mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 87 elem 9 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Van Vo, De ✉
;
Csapó, Benő
Exploring Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation, and Their Role in Predicting STEM Achievement Across Grade Levels
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
21
:
8
pp. 2375-2398. , 24 p.
(2023)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33542314
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 8
| Független: 7 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 5 | Scopus jelölt: 7 | WoS/Scopus jelölt: 7 | DOI jelölt: 8
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33542314]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 8, Független: 7, Függő: 1, Nem jelölt: 0
2.
B. Németh, Mária
;
Tóth, Edit
;
Csíkos, Csaba
;
Korom, Erzsébet
A természettudomány tanulásának motivációi a 6. és a 8. évfolyamon [Science Learning Motivation in Grades 6 and 8]
MAGYAR TUDOMÁNY
183
:
11
pp. 1407-1419. , 13 p.
(2022)
DOI
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33209404
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 0 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33209404]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 0, Függő: 1, Nem jelölt: 0
3.
Csapó, Benő ✉
A gondolkodás fejlesztése és a tudás alkalmazása a természettudomány diagnosztikus értékelésének tartalmi kereteiben [Development of Thinking and Application of Knowledge in the Frameworks for Diagnostic Assessment of Science]
MAGYAR TUDOMÁNY
183
:
11
pp. 1383-1394. , 12 p.
(2022)
DOI
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33209366
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33209366]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
4.
Csapó, Benő ✉
Social determinants of mathematics and science achievement in historical context
CURRENT OPINION IN BEHAVIORAL SCIENCES
46
Paper: 101182 , 9 p.
(2022)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33038871
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Összefoglaló cikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 3 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 3
Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33038871]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 3, Függő: 0, Nem jelölt: 0
5.
Fitria, Arifiyanti
;
Attila, Pásztor
Representational competence: Definition of the construct and its assessment in the context of science
In: Fejes, József Balázs; Pásztor-Kovács, Anita (szerk.)
XVIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 18th Conference on Educational Assessment : program és összefoglalók = program and abstracts
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2022)
108 p.
pp. 90-90. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:32847202
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32847202]
[Admin láttamozott]
6.
Soeharto, Soeharto ✉
;
Csapó, Benő
Exploring Indonesian student misconceptions in science concepts
HELIYON
8
:
9
Paper: e10720 , 10 p.
(2022)
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33136595
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 14
| Független: 14 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 3 | Scopus jelölt: 4 | WoS/Scopus jelölt: 6 | DOI jelölt: 13
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33136595]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 14, Független: 14, Függő: 0, Nem jelölt: 0
7.
Van, Vo D.
;
Csapó, B.
Correction to: Exploring students’ science motivation across grade levels and the role of inductive reasoning in science motivation (European Journal of Psychology of Education, (2021), 10.1007/s10212-021-00568-8)
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION
37
pp. 831-831. , 1 p.
(2022)
DOI
WoS
Scopus
Közlemény:32520493
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Hozzászólás, helyreigazítás )
Tudományos
Hozzászólás, helyreigazítás (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32520493]
[Egyeztetett]
8.
Van Vo, De ✉
;
Csapó, Benő
Exploring students’ science motivation across grade levels and the role of inductive reasoning in science motivation
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION
37
:
3
pp. 807-829. , 23 p.
(2022)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Zárolt
Közlemény:32082285
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 10
| Független: 6 | Függő: 4 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 6 | Scopus jelölt: 9 | WoS/Scopus jelölt: 9 | DOI jelölt: 9
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32082285]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 10, Független: 6, Függő: 4, Nem jelölt: 0
9.
Arifiyanti, Fitria
;
Pásztor, Attila
A Meta-Analysis of Representational Competence in Practice For Assisting Science Learning
In: Chaw, Ei Phyu; Erdei, Luca Alexa; Pongor-Juhász, Anna Orsolya; Kopp, Erika
Research in the teacher education: The next generation: book of abstracts
Brüsszel, Belgium :
Association for Teacher Education in Europe (ATEE)
(2021)
105 p.
pp. 70-71. , 2 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:32115276
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32115276]
[Egyeztetett]
10.
De Van, Vo
;
Benő, Csapó
A Comparison between Technology-Based and Paper-Based Assessment on the Scientific Reasoning Test in Control of Variables Strategy in Physics
In: Molnár, Gyöngyvér; Tóth, Edit (szerk.)
A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira. XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia. Program, előadás-összefoglalók
Szeged, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet
(2021)
690 p.
pp. 167-167. , 1 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:32513507
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32513507]
[Egyeztetett]
2024-04-26 11:45
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás