mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 48 elem 5 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Van Vo, De ✉
;
Csapó, Benő
Exploring Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation, and Their Role in Predicting STEM Achievement Across Grade Levels
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
21
:
8
pp. 2375-2398. , 24 p.
(2023)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33542314
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 8
| Független: 7 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 5 | Scopus jelölt: 7 | WoS/Scopus jelölt: 7 | DOI jelölt: 8
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33542314]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 8, Független: 7, Függő: 1, Nem jelölt: 0
2.
Csapó, Benő
;
Tóth, Edit
Az induktív gondolkodás szerepe az iskolai teljesítmények meghatározásában
In: Steklács, János; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.)
21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség : XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet
Pécs, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
PTE BTK Neveléstudományi Intézet
(2022)
573 p.
pp. 314-314. , 1 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34524221
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34524221]
[Egyeztetett]
3.
De Van, Vo ✉
;
Beno, Csapó
Measuring inductive reasoning in school contexts: a review of instruments and predictors
INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND LEARNING
31
:
4
pp. 506-525. , 20 p.
(2022)
DOI
Kiadónál
WoS
Scopus
SZTE Publicatio
Közlemény:32797387
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Összefoglaló cikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 5
| Független: 3 | Függő: 2 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 4 | Scopus jelölt: 4 | WoS/Scopus jelölt: 4 | DOI jelölt: 5
Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32797387]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 5, Független: 3, Függő: 2, Nem jelölt: 0
4.
Pásztor, Attila ✉
;
Magyar, Andrea
;
Pásztor-Kovács, Anita
;
Rausch, Attila
Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning
JOURNAL OF INTELLIGENCE
10
:
3
Paper: 59 , 20 p.
(2022)
DOI
WoS
REAL
Scopus
PubMed
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33058976
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 3 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 2 | Scopus jelölt: 2 | WoS/Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 2
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33058976]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 3, Függő: 0, Nem jelölt: 0
5.
Soeharto, Soeharto ✉
;
Csapó, Benő
Assessing Indonesian student inductive reasoning: Rasch analysis
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
46
Paper: 101132 , 16 p.
(2022)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33174177
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 11
| Független: 9 | Függő: 2 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 6 | Scopus jelölt: 8 | WoS/Scopus jelölt: 8 | DOI jelölt: 10
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33174177]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 11, Független: 9, Függő: 2, Nem jelölt: 0
6.
Van, Vo D.
;
Csapó, B.
Correction to: Exploring students’ science motivation across grade levels and the role of inductive reasoning in science motivation (European Journal of Psychology of Education, (2021), 10.1007/s10212-021-00568-8)
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION
37
pp. 831-831. , 1 p.
(2022)
DOI
WoS
Scopus
Közlemény:32520493
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Hozzászólás, helyreigazítás )
Tudományos
Hozzászólás, helyreigazítás (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32520493]
[Egyeztetett]
7.
Van Vo, De ✉
;
Csapó, Benő
Exploring students’ science motivation across grade levels and the role of inductive reasoning in science motivation
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION
37
:
3
pp. 807-829. , 23 p.
(2022)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Zárolt
Közlemény:32082285
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 10
| Független: 6 | Függő: 4 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 6 | Scopus jelölt: 9 | WoS/Scopus jelölt: 9 | DOI jelölt: 9
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32082285]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 10, Független: 6, Függő: 4, Nem jelölt: 0
8.
Csapó, Benő
The Relationship between Inductive Reasoning, Research Skills and Problem Solving
In: Engler, Ágnes; Rébay, Magdolna; Tóth, Dorina Anna (szerk.)
Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet
Debrecen, Magyarország :
Debreceni Egyetem
,
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért
(2020)
475 p.
pp. 263-263. , 1 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:31809489
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[31809489]
[Egyeztetett]
9.
Mousa, Mojahed ✉
;
Molnár, Gyöngyvér
Computer-Based Training in Math Improves Inductive Reasoning of 9- to 11-year-old Children
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
37
Paper: 100687 , 26 p.
(2020)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:31595545
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 15
| Független: 12 | Függő: 3 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 10 | Scopus jelölt: 9 | WoS/Scopus jelölt: 11 | DOI jelölt: 11
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31595545]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 15, Független: 12, Függő: 3, Nem jelölt: 0
10.
Nuutila, Katariina ✉
;
Tapola, Anna
;
Tuominen, Heta
;
Kupiainen, Sirkku
;
Pásztor, Attila
;
Niemivirta, Markku ✉
Reciprocal Predictions Between Interest, Self-Efficacy, and Performance During a Task
FRONTIERS IN EDUCATION
5
Paper: 36 , 13 p.
(2020)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:31319185
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 40
| Független: 36 | Függő: 4 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 28 | Scopus jelölt: 11 | WoS/Scopus jelölt: 29 | DOI jelölt: 37
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31319185]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 40, Független: 36, Függő: 4, Nem jelölt: 0
2024-05-05 13:27
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás