen Márta. Hanghigiénés tartalmak a beszédtechnikában és a logopédia szakos hallgatók képzésében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 322-322
Kerekes Valéria. Az óvodapedagógusok és a mese kapcsolatának vetületei az óvodapedagógiai gyakorlatban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 323
KIss Dávid. Populáris irodalmi alkotás hatása az olvasáshoz fűződő attitűdre és a tantárgyi ismeret elsajátítására - egy gimnáziumi kísérlet fontosabb eredményei. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 324-324
Kiss Renáta et al. Az olvasási és matematikai készségek együttes online fejlesztése hátrányos helyzetű, 3-4. évfolyamos tanulók felzárkóztatására. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 327-327
Kovács Krisztina. A német kisegítő iskoláztatás reprezentációja a magyar pedagógiai periodikumokban 1868 és 1920 között. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 332
Kiss Szilvia Piroska et al. VERBÁLIS ÉS NONVERBÁLIS INDIKÁTOROK ÓVODÁS GYERMEKEK KREATÍV PROBLÉMAMEGOLDÁSI FOLYAMATAIBAN. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 334-334
Kovács Zsuzsa et al. Intergenerációs tanulás felsőoktatási kontextusban - egy pilot kutatás tanulságai. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 334-335
Kocsis Ádám et al. Milyen mértékben jelzi előre az első félévi egyetemi teljesítmény a diplomaszerzést?. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 335-335
Kormos Kevin et al. LMBT, avagy Láthatatlan Magányos Biztonságra vágyó Tizenévesek a magyar oktatási rendszerben: Nemzetközi együttműködésben kidogozott beavatkozásokkal a sokszínű iskoláért. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 337
Kovács Tibor Attila. Nyelvi Tudatosság, nyelvtani fogalomhasználat 4. és 6. osztályosok körében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 339
Ladnai Attiláné. A TANÁROK JÓLLÉTÉNEK SZEREPE A GYÓGYPEDAGÓGIÁBAN. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 339-339
Lan Anh Thuy et al. Psychometric Properties and Outcomes of a Knowledge-Based Test to Assess EFL Students` Digital Literacy at Universities. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 340-340
Maisch Patrícia. Tänzer Lilla intézete és a honleányi nevelés hatása a növendékekre. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 342-342
Maisch Patrícia. A női olvasóvá nevelés a nemformális tanulási terekben a reformkorban. Fókuszban az olvasókörök, olvasótársaságok és szalonok.. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 343-343
Major Enikő et al. Megvalósuló jógyakorlatok a szülők-pedagógusoktanulók kapcsolattartásában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 344
Langerné Buchwald Judit. Milyen legyen az iskola? Alternatív pedagógiai irányzatok iskolakoncepcióinak vizsgálata. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 347-347
Mándoki Réka et al. Az óvodák területi dimenziói. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 347
Márton Zoltán et al. A kompetenciafejlesztés lehetőségei az integrált STEM oktatásban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 349-349
Medovarszki István. A kritikus kognitív készségek fejlettsége első osztályos tanulók esetében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 350
Major Tünde. A Gordon-módszer eredményességének követéses vizsgálata. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 351-351
Makszim Edina et al. Multikulturális attitűdök magyarországi tanodákban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 352
Molnár-Tamus Viktória et al. Iskolai motiváció és tanulási attitűd. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 355-355
Mikó Alexandra et al. Testnevelés és kreativitás – testnevelő tanárok oktatási gyakorlatának feltérképezése. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 358
Munezero Edouard et al. Assessing teacher resilience and its protective factors: A systematic review. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 358
Molnár Gyöngyvér. Tudástranszfer és komplex problémamegoldás: miért sikeres a hatékony problémamegoldó és hol hibázik a sikertelen?. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 359-359
Nagy Róbert. A digitális pedagógia hatásrendszerének mérési lehetősége. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 363-363
Nagyházi Bernadette et al. ÓVODÁS GYERMEKEK „EGÉSZSÉG” HÍVÓSZÓRA ADOTT SZÓASSZOCIÁCIÓINAK ELEMZÉSE A NYELVI SZERKESZTETTSÉG ÉS A SZOCIODEMOGRÁFIAI HÁTTÉR ÖSSZEFÜGGÉSEIBEN. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 364-364
Munkácsy Balázs et al. A középiskolai szelekciót és a kompetenciamérésen nyújtott teljesítmény változását előrejelző tényezők vizsgálata longitudinális adatok elemzésével. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 365-365
Nemes-Wéber Zsófia. Óvónők a változó Magyarországon az 1950-es években. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 365-365
Nagy Márió Tibor et al. Az iskolai teljesítmény és a tanulási motiváció szerepe a kisiskolások természettudományos kutatással kapcsolatos tudásában és kutatási készségeiben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 368-368
Ozsvárt Barbara et al. Korszerű oktatástechnikai eszközök alkalmazása az élményalapú elsősegélynyújtás oktatásában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 369-369
Németh Andrásné Farkas et al. Iskolai ünnepélyek, a névadó szerepe az iskola belső világában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 372
Okiri Peter Ochieng et al. Perceptions of Teacher Leaders on the Concept of Distributed Pedagogical Leadership Culture. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 374
Perge Gabriella et al. Kihívások a magyarországi intézményes idegennyelvoktatásban: Egy német mint idegen nyelv tanárokkal végztt fókuszcsoportos interjú eredményei. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 374
Pálvölgyi Lajos. Az életpálya-építési kompetencia fejlesztése gimnazisták körében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 377
Pásztor Attila et al. Induktív gondolkodás online mérése óvodások körében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 378-378
Pelesz Nelli. LOKÁLIS SAJÁTOSSÁGOK A KÉT VILÁGHÁBORÚ KÖZÖTTI TANÍTÓKÉPZÉSBEN - A SZEGEDI IRÁNYZAT. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 379
Péter Petra et al. A kezdő tanárok szakmai fejlődése és tanulása az eredményes tanulás modellje mentén. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 381
Pozsonyi Ferenc et al. Tanító szakos hallgatók neveléssel kapcsolatos töprengései pozitív pszichológiai megközelítésben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 384
Pribék László. A középfokú kollégiumi nevelés prioritásainak azonosítása és összehasonlító vizsgálata Magyarország és Szlovákia viszonylatában.. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 385.
Rausch Attila. Digitális technológia az általános iskolai alsó tagozatos matematikatanításban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 387
Révész László et al. A testmozgáshoz és a testkultúrához kapcsolódó tanulói iskola-tapasztalatok szerepe az oktatásfejlesztésben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 389
Révész-Kiszela Kinga. Tanulási zavar veszélyeztetettség és a magatartás-, érzelem- és viselkedésszabályozás összefüggései az óvoda-iskola átmenet időszakában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 390
Rizvika Rahmita Salim. THE INTEGRATION OF GLOBAL CITIZENSHIP EDUCATION IN FOREIGN LANGUAGE COURSES AND ITS ROLE IN ENHANCING TRANSVERSAL COMPETENCIES: A REVIEW. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 391
Rónay Zoltán et al. Árral szemben: A szexuális kisebbségek iskolai helyzete és megítélése a köznevelés aktuális folyamatai tükrében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 392
Sági Matild et al. Felsőoktatási hallgatói utak longitudinális elemzése. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 393-393
Sanda István Dániel. Mozaikok a céhes szakképzés történetéből – szegedi példák alapján. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 394-394
Sarus Tamás et al. A TANÍTÁSI GYAKORLAT HATÁSA A TESTNEVELŐ TANÁR SZAKOS HALLGATÓK KÉPZÉSSEL KAPCSOLATOS CINIZMUSÁRA. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 394
Serfőző Mónika et al. Koragyermekkori pedagógusjelöltek pályaattitűdje és énhatékonysága. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 394
Simon Gabriella. Hivatástudat, küldetés, elkötelezettség és reziliencia a pedagógus munkájában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 395-396
Savella Orsolya et al. Az egészségtudatosság szerepe az informális tanulásban:. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 396
Schiller Emese et al. Időskorúak autonóm tanulásának fejlesztése tanulásmódszertani tanácsadással. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 397
Sebestyén Krisztina. Középiskola-választás vizsgálata az eltérő idegen nyelvet tanulók, illetve tanítók válaszai alapján. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 398
Somogyi Anett. Kenyeres Elemér oktatói tevékenysége a „Kisdednevelés” folyóirat publikációin keresztül. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 400
Simon István Ágoston et al. A mozgásfejlesztés jelentősége az óvodai nevelésben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 402
Simonné Kajtár Gabriella et al. Az úszásoktatás során megvalósuló saját óvodapedagógusi rendszer hatása a pedagógus- gyermek kapcsolatrendszerre. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 403
Sinkovics Ádám. MOBILTECHNOLÓGIA ÉS KOMPETENCIAFEJLESZTÉS- EGY LONGITUDINÁLIS VIZSGÁLAT RÉSZEREDMÉNYEI. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 405
Somogyvári Lajos. A kollektivizálás narratívái: pedagógusok történetei Zala megyéből (1960). (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 407-407
Szabó Gergely et al. Két szerző, egy szöveg: A kollaboratív írás vegyes módszertanú kutatásának bemutatása. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 408-408
Stötzer Andrea. Orvostanhallgatók angol szaknyelvtanulási motivációja – egy pilotkutatás eredményei. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 409
Stötzer Andrea. Szaknyelvtanári identitás és motiváció vizsgálatának elméleti háttere. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 410
Stummer Krisztina. A női felső kereskedelmi iskolák társadalmi megítélése a 20. század első felében (1909-1938). (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 411
Szabó Adrienn. A magyar zenei szakképzésben használt zeneelmélet könyvek vizsgálata. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 412-412
Szántóné Tóth Hajnalka et al. A FENNTARTHATÓSÁG PEDAGÓGIAI ELEMEINEK VIZSGÁLATA ÓVODAI NEVELÉSI PROGRAMOKBAN. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 413-413
Szabó Zoltán András et al. A tudományköziség érvényesülése a rendszerváltást környező időszak neveléstudományi kommunikációjában: a Magyar Pedagógia esete (1980–2000). (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 416
Szalay Ignác. Illusztrációk a harmincas évek újszerű magyar történelemkönyveiben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 417
Timur Kadyirov et al. The Relationship between Motivation and Creativity in the Russian Art and Design Education. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 418-418
Széll Krisztián. Eredményesség és méltányosság az általános iskolákban a világjárvány előtt és után. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 420-420
Szűts-Novák Rita. A női individuum és a nevelés kapcsolatának típusai Fried Margit leányregény írónő munkásságában. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 422-422
Takácsné Kárász Judit. Adaptív teszt képességbecslési és feladatkiválasztási módszereinek összehasonlítása szimulációs módszerrel az Országos kompetenciamérés adatain. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 423
Tiszai Luca et al. Mistakes- receptive musical experiences of adults with severe and multiple disabilities. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 425-425
Tun Zaw OO et al. Transcending Traditional Reading Instruction: The Reflective Teaching Model for Reading Comprehension as an Innovative Approach. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 426-426
Ágota Tongori. Curse or Blessing?: Using ChatGPT in Higher Education. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 428-428
Turós Mátyás. Az fsQCA alkalmazásának módszertani kérdései két reformpedagógiai iskolamodell szakértőinél felvett interjúk összehasonlító elemzése esetén. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 428-428
Tóth Edit et al. Mosom kezeim - tanítók gondolkodása az iskolai kudarcról. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 430-430
Tóthpál-Halasi Orsolya et al. A kiégés jelensége és a pályaelhagyás pedagógusok körében: a pozitív pszichológia lehetőségei a megelőzésben. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 430
Varga Aranka et al. Reziliens életutak roma szakkolégiumi háttérrel. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 432
Valentné Albert Éva. Innovatív projektek és azok hasznosulása a természettudományos tárgyak oktatásában (120 állat és 140 növény bemutatásával). (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 435
Vályogos Krisztina. HAJDÚ-BIHAR VÁRMEGYE SZAKKÉPZŐ ISKOLÁSAINAK REKRUTÁCIÓS BÁZISA. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 436
Vályogos Krisztina. HAJDÚ-BIHAR VÁRMEGYEI SZAKKÉPZŐ ISKOLÁSOK INTÉZMÉNY- ÉS SZAKMAVÁLASZTÁSI MOTÍVUMAI EGY REPREZENTATÍV TANULÓI KÉRDŐÍVES FELMÉRÉS EREDMÉNYEINEK TÜKRÉBEN. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 437
Velics Gabriella. A távoktatás rádiós-televíziós előzményei - nemzetközi példák az 1960-70-es évekből. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 439-439
Vincze Beatrix. A settlement mozgalom a 20. században - a szociális segélynyújtás történeti és pedagógiai előzménye. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 440
Vincze Tamás András. A tanító- és tanítónőképző intézetek önképzőköreivel kapcsolatos vélekedések a XIX. század végi és XX. század eleji pedagógiai szaksajtóban. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 441-441
Anton Éva et al. Robotokkal támogatott tanulási környezet bemutatása a cerebrális parézisel élő alsó tagozatos tanulók esetében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 442-442
Phyo Wai Mar. Doctoral students’ perceptions on the quality of their doctoral school’s English academic writing assessment criteria. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 442-442
Phyo Wai Mar. The relationship between doctoral students’ English academic writing progress and the quality of their doctoral school’s assessment criteria. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 443-443
Golyán Szilvia. Intézménytörténeti mozaikok: A középfokú óvónőképzés, mint a felsőfokú képzés alternatívája (1972–1987). (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 446
Zanóczné Markovics Szilvia et al. Korai matematikai készségek online fejlesztése nagycsoportos óvodás gyermekek körében. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 446-446
Albert Gábor. A hódmezővásárhelyi alapfokú agrárszakoktatás kezdetei: Kisjátzi Szeles János és a Királyi Magyar Földművesiskola. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban pp. 449-449
Wakai Seiji. Családi nyelvpolitika a gyermek szemszögéből. A szülő és a gyermek trajectory equifinality modeling összehasonlítása alapján. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 450
Révész-Kiszela Kinga. Az MABC-2 Checklist, mint egy lehetséges szűrőeljárás az iskolaérettség pszichomotoros kritériumainak megállapítására. (2023) Megjelent: ONK2023 Absztraktkötet : Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban p. 454
Idézett közlemények (2)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-02-17 17:21
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás