mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 2401 elem 241 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Okiri, Peter Ochieng
;
Hercz, Mária
Distributed pedagogical leadership practice for sustainable pedagogical improvement: A literature review (2010–2023)
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION
00
Paper: e12723 , 17 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:35145538
Admin láttamozott
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35145538]
[Admin láttamozott]
2.
Suherman, Suherman
;
Vidákovich, Tibor
Role of creative self-efficacy and perceived creativity as predictors of mathematical creative thinking: Mediating role of computational thinking
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
53
Paper: 101591 , 14 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:35145537
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35145537]
[Nyilvános]
3.
Komarudin, Komarudin
;
Suherman, Suherman
;
Vidákovich, Tibor
The RMS teaching model with brainstorming technique and student digital literacy as predictors of mathematical literacy
HELIYON
10
:
13
Paper: e33877 , 15 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:35145535
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35145535]
[Nyilvános]
4.
Phyo, W.M. ✉
;
Nikolov, M.
;
Hódi, Á.
Exploring the interplay of English academic reading and writing proficiency among international doctoral students
HELIYON
10
:
14
Paper: e34598 , 12 p.
(2024)
DOI
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:35143192
Admin láttamozott
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35143192]
[Admin láttamozott]
5.
Szenczi, Beáta.
;
Fejes, József Balázs
;
Hódi, Ágnes
;
Tary, Blanka
;
Vígh, Tibor
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció fejlesztése II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA
16
:
2
p. 25
(2024)
Közlemény:35142514
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35142514]
[Nyilvános]
6.
Okiri, Peter Ochieng
;
Hercz, Mária
Preservice teacher education stakeholders' perceptions of distributed pedagogical leadership in nurturing teacher leadership
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION
e12713
pp. 1-20. , 20 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:35139804
Admin láttamozott
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35139804]
[Admin láttamozott]
7.
Salim, Nabhan
;
Anita, Habók
Multiliteracies in Practice: Unveiling Multimodal Projects in English Teacher Professional Education
In:
JURE 2024 Book of Abstracts
(2024)
p. 66
Közlemény:35090455
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[35090455]
[Nyilvános]
8.
Pimenta, Sara Souza
;
Molnár, Edit Katalin
Adapting the Beliefs about the Nature of Science Questionnaire
In:
EARLI SIG1 2024 Conference : Assessment and inclusivity in the era of digital transformation
(2024)
25 p.
pp. 3-3. , 1 p.
Közlemény:35090099
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[35090099]
[Admin láttamozott]
9.
Csányi, Róbert
;
Molnár, Gyöngyvér
Item- and person-level factors in test-taking disengagement: Multilevel modelling in a low-stakes context
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH OPEN
7
Paper: 100373 , 9 p.
(2024)
DOI
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:35089785
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35089785]
[Egyeztetett]
10.
Stötzer, Andrea
Self-appointed and self-taught? - A qualitative survey of LSP teachers in Hungary
In: Nicole, Bianquin; Francesco, Magni (szerk.)
ATEE Spring Conference 2024 Teacher education research in Europe: trends, challenges, practices and perspectives : Book of abstracts
(2024)
pp. 40-40. , 1 p.
Egyéb URL
Egyéb URL
Közlemény:35084392
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[35084392]
[Admin láttamozott]
2024-07-27 01:36
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás