mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 2602 elem 261 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Rizvika, Rahmita Salim
Empirical study on global citizenship competencies of Indonesian exchange students in Hungary
In: Kinyó, László; Dancs, Katinka (szerk.)
XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 21th Conference on Educational Assessment : PÉK 2025 = CEA 2025 : Program és összefoglalók : Program and Abstract
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2025)
97 p.
pp. 33-33. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:36145346
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[36145346]
[Egyeztetett]
2.
Hijjatul, Qamariah
;
Mária, Hercz
Indonesian EFL instructors' professional identity construction in their narratives
In: Kinyó, László; Dancs, Katinka (szerk.)
XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 21th Conference on Educational Assessment : PÉK 2025 = CEA 2025 : Program és összefoglalók : Program and Abstract
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2025)
97 p.
pp. 19-19. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:36145282
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[36145282]
[Egyeztetett]
3.
Pásztor, Attila
;
Maklári, Dalma
Induktív és arányossági gondolkodás összefüggéseinek vizsgálata 7. évfolyamos tanulók körében
In: Kinyó, László; Dancs, Katinka (szerk.)
XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 21th Conference on Educational Assessment : PÉK 2025 = CEA 2025 : Program és összefoglalók : Program and Abstract
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2025)
97 p.
pp. 88-88. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:36143891
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[36143891]
[Egyeztetett]
4.
Edouard, Munezero
;
Edit, Tóth
;
Ágnes, Hódi
The interplay between teachers' perceived recognition, authority, and resilience in Rwandan schools context
In: Kinyó, László; Dancs, Katinka (szerk.)
XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 21th Conference on Educational Assessment : PÉK 2025 = CEA 2025 : Program és összefoglalók : Program and Abstract
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2025)
97 p.
pp. 83-83. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:36143720
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[36143720]
[Egyeztetett]
5.
Anthea, Morávanszky
;
Ingo, Barkow
Preparing engineers for the workforce: a curriculum assessment
In: Kinyó, László; Dancs, Katinka (szerk.)
XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 21th Conference on Educational Assessment : PÉK 2025 = CEA 2025 : Program és összefoglalók : Program and Abstract
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2025)
97 p.
pp. 64-64. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:36143674
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[36143674]
[Egyeztetett]
6.
Amira, Mezrigui
;
Edit, Tóth
Systematic review of teacher self-efficacy regarding classroom assessment
In: Kinyó, László; Dancs, Katinka (szerk.)
XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 21th Conference on Educational Assessment : PÉK 2025 = CEA 2025 : Program és összefoglalók : Program and Abstract
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2025)
97 p.
pp. 82-82. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:36143621
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[36143621]
[Egyeztetett]
7.
Anongsack, Mahavong
;
József, Balázs Fejes
How can teachers be supported in creating a mastery goal structure? a systematic review from the teachers' perspective
In: Kinyó, László; Dancs, Katinka (szerk.)
XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 21th Conference on Educational Assessment : PÉK 2025 = CEA 2025 : Program és összefoglalók : Program and Abstract
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2025)
97 p.
pp. 36-36. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:36143522
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[36143522]
[Egyeztetett]
8.
Calchei, Marcela
Mastery motivation and subject-specific mastery motivation in middle-school students: cross-cultural study in Hungary and Moldova [Elsajátítási motiváció és tantárgyspecifikus elsajátítási motiváció felsőtagozatos tanulók körében: magyarországi és moldovai összehasonlító vizsgálat]
92 p.
Szegedi Tudományegyetem
,
Neveléstudományi Doktori Iskola,
Józsa Krisztián
Disszertáció benyújtásának éve: 2024,
Védés éve: 2024
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2025
DOI
ODT védés
Közlemény:36142632
Egyeztetett
Forrás
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[36142632]
[Egyeztetett]
9.
Fleisz-Gyurcsik, Anita
Óvodapedagógusok, tanítók és szülők óvoda–iskola átmenettel kapcsolatos nézeteinek vizsgálata [Kindergarten teachers, primary school teachers and parents views on kindergarten-school transition]
185 p.
Szegedi Tudományegyetem
,
Neveléstudományi Doktori Iskola,
Molnár Edit Katalin
Disszertáció benyújtásának éve: 2024,
Védés éve: 2024
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2025
DOI
ODT védés
Közlemény:36142612
Egyeztetett
Forrás
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[36142612]
[Egyeztetett]
10.
Kadyirov, Timur Rashitovich
Design Skills, Creativity and Motivation: Experimental Study in Russian Art and Design Education [Tervezési készségek, kreativitás és motiváció: egy pedagógiai kísérlet eredményei az orosz művészeti és ruhatervező oktatásban]
219 p.
Szegedi Tudományegyetem
,
Neveléstudományi Doktori Iskola,
Józsa Krisztián
Disszertáció benyújtásának éve: 2024,
Védés éve: 2025
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2025
DOI
ODT védés
Közlemény:36142460
Egyeztetett
Forrás
Disszertáció (PhD )
Tudományos
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[36142460]
[Egyeztetett]
2025-05-16 19:01
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás