mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 2335 elem 234 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Habók, Anita
;
Nagy, Márió Tibor
XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2024)
ISBN:
9789633069820
Közlemény:34795474
Nyilvános
Forrás
Könyv (Konferenciakötet )
Tudományos
Konferenciakötet (Könyv) | Tudományos
[34795474]
[Nyilvános]
2.
Supriadi, Nanang
;
Jamaluddin Z, Wan
;
Suherman, Suherman ✉
The role of learning anxiety and mathematical reasoning as predictor of promoting learning motivation: The mediating role of mathematical problem solving
THINKING SKILLS AND CREATIVITY
52
Paper: 101497 , 16 p.
(2024)
DOI
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34785645
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34785645]
[Egyeztetett]
3.
Suherman, Suherman
;
Vidákovich, Tibor
Students’ performance on mathematical creative thinking-based ethnomathematics: A Rasch measurement
AIP CONFERENCE PROCEEDINGS
3058
:
1
Paper: 060017 , 11 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34785644
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34785644]
[Egyeztetett]
4.
Okiri, Peter Ochieng
;
Mária, Hercz
Harnessing distributed pedagogical leadership culture in preservice teacher education
In:
eapril Conference Proceedings 2023
(2024)
pp. 37-46. , 10 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34785640
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34785640]
[Nyilvános]
5.
Balogh-Pécsi, Anett
;
Tóth, Edit
;
Kasik, László ✉
Social problem-solving, coping strategies and communication among 5 th and 7 th graders
INTERNATIONAL JOURNAL OF ADOLESCENCE AND YOUTH
29
:
1
Paper: 2331592 , 15 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34753571
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34753571]
[Egyeztetett]
6.
Hijjatul, Qamariah
;
Maria, Hercz
(Kollaborációs közreműködő)
Teacher’s Professional Development in Higher Education: The Case of English as a Foreign Language (EFL) Teacher trainers
Indonesian TESOL Journal
6
:
1
(2024)
Közlemény:34741519
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Recenzió/kritika )
Oktatási
Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Oktatási
[34741519]
[Nyilvános]
7.
Peng, Diya
;
Fejes, József Balázs
;
Vígh, Tibor
The role of student workshops in creating instruments for students: The example of the Teachers’ Feedback Practice Questionnaire
In: Tóth, Péter; Hegyesi, Dóra (szerk.)
I. Imre Sándor Neveléstudományi Konferencia [1st Imre Sándor International Conference on Pedagogy] : oktatás egy változó világban [Education in a Changing World]
Budapest, Magyarország :
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Műszaki Pedagógia Tanszék
(2024)
190 p.
pp. 21-24. , 4 p.
REAL
SZTE Publicatio
Közlemény:34737001
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[34737001]
[Egyeztetett]
8.
Kocsis, Ádám ✉
;
Molnár, Gyöngyvér
Factors influencing academic performance and dropout rates in higher education
OXFORD REVIEW OF EDUCATION
, 19 p.
(2024)
DOI
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34717706
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34717706]
[Nyilvános]
9.
Habók, Anita ✉
;
Nguyen, Lan Anh Thuy
A comparative study of language learners’ ICT attitudes and behavior pre- and post-COVID-19
SCIENTIFIC REPORTS
14
:
1
Paper: 600 , 12 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34588616
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34588616]
[Egyeztetett]
10.
Liu, Yao
;
Chen, Dajuan ✉
;
Liu, Yong
;
Zhou, Xiaona
A qualitative comparative analysis of the evolution path of postgraduate enrollment expansion policies and social development in China
HELIYON
10
:
4
Paper: e25772 , 13 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34579590
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34579590]
[Egyeztetett]
2024-04-25 17:44
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás