mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia
Engler, Ágnes [Engler, Ágnes (Neveléstudomány), szerk.] Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (DE / BTK)
;
Rébay, Magdolna [Rébay, Magdolna Éva (nevelés- és művel...), szerk.] Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (DE / BTK)
;
Tóth, Dorina Anna [Tóth, Dorina Anna (Neveléstudomány), szerk.] Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (DE / BTK)
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Debreceni Egyetem, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, Magyarország, 475 p.
2020
Konferencia:
XX. Országos Neveléstudományi Konferencia 2020-11-05 [Debrecen, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 31651245
ISBN:
9789634902584
Teljes dokumentum:
http://onk.hu/2020/downloads/ONK_2020_Absztraktkotet_vegleges.pdf
Fejezetek
Erdei Luca Alexa et al. Komplex mobilitási keretrendszer kialakítása és implementálása egy európai egyetemi szövetség keretében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia
Pribék László. Abduktív kollégiumpedagógiai következtetések a kamaszok család fogalmáról. Országos Neveléstudományi Konferencia, Debrecen, 2020. november 5-7. Szimpózium előadás. Abdukció a neveléstudományi kutatásokban szekció.. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 169p.
Mezeiné Rumpf Anita. A család és nevelés a(z) (Nép)Iskolai Szemlében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 21-21
Balogh Vivien et al. A CSALÁD SZEREPE A MUNKAVÁLLALÁSRA EGYETEMISTÁK KÖRÉBEN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 22
Farkas János. A gazdasági szaknyelvoktatás tartalmi vetülete (összehasonlító elemzés). (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 23-24
Kocsis Zsófia. A hallgatói munkavállalás sajátosságai a Debreceni Egyetemen, 2010-2019 között. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 24-24
Szigeti Fruzsina. A helyi szintű tudományos utánpótlásképzés problémája. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 26
Szekeres Ágota et al. A SMETRY keretrendszer által támogatott kutatások bemutatása – pillanatkép 2020-ban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 27
Sós Tamás et al. A szakképzés tanulmányi eredményességének vizsgálata az urbanizációs tengelyek mentén és a perifériákon az OKM 2018-as adatbázisa alapján. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 29-29
Mándoki Réka et al. Az idegen nyelvi tevékenység befolyásoló szerepe óvodaválasztás során az egyes társadalmi háttérváltozók figyelembevételével Hajdú-Bihar megyében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 31-31
Telegdi Attila. Az edzői munka jellemzője a járvány alatt: A gyorskorcsolya sportág kísérletei. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 31
Czető Krisztina. Az iskolai attitűd kutatásának kérdései: elméleti modellek, perspektívák, lehetséges mérőeszközök. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 33-33
Katonáné Kutai Erika. Az iskolai rítusok tanulástámogató szerepének erősítése a drámatanítás során. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 34-34
Kovács Tibor. Funkcionális nyelvszemlélet a legújabb fejlesztésű alsó tagozatos nyelvtankönyvekben, illetve egy külföldi gyerekeknek készült magyar nyelvkönyvben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 38-38
Hegedűs Roland. Hatodik osztályos tanulási zavarral küzdő tanulók jellemzése az országos kompetenciamérés alapján. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 41-41
Sitku Krisztina. Harmadik missziós közösségi szerepvállalás és szolgálati tanulás. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 41-41
Golyán Szilvia. In and over the compulsory education system – hospital education in Hungary. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 44-44
Márkus Edina et al. „MIÉRT ÉS HOGYAN TANULNAK A FELNŐTTEK?” - EGY NEMZETKÖZI KUTATÁS EREDMÉNYEI. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 45
Kasza Georgina. Nemzetköziesítés itthon (Internationalization at Home) – gyakorlatok, megközelítések a hazai felsőoktatási intézményekben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 47-47
Sebestyén Krisztina. NYELVTANULÓK TANULMÁNYI EREDMÉNYESSÉGE ÉS JÖVŐBELI TERVEI A CSALÁDI HÁTTÉR FÜGGVÉNYÉBEN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 48
Tóth Norbert. Tanulók iskolai előrehaladásának vizsgálata – három közösség pedagógiai antropológiai vizsgálatán keresztül. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 51
Nyilas Orsolya. VISSZATÉRŐ TANULÁS – NYÍREGYHÁZI FELNŐTTKÉPZÉSEK TAPASZTALATAI. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 54
Jancsák Csaba. Családi szocializáció, kollektív emlékezet, állampolgári nevelés. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 59-59
Mezei Mónika. Aktív állampolgárságra nevelés multimédiás tananyagok segítségével. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 62-62
Kiss Mária Rita. Videointerjúkkal támogatott 1956-os tanórák hatásainak vizsgálata az általános iskola 8. osztályaiban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 63-63
Erdei Luca Alexa et al. A nem hagyományos keretek között megvalósuló nemzetközi hallgatói mobilitások kompetenciafejlesztő hatása. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 67
Hangyál Zsófia et al. AZ OKTATÁSI CÉLÚ MOBILITÁS MINŐSÉGÉNEK KUTATÁSI LEHETŐSÉGE EGY NEMZETKÖZI PROJEKT TAPASZTALATAI ALAPJÁN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 67-67
Paksi Borbála et al. A lemorzsolódás egyéni és kontextuális tényezői. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 70-70
Tókos Katalin et al. Osztálytermi tanulási környezet vizsgálata. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 71-71
Lénárd Sándor et al. Komplex folyamatba ágyazott képzés a lemorzsolódás csökkentéséért. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 72-72
Széll Krisztián et al. Iskolai kötődés és klíma diák és pedagógus szemmel. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 73
Németh Vivien et al. Autizmussal élő felnőttek foglalkoztatási és oktatási helyzete szülői szemmel. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 76
Stefanik Krisztina et al. A Csillagbusz Inklúziós Intervenciós Program hatásai kisiskolások autizmus-tudására. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 77
Szekeres Ágota et al. A Csillagbusz Inklúziós Intervenciós Program hatásvizsgálatában résztvevő osztályközösségek szociometriai jellemző. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 78
Siposné Balogh Anna et al. Autizmussal élő kisiskolások osztálytársainak autizmussal kapcsolatos tudása és attitűdje a szociometriai helyzettel összefüggésben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 79
Kocsisné Farkas Claudia. "A jelen sem nélkülözheti a kultúra nemesítő-nevelő hatását" Gyermeki életmód és kultúra megjelenése a "Tanító" folyóiratban az 1970-es évek elején. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 81-81
Kocsisné Farkas Claudia. "Erőfeszítéseket kell tenni minden egyes gyermekért..." Dilemmák az alsófokú oktató-nevelő munkában Magyarországon az 1970-es évek elején. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 82-82
Vincze Tamás András. AZ ÁLLÁSTALAN TANÍTÓK HELYZETÉNEK JAVÍTÁSÁT CÉLZÓ KÖZPONTI, REGIONÁLIS ÉS HELYI INTÉZKEDÉSEK A 30-AS ÉVEK MÁSODIK FELÉBEN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 83
Szabolcs Éva et al. A Szocialista nevelés könyvtára a korabeli pedagógiai sajtóban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 84-84
Szűts-Novák Rita. A Magyar Szemle két világháború közötti oktatáspolitikai és nemzetnevelő szerepe Imre Sándor levelezésének kontextusában-konferencia előadás. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 85-85
Csepcsényi Lajos Lászlóné. A probléma alapú tanulás hatása a középfokú építőipari szakképzésben résztvevők téri vizuális képességeire. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 86
Csepcsényi Lajos Lászlóné. A szakmai gondolkodás fejlesztése probléma alapú tanulással (PBL), a fejlődés tendenciáinak feltárása az építőipar ágazati szakképzésben tanulóknál.. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 87
Oláh Katalin. A TANÁRI MOTIVÁCIÓSTRATÉGIA (TMS) MEGVALÓSULÁSÁNAK FÁZISAI. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 89-89
Bartal Orsolya. Áldás vagy teher?: Pedagógusok véleménye a BYOD használatáról. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 92-92
Horváth Szilvia. Tanári kiégés konceptualizálása és online intervenciója. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 92-92
Kálmán Orsolya et al. Határátlépés és inklúzió – tanárok tanulásának támogatása. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 93
Kopp Erika et al. Határátlépés és inklúzió – tanárok tanulásának támogatása. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 93-93
Abderrahim Mamad. Product- and Process-based Written Feedback in ESL and EFL Writing. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 94-94
Tary Blanka. What difficulties do teachers face when reading in L1 and L2?. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 96
Thékes István. Assessment of language learners` attitudes towards mobile-assisted learning. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 97
Olney Rodrigues de. Sense of Coherence as Protective Factor for Academic Achievement in Children and Adolescents. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 98-98
Ceglédi Tímea et al. Az informális és a formális mentorok szerepe a reziliens roma hallgatók életútjában. Tanulságok három vi-segrádi országból.. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 99
Jenei Teréz et al. KORTÁRS MENTORPROGRAM AZ EVANGÉLIKUS ROMA SZAKKOLLÉGIUMBAN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 100
Godó Katalin et al. Extraorganizációs és intraorganizációs mentorálás a Wáli István Református Cigány Szakkollégium hallgatói körében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 103-104
Héjja Bella Emerencia. Zeneművészeti szakgimnazisták hosszú távú, általános céljainak bemutatása az egyszerűsített aspirációs index mentén - absztrakt. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 104.
Lehotka Ildikó et al. Az ének-zene tanárok és ének-zenét tanítók véleménye a tanórák zenehallgatási szakaszáról. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 105-105
Mike Ádám. Az 1952-es zeneoktatási reform rendelkezései és következményei. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 106
Sz. Fodor Adrienne. Kórustagok motivációinak különböző dimenziói. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 107.
Rónay Zoltán. Pedagógiai elvek vs. munkavállalói kötelezettség: Egy dilemma végiggondolása egy Jedi mester példáján. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 110-110
Csikósné Maczó Edit. Középiskolai tanárok digitális kompetenciájának alakulása a koronavírus idején. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 112-112
Szabó Csilla Marianna. A dotcom gyerekek és az online tanulás: tanulói vélemények a digitális oktatásról. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 113-113
Bánfai B et al. Videó-támogatott újraélesztés oktatás hatékonyságának felmérése általános iskolás gyerekek körében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 114-114
Bartal Orsolya. BYOD, avagy út az egyenlő esély megteremtése felé? Mobileszközök a tanórán. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 115-115
Buda András. Tűzoltás céljára megfelelő – tanárszakos hallgatók véleménye a távolléti oktatás időszakáról. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 117
Csók Cintia et al. A lemorzsolódott és perzisztens hallgatók pályaválasztása és felsőoktatási pályafutása. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 124
Tóth Dorina Anna. A KÉPZÉSI TERÜLET- ÉS INTÉZMÉNY-SPECIFIKUS HALLGATÓI BEÁGYAZOTTSÁG ÉS A PERZISZTENS HALLGATÓI ELŐREHALADÁS. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 126
Pusztai Gabriella et al. A hallgatók felsőoktatási tanulmányi előrehaladási útjai. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 127
Godó Katalin. Az informális mentorálás és a felsőoktatási tanulmányi előrehaladási utak. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 130-131
Varga Aranka et al. Befogadó egyetem – a hallgatói bevonás, előrehaladás és eredményesség vizsgálata. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 131-131
Fodor Bálint et al. Az inkluzív kiválóság felé – Fejlesztési stratégiák a nemzetközi szakirodalom tükrében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 132-132
Csáky-Pallavicini Zsófia. A hitéleti nevelés kapcsolati vonatkozásai – korai kötődés, gyermek–nevelő kapcsolat és vallásosság összefüggéseinek alakulása a családban és az iskolában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 135
Seres-Busi Etelka et al. Hittanárok narratívái a szülőkkel való kapcsolatról és a velük való együttműködésről. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 136
Seres-Busi Etelka et al. Nézetek a vallás szerepéről a koragyermekkori nevelésben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 137
Seben Glória. Fekete pedagógiai élmények hittanórákon. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 138
Kodácsy-Simon Eszter et al. Nézetek a vallás szerepéről a koragyermekkori nevelésben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 139-139
Babály Bernadett et al. Vizuális-téri képességek mérése az 5–8. és a 9–12. évfolyamon. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 141-141
Kárpáti Andrea. Moduláris vizuális képességfejlesztő program beválás vizsgálata. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 141-141
Pásztor Attila et al. A vizuális, a téri, a kombinatív képességek, valamint a divergens gondolkodás összefüggései 5. és 9. évfolyamon. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 143-143
Vincze Beatrix. Digitális felzárkózás és felzárkóztatás – online élménypedagógia a nyelvtanulásban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 145
Drabancz M. Róbert. A ruszin oktatás és kultúra ügye a Magyarországhoz „visszatért” Kárpátalján (1938–1944). (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 147
Pelesz Nelli. Nemcsak kezükkel, hanem eszükkel is tudnak dolgozni – A gazdasági szakoktatás főbb kérdései a két világháború közötti Magyarországon. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 148-148
Virág Irén. A schnepfenthali „Naturalienkabinett”. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 148
Somogyvári Lajos. Életutak a szocialista korszak pedagógiájában és tanügyigazgatásában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 149-149
Nagy Krisztina. A mentorok tanulása és folyamatos szakmai fejlődése. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 150
Nagy Krisztina. Hogyan támogathatja pedagógus kollégáinak tanulását a nevelőtestületben dolgozó mentor a lemorzsolódás csökkentése érdekében?. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 151
Dombi Judit et al. Tanári igények a pedagógus szakirányú továbbképzésekben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 153-153
Némethné Tóth Ágnes. A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésének elméleti keretrendszere (AFM) a TALIS 2018 megállapításainak tükrében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 154-154
Matar Haneen et al. Predict Student Dropout Risk by Behaviour Change Cycle. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 159-159
Hecker Henrietta. Levéltár–iskola–családkutatás: a levéltári családkutató tanfolyam tanulságairól. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 162-162
Rédli Mátyás. Videóinterjúk a szociális és állampolgári nevelés szolgálatában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 164-164
Sántha Kálmán. Abdukció a számítógéppel támogatott kvalitatív adatelemzésben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 166-166
Zank Ildikó. Az abdukció szerepe az akciókutatás minőségi kritériumainak megvalósításában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 167-167
Mrázik Julianna. Beszélhetünk-e „kutatói alkat”-ról? A neveléstudományi kutató abduktív kompetenciamodellje. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 168-168
Fényes Hajnalka et al. Felfelé kúszó egyenlőtlenségek a lemorzsolódásban? A reziliensek, a nők és a nőies képzési területen tanulók perzisztenciája. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 173
Fényes Hajnalka et al. Első generációs hallgatók eredményessége. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 174
Kovács Edina et al. Tanárszakos hallgatók: lemorzsolódási veszély a képzés csúszása. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 174-174
Kocsis Zsófia. Tanulás és munkavállalás egyensúlya: Hogyan befolyásolja a fizetett munkavégzés a hallgatók egyetemi karrierjét?. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 175-175
Markos Valéria et al. Önkéntesek, önkéntes csoporttagok és a perzisztens felsőoktatási karrier. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 176
Horváth László et al. AZ OKTATÁSI INNOVÁCIÓK ÉS AZ ISKOLÁK EREDMÉNYESSÉGÉNEK KOMPLEX ÖSSZEFÜGGÉSRENDSZERE A SZERVEZETI VISELKEDÉS ÉS A KÜLSŐ KÖRNYEZETI TÉNYEZŐK FÜGGVÉNYÉBEN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 182-182
Balázs Éva et al. Innováció az oktatásban – térségi kapcsolódások: Az Innova kutatás 2018. évi empirikus vizsgálatának területi elemzése. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 183
Pusztai Gabriella et al. Hallgatói rekrutáció szektorközi összehasonlításban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 184
Inántsy-Pap Ágnes. A görögkatolikus útkeresés a nevelés és oktatásügyön keresztül a Hajdúdorogi Egyházmegye létrejöttétől az 1948-as államosításig. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 185-185
Molnár György. Nyitott tartalmi fejlesztések hatása a digitális alapú oktatásban és szakképzésben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 190-190
Velkey Gábor Dániel et al. A térbeliség hatása a társadalmi egyenlőtlenségek újratermelésében a szakképzési rendszer esetében Magyarországon. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 191-191
Molnár György. Nyitott, digitális tananyagok és elektronikus platformok felhasználási lehetőségei a digitális átállás korszakában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 192-192
Z. Orosz Gábor et al. Természettudomány szakos tanárok episztemológiai nézeteinek vizsgálata. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 195-195
Sebestyén Edmond. A tanárok adathasználati hatékonyságát mérő kérdőív adaptálása. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 196
Mezei Tímea et al. Tanári nézetek feltárása a célelmélet TARGETS-dimenziói kapcsán – egy interjúkutatás eredményei. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 197-197
Altorjay Tamás. Hangbemelegítő segédeszközök vizsgálata. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 198-198
Czemmel Antónia Mária. Életreform és reformpedagógiai törekvések „Az Első Magyar Állami Énekiskolában” 1946–1954 között. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 201
Szűcs Tímea. Zenetanulás, tehetségfejlesztés, esélynövelés. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 201
Czemmel Antónia Mária. Reformpedagógiai törekvések Gulyás György intézményesült zenepedagógiai koncepciójában Békés-Tarhoson 1946 és 1954 között. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 202
Szűcs Tímea. Zenetanulás, tehetségfejlesztés, esélynövelés. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 203-203
Káplár-Kodácsy Kinga et al. A projektív történetkiegészítés módszerének lehetőségei a felsőoktatáspedagógiai koncepciók feltárásának kontextusában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 205
Kertész Tamás et al. A motoros képességfejlesztés pozitív hatásai a matematika elsajátítására 4. osztályos lányoknál. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 205
Varga Attila et al. Diákok a fenntarthatóságról a Fenntarthatósági Témahét kapcsán: – egy próbamérés módszertani tanulságai. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 206-206
Mucsi Gergő. Ritmikai játékok hatása a zenei képességek fejlődésére az általános iskola első osztályában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 210
Dobos Krisztián et al. A zenei képességek összefüggései az idegen nyelv tanulásával 7 éves korban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 211
Szabó Norbert et al. A Zenesziget applikáció legújabb fejlesztései. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 211-211
Janurik Márta et al. A zenei észlelés, a zenei reprodukció és a végrehajtó funkció összefüggése óvodáskorban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 212-212
Mucsi Gergő. Ritmikai játékok hatása a zenei képességek fejlődésére az általános iskola első osztályában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 212-212
Lénárd Sándor et al. A személyközpontú támogatás, az egyéni tanulási utak pedagógiája az orientációs szakaszban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 214-214
Csíkos Csaba et al. Szövegértési, matematikai és életpálya-tervezési kompetenciák mérése az orientációs évben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 215-215
Buzgó Éva et al. ÉLETPÁLYA-TERVEZÉS ÉS ROBOTIKA AZ ORIENTÁCIÓS ÉVBEN, A TÁVTANULÁS IDŐSZAKÁBAN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 217-217
Lázár László et al. Digitális távtanulás: módszertani jellemzők és eredmények a piarista intézményekben, kiemelten a gödi Piarista Szakképző Központban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 220-220
Szabó Dániel. KÖZÉPISKOLÁSOK SPORTKÖRTAGSÁGÁNAK TÁRSADALMI HÁTTERE A 2017-ES OKM-ADATBÁZIS ALAPJÁN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 220
Berki Tamás. A sportolói identitás szociodemográfiai különbségei serdülő sportolók körében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 221-221
Moravecz Marianna. SPORTOLÁS ÉS ÉRTÉKPREFERENCIA ÖSSZEFÜGGÉSÉNEK VIZSGÁLATA A MINDENNAPOS TESTNEVELÉS SZEREPÉNEK TÜKRÉBEN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 223
Forgács Judit. Modern büntetés-végrehajtás – a külső és belső motiváció erősítése a fogvatartás során. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 226-226
Kovács Klára. FIATALOK SPORTOLÁSÁNAK SZOCIOKULTURÁLIS HÁTTERE. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 226
Kovács Klára. KÁRPÁT-MEDENCEI HALLGATÓK SPORTOLÁSÁNAK SZOCIOKULTURÁLIS ÉS INTÉZMÉNYI HÁTTERE. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 226
Fekete Márta. A család jelentősége a hosszúítéletes fogvatartottak megküzdésében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 228-228
Ruzsonyi Péter. A család bevonásának lehetősége a fiatalkorú bűnelkövetők eredményes reintegrációja érdekében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 229-229
Klima Gábor. Kritikai művészet pedagógia ‒ tantermi kísérlet közoktatási környezetben, társadalmilag érzékeny témák feldolgozására a kritikai művészetpedagógia elméletének és gyakorlati lehetőségeinek vizsgálatával és felhasználásával. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 230.-230.
Markó Éva. Rezilienciafejlesztés ADHD-s gyermeket nevelő szülők és pedagógusok számára. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 234-234
Csizér Kata et al. A családi környezet hatása az idegennyelv-tanulásának folyamataira Magyarországon. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 235
Fajt Balázs et al. Idegen nyelvű szabadidős tevékenységek és a nyelvtanulás kapcsolata: egy kérdőíves vizsgálat bemutatása. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 236
nyitrai erika et al. A SZÜLŐI BEVONÓDÁS ÉS AZ ISKOLAI TELJESÍTMÉNY KAPCSOLATA AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS 2017-ES ÉS 2018-AS ADATAINAK TÜKRÉBEN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 238-238
Markos Valéria. PÁLYAORIENTÁCIÓ ÉS PÁLYASZOCIALIZÁCIÓ AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT ALATT. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 239
Csorba-Simon Eszter. MIT JELENT A CSALÁD EGY ZÁRT INTÉZMÉNYBEN?: NON-FORMÁLIS NEVELÉS A BÖRTÖNBEN ÉS A GYERMEKOTTHONBAN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 240-240
Rónay Zoltán et al. A szabálykövetéssel kapcsolatos iskolai szervezeti kultúra hatása a tanulók jogi attitűdformálására. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 243-243
Koltai Zsuzsa. ONLINE INNOVÁCIÓK A CSALÁDOK MÚZEUMI TANULÁSÁNAK SZOLGÁLATÁBAN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 244-244
Thékes István. Az anyanyelv- és az idegenyelv-használat néhány jellegzetessége a baksi, kántorjánosi és rinyabesenyői cigány fiatalok körében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 244
Imre Anna. Tanórán kívüli tanulás általános iskolai környezetben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 245-245
Pornói Imre. A szülői értekezlet meghonosítása az 1900-as évek elején a magyar közoktatásban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 247
Nádudvari Gabriella. Képzés, nevelés és család: Gondolatok Ernst Moritz Arndt Fragmente über Menschenbildung c. művéről. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 249-249
Nemes-Wéber Zsófia. Család megjelenése az óvodai nevelésben az 1950-es években. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 250-250
Györe Géza. A CSALÁDPEDAGÓGIA HELYE A ZSOLNAI-PEDAGÓGIÁBAN ZSOLNAI JÓZSEF PUBLIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGE ELEMZÉSE ALAPJÁN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 259-259
Langerné Buchwald. A család és az iskola együttműködése az Értékközvetítő és képességfejlesztő programban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 259-259
Koós Ildikó. Értékálló modernitás és nyelvi pluralizmus a NYIK-program tanórai pedagógus – tanuló kommunikációs interakcióiban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 260-260
Csapó Benő. The Relationship between Inductive Reasoning, Research Skills and Problem Solving. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 263-263
Hódi Ágnes et al. Exploring the role of reading literacy as a potential retention factor in higher education. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 265-265
Molnár Gyöngyvér et al. Factors predicting academic success at the university: a longitudinal study. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 266-266
Kolosai Nedda et al. Kulturális játszóterek konstruálása - Óvodások múzeumi tanulásának vizsgálata a felsőoktatás-közoktatás-közművelődés színtereinek együttműködésében: Szimpózium összefoglaló. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 270-270
Janek Noémi. Pedagógus hallgatók múzeumi élményei, előzetes vélekedéseik óvodások múzeumi tanulásáról – Egy felsőoktatási kurzus tapasztalatainak elemzése. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 273-273
Aggné Pirka Veronika. Elefánt a porcelánboltban vagy Aliz Csodaországban? Pedagógus hallgatók gyermekszemlélete óvodások múzeumi tanulásának kontextusában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 274-274
Kovács Ivett Judit et al. A mesterpedagógus fokozat és a folyamatos szakmai fejlődés jellemzői óvodapedagógusok nézőpontjából. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 274-274
Kóger Yvetta. Az 1950-es évek magyarországi óvodaügyének kutatási dimenziói a család és óvoda kapcsolat kontextusában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 275-275
Kolosai Nedda. Ajtókat nyitni és lejjebb szerelni a kilincseket – Óvodások múzeumi tanulását meghatározó, facilitáló aspektusok. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 275-275
Bordás Andrea et al. A család képe a romániai 4. osztályos anyanyelv tankönyvekben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 277
Biró Fanni et al. Első és második osztályos kínai és magyar matematika tankönyvek összehasonlító elemzése a vizuális reprezentációk szempontjából. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 279-279
Fináncz Judit et al. AZ ÓVODAPEDAGÓGUS-HIÁNY HÁTTÉRTÉNYEZŐINEK VIZSGÁLATA. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 279-279
Szabóné Kozma Katalin. A gyermekek jövőképe a felvilágosodás korának iskolai és házi használatra szánt művei alapján. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 280.
Endrődy Orsolya. Harmóniára törekvés és tanulásközpontúság mint a japán gyermekkép két lehetséges kulcsfogalma. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 281-281
Vetési Erika. A digitális oktatással kapcsolatos nézetek kvalitatív vizsgálata. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 282-282
Gaskó Krisztina et al. Pedagógusok digitális eszközhasználata: a pedagógusok attitűdjei és a digitális alkalmazások használatának gyakorisága. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 285-286
Beszédes Viktória. A felnőttnevelési szakemberek képzési rendszerének komparatív vizsgálata Magyarországon és Szerbiában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 286-286
Zagyváné Szűcs Ida. Rendszerintelligencia, avagy a pedagógus minőségi munkájának új mutatója. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 286
Bordáné Kovács Zita et al. A pedagógusok digitális eszközhasználata: tanári laptopok és interaktív panelek alkalmazása. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 287
Mohr Szilárd. A Honvédelmi ismeretek I–II. (leánytanulók számára) című tankönyv vizsgálata. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 288-288
Stummer Krisztina. A női felső kereskedelmi képzés a 20. század első felében a Magyar Pedagógia hasábjain. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 289-289
Rucska Andrea et al. Pályaszocializációs és munkaértékek változása az egészségtudományi képzésből 2020-ben kilépő hallgatóknál. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 291-291
Balázs László et al. Egyetemi társadalmi felelősségvállalás vagy harmadik misszió a „21. századi egyetem” közösségi szerepvállalása egy magyar regionális egyetem. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 293-293
Fűzi Beatrix et al. Hallgatói típusok oktatói és hallgatói szemmel. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 293-293
Bocsi Veronika. Hallgatói szocializáció - oktatói szemmel. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 295
Dezső Renáta Anna. Elméleti háttérmozaik a „Közös ügyünk a nevelés” című ONK 2020 szimpóziumhoz. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 297-297
Polónyi István. A nők esélyeinek változása a felsőoktatásba kerülésnél. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 297-298
Uherkovich Orsolya Réka. A kedvesen követelő pedagógiai attitűd megjelenése az egyéni TSMT terápiák során és a szülő edukáció folyamatában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 300-300
Németh András et al. A politikai vallás és neveléstudomány – elméleti háttér, kutatási előzmények. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 302
Polyák Zsuzsanna. Iskolai énektanítás és kórusmozgalom a politikai vallás terjesztésének szolgálatában – egy lehetséges értelmezési keret felvázolása. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 303
Szabó Zoltán András. Az 1917-es októberi orosz forradalom reprezentációja a magyar neveléstudományi kommunikációban: Tanulmányok a neveléstudomány köréből (1968–1978). (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 304
Somogyvári Lajos. November 7-e pedagógiai olvasatai a politikai vallás kontextusában (1967–1970). (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 306-306
Török Péter et al. Kulturális közvetítők: a roma többségű iskolák tantestületei. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 309
Imre Nóra. Nevelésfejlesztési program a szülői célcsoport percepciójában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 315
Józsa Krisztián et al. A CSALÁDI HÁTTÉR SZEREPE AZ DIÁKOK ISKOLÁHOZ VALÓ VISZONYÁNAK ALAKULÁSÁBAN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 316-316
Dorner László et al. Pedagógusvélekedések iskola és család együttműködéséről. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 317
Török Balázs et al. Az iskola és a család szerepmegosztása a tantermen kívüli oktatás időszakában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 318
Molnár György. Felnőttoktatás és felnőttképzés a digitalizáció korában, ennek specialitásai és kihívásai a digitális munkarendben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 319-319
Bacsa-Bán Anetta et al. Az andragógia alapképzés értékei és szerepe a volt hallgatók személyes fejlődésében: retrospektív vizsgálat egy felsőoktatási intézményben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 320-320
Bacsa-Bán Anetta. Igények és lehetőségek: a műszaki szakoktatók képzésében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 322-322
Oláh Katalin. CSALÁD A NEVELÉS ÉS AZ OKTATÁS FÓKUSZÁBAN – CSALÁD NYAKIG AZ ONLINE NEVELÉS ÉS OKTATÁS VILÁGÁBAN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 323-323
Bálint Valentina et al. Óvodáskorú gyermekek otthoni IKT használati szokásai, attitűdjei, preferenciái. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 324-324
Bencéné Fekete Andrea. DIGITÁLIS OKTATÁS A CSALÁD SZEMSZÖGÉBŐL. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 325-325
Kozek Lilla Katalin. PERSPECTIVES OF PRE-MARRIAGE EDUCATION: MARITAL PLANS AND RELATIONSHIP EXPERIENCES OF UNIVERSITY STUDENTS CONTOURED BY CURRENT DEMOGRAPHICAL DATA. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 327
Aigul Akhmetova et al. 6th graders reading strategies and reading performances in English, Kazakh and Russian languages in the context of Kazakhstan. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 328-328
Zagir Togtokhmaa et al. Competences of adult learning facilitators: Perspectives from adult learners in Mongolia. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 329-329
Petőné Csima Melinda et al. KISGYERMEKET NEVELŐ SZÜLŐK EGÉSZSÉGMŰVELTSÉGÉNEK VIZSGÁLATA. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 333-333
Kovács Zsófia et al. Edző szülők, avagy szakma a családban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 334-334
Smohai Máté et al. AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS SORÁN FELVETT SZABADIDŐS SPORTTEVÉKENYSÉGRE VONATKOZÓ ADATOK (2018) ELEMZÉSE. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 334-334
Csáki István et al. A sporton kívüli értékek és életvezetés utánpótlás korú labdarúgóknál az edző, a szülők és a játékosok véleményei alapján. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 335
Tóth Adrienn Anita et al. Mozgáskorlátozott gyermekek szociális inklúziója a befogadó középiskolákba a családi háttér tükrében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 335-335
Horváth Cintia et al. A szülők iskolai végzettségének hatása a gimnáziumi tanulók egészséggel kapcsolatos érték- és szokásrendszerére. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 336
Nagy Éva. A befogadás és kirekesztés tapasztalatai egy kistelepülési közösségben – autizmussal élő gyerekek szüleinek perspektívái.. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 336-336
Horváth Endre. A csoportnorma vizsgálata enyhén értelmi fogyatékos tanulókat integráló általános iskolai közösségekben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 337
Gulya Nikoletta et al. Fogyatékosságábrázolás az általános iskolákban tanított irodalmi művekben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 338
Tomory Ibolya. Enkulturáció vagy szocializáció? A család és szocializáció értelmezése a különböző tudományágakban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 341
Bognárné Kocsis Judit. Hagyomány és modernitás – napjaink olasz családmodelljei. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 343-343
Horváth H. Attila. Tanárjelöltek gondolatai a családról – áttételeken keresztül. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 343-343
Horváth H. Attila. TANÁRJELÖLTEK GONDOLATAI A CSALÁDRÓL – ÁTTÉTELEKEN KERESZTÜL. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 344
Fazakas Ida. Tanári konstrukciók a családról, reflexiók a KAP továbbképzés kapcsán. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 345
Dudok Réka. A tanárok implicit gondolkodásmódja: A mindset és a tanári énhatékonyság vizsgálata pedagógusok körében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 346
Holik Ildikó. A pszichológiai immunrendszer vizsgálata mentortanárok körében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 348-348
Benedek András. Új innovációs lehetőségek a szakképzés tartalmi korszerűsítésében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 352-325
Sik Dávid. Mikrotartalmak mobilról mobilra. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 352-352
Benedek András. Új koncepcionális keretek a szakképzés módszertani fejlesztésében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 353-353
Feketéné Szakos Éva. A résztvevők családjának szerepe a nyitott tananyagfejlesztés komplex tanulási eredmény-rendszerének létrehozásában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 354-354
Engler Ágnes. Értékteremtő gyermeknevelés. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 355
Pusztai Gabriella et al. Kulcsszereplők az értékteremtő gyermeknevelésben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 355
Bacskai Katinka et al. Egy vagy két malomban őrlünk? Nevelési értékek otthon és az iskolában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 356
Ceglédi Tímea et al. A reziliens és a sajátos nevelési igényű gyermekeket nevelők családon belüli társadalmi tőkéje. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 358
Engler Ágnes et al. Extrakurrikuláris tevékenységek igénye és megvalósulása. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 358
Ceglédi Tímea et al. A REZILIENS ÉS A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ GYERMEKEKET NEVELŐK CSALÁDON BELÜLI TÁRSADALMI TŐKÉJE. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 359
Vincze Beatrix et al. Kihívások és válaszok a múzeumpedagógiában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 360-360
Nagy Krisztina. Tanodák a gyermekvédelem rendszerében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 367-367
Jankó Krisztina. Hátránycsökkentés a pedagógiában és azon túl. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 368-368
Bocsi Veronika et al. Roma szakkollégisták Hajdú-Bihar megyében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 369
Hegyi-Halmos Nóra. Innovatív online kompetenciamérési és -értékelési rendszer felhasználási lehetőségei a köznevelésben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 373-373
Kasik László. A Barátság kérdőív pszichometriai mutatói serdülők körében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 374-374
Pete József. Történelem érettségi dolgozatok statisztikai-mérésmetodikai elemzése 2018–2020. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 374-374
Pálvölgyi Lajos. Összetett képességek mérési modelljei. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 375
Z. Orosz Gábor et al. A tudásról és a tudomány működéséről alkotott nézetek vizsgálata 11. évfolyamos diákok körében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 377-377
Zsoldos M et al. Az internethasználat és szexuális viselkedés. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 378-378
Szabó Csilla Marianna et al. Generációs sztereotípiák a zapperek szemével. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 379-379
Pálfi Dorina. Az osztálytermi státuszt befolyásoló szociális háttér hatásának vizsgálata. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 381
Takács Nikolett. Óvodás és kisiskolás korú gyermekek felkészítése az élethosszig tartó tanulásra Magyarországon és Németországban: Egy kérdőív pilot vizsgálata. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 382-382
Zombori Petra et al. Infokommunikációs technológiák használata az óvodai csoportszobai tevékenységek során. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 382
Gyurcsik Anita. Az óvoda–iskola átmenet szülők szemén keresztül. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 383
Darvay Sarolta. Fenntarthatóságra nevelés a bölcsődében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 384-384
Kovács K. et al. Utánpótláskorú kézilabda játékosok kapcsolata a nevelőedzőkkel a járványügyi korlátozások idején. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 384-384
Csehné Papp I.. A lemorzsolódás családi háttere. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 387
Józsa Gabriella et al. A családi háttér, a motiváltság és a végrehajtó funkció szerepe a szakgimnazisták továbbtanulási szándékában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 388-388
Tóth Edit et al. A felzárkóztatás nehézségének okai és kezelésének lehetőségei az országos kompetenciamérésen alacsony teljesítményt elért iskolákban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 389-389
Radócz József Miklós. FELNŐTTKORÚ ZENÉSZEK A HAZAI AMATŐR FÚVÓSZENEKAROKBAN: EGY PILOT KUTATÁS EREDMÉNYEI.. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 391
Halász Gábor et al. A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésének és tanulásának komplex kutatási megközelítése. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 395
Andl Helga et al. Új utak a tanárképzésben – Tanárjelöltek kompetenciáinak fejlődése a „Tanítsunk Magyarországért!” program keretében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 397
Chrappán Magdolna et al. A FOLYAMATOS SZAKMAI FEJLŐDÉS ÉS A TÁRSADALMI KÖRNYEZET DETERMINÁLTA TANÁRI ELVÁRÁSRENDSZEREK KUTATÁSA. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 397
Molnár Edit Katalin et al. Egy mérés-értékelési műhely hozzájárulása a kutatásalapú tanárképzéshez. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 398-398
Serfőző Mónika et al. „Vészhelyzeti” távolléti oktatás a pedagógusképzésben (elméleti kontextus és kutatási keret). (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 403-403
Aggné Pirka Veronika et al. Távolléti oktatás pró és kontra hallgatói és oktató szemszögből a pedagógusképzésben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 404-404
F. Lassú Zsuzsa et al. Az emberi tényező összetevői és szerepe a távolléti oktatással összefüggő szubjektív élményekben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 405-405
Svraka Bernadett et al. Esélyegyenlőség a távolléti oktatásban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 406-406
Kolosai Nedda et al. Új tanulási kultúra, új tudás? Távolléti oktatás továbbvihető tapasztalatai. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 407-407
Tajtiné Lesó Györgyi. Iskolai pályaorientáció lehetőségei a digitális munkarendben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 407
Kenderfi Miklós. A szülők szerepe általános iskolás gyermekük pályaválasztásában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 408-408
Fazakas Ida. E-tanácsadás – egyéni és csoportos tanácsadás digitális térben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 409
Juhász Ágnes et al. Az e-tanácsadás helyzete és lehetőségei az életút-támogató pályaorientációban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 409
Borbély Szilvia et al. A pedagógusi pálya percepciójának vizsgálata tanár szakos hallgatók személyiség tulajdonságai alapján. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 411
Hideg Gabriella. X és Y generációs fiatalok példakép választási szokásai nemzetközi minta alapján. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 413-413
Langerné Buchwald. Alternatív oktatás az iskola és a család együttműködésében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 418-418
Hercz Mária. Vállalkozói nevelés a családban: a szülői gondolkodás „rejtett dimenziója”. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 420-420
Hevesi Tímea Mária. Szimbólum pedagógia a kapcsolati hálók rendszerében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 421-421
Darvay Sarolta. Az első 1000 nap jelentősége az interkulturális nevelésben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 422-422
Engler Ágnes. A gyermeknevelést segítő intézkedések megítélése a kisiskolás gyermeket nevelők körében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 422
Bereczkiné Záluszki Anna. A bölcsődei nevelési és gondozási szolgáltatások fejlesztése a hátránycsökkentés, a korai literációs folyamatok tükrében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 423-423
Bajzáth Angéla. Inklúziós paradoxon. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 425-425
Jenei Teréz et al. A Komplex Alapprogram a felhasználók szemszögéből. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 425
Cseppentő Krisztina. Zöld Henrik – egy éretlen hős a tizenkilencedik századból. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 428-428
Juhász Eszter. Népiskolai tantervek és a táj. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 428-428
Darvai Tibor. A neveléslélektan kérdésköre a Tanulmányok a neveléstudomány köréből és a Pszichológiai tanulmányok köteteiben (1958-1970). (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 429-429
Verdes Miklós. A diskurzuselemzés lehetőségei és perspektívái neveléstörténeti kutatásokban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 429-429
Lang Tünde. A pécsi múzeumpedagógia. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 430-430
Nagy Ádám. Ifjúságsegítőből közösségszervező – Nyiló Rózsa vagy a Romlás Virága?. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 432-432
Sebestyén Krisztina. 27 VARIÁCIÓ NYELVPOLITIKÁRA. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 435
Fehérvári Anikó. Korai iskolaelhagyás az Európai Unióban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 436
Huszár Zsuzsanna et al. Kutatási előzmények a szlovákiai magyar pedagógusok identitásának vizsgálatához. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 439-439
Tóth Péter et al. Kisebbségi magyar pedagógushallgatók ideális tanári interakcióról alkotott nézetei. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 442-442
Kálmán Orsolya et al. Az oktatók szakmai-pedagógiai dilemmái a távolléti oktatásban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 446-446
Salát Magdolna et al. Dilemmák és megoldások a hallgatók tanulásában a távolléti oktatás időszakában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 447-447
Horváth László et al. ALKALMAZKODÁSI STRATÉGIÁK A FELSŐOKTATÁSBAN A VESZÉLYHELYZETI TÁVOLLÉTI OKTATÁSHOZ – EGY KARI PILOT TAPASZTALATAI. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 448-448
Rónay Zoltán et al. Adaptációs stratégiák a felsőoktatásban: egy mentorrendszer tapasztalatai. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 448-448
Novák Á. et al. Kézilabda utánpótlás nevelőedzők kapcsolata a játékosokkal a járványügyi korlátozások alatt. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 451-451
Blatt Péterné. A család szerepe napjainkban a diákok sportaktivitásában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 452-452
Fintor Gábor. A testnevelés tantárgy szerepének fejlődése és a MindenNatos testnevelés több szempontból való vizsgálata. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 453
Hercz Mária. Újratervezés: aktív állampolgárságra, innovációra, vállalkozói szemléletre nevelés kihívás-alapú tanulással az iskolában és a családban. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 455-455
Turzó-Sovák Nikolett. A házi feladattal kapcsolatos nemzetközi kutatási eredmények szakirodalmi áttekintése. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 455-455
Tudlik Csilla. Pályaérdeklődési sajátosságok az életkor és a tanulmányi eredmény függvényében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 456
T. Kárász Judit et al. Nyílt és zárt végű itemek összehasonlító elemzése az országos kompetenciamérés 2017. évi adatainak segítségével. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 459-459
Kissné Rusvai Julianna. ÁRVAKÉNT NAGYCSALÁDBAN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 463
Mácsár Gábor et al. Végzős rendészeti hallgatók tapasztalata a képzésről és a lemorzsolódásról. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 463
Sanda István Dániel. A protestáns oktatásügy helyzete a trianoni döntés után. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 463-463
Seres-Busi Etelka et al. Egy szelet az értékközvetítésből: az „Aranyszabály” jelentései és a hozzá kapcsolódó személyes történetek. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 464
Rébay Magdolna. A Cserkészlányok Lapja az 1930-as évek elején. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 466
Lukács Andrea et al. Felnőttképzési gyakorlatok és tudásmenedzsment-rendszer összefüggései: Egy esettanulmány eredményei. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 467-467
Márkus Edina. Az iskolarendszeren kívüli felnőttképzés intézményi háttere és képzési kínálata az elmúlt tíz évben. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 468
Feketéné Szakos Éva et al. Egészségtudatosság és a tudatos családtervezésre nevelés feltételei felnőttek szakmai képzésében. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia pp. 472-472
Idézők (1)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-05-21 06:20
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás