mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 927 elem 93 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Sebestyén, Edmond
;
Tóth, Edit
Pedagógusok és tanár szakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos gyakorlatának és vélekedéseinek jellemzői
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
35
:
5-6
pp. 19-45. , 27 p.
(2025)
DOI
Kiadónál
Közlemény:35494556
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35494556]
[Egyeztetett]
2.
Tary, Blanka
;
Hódi, Ágnes
;
Fejes, József Balázs
;
Vígh, Tibor
;
Szenczi, Beáta
Tanárok és tanárjelöltek olvasásistratégia-használata
: Szisztematikus áttekintés
In: Kinyó, László; Dancs, Katinka (szerk.)
XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 21th Conference on Educational Assessment : PÉK 2025 = CEA 2025 : Program és összefoglalók : Program and Abstract
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2025)
97 p.
pp. 79-79. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Teljes dokumentum
Közlemény:36096976
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[36096976]
[Egyeztetett]
3.
Hódi, Ágnes ✉
;
Tóth, Edit
Exploring the Opportunities for Online Assessment of Phonological Awareness at the Beginning of Schooling
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD
56
pp. 169-188. , 20 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33733883
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 5
| Független: 5 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 4
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33733883]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 5, Független: 5, Függő: 0, Nem jelölt: 0
4.
Kiss, Renáta ✉
;
Szili, Katalin
;
Csapó, Benő
;
Molnár, Gyöngyvér
Empowering first graders with computer-based training to master pre-reading skills and bridge the learning gap
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
29
pp. 12863-12886. , 24 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34429787
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 2 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | Scopus jelölt: 2 | WoS/Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 2
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34429787]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 2, Függő: 0, Nem jelölt: 0
5.
Kiss, Renáta ✉
;
Csapó, Benő
Technology-Based Assessment of Phonological Awareness in Kindergarten
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD
57
:
1
pp. 25-49. , 25 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:34537044
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 6
| Független: 5 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 2 | Scopus jelölt: 3 | WoS/Scopus jelölt: 3 | DOI jelölt: 6
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34537044]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 6, Független: 5, Függő: 1, Nem jelölt: 0
6.
Attila, Pásztor
;
Attila, Rausch
;
Renáta, Kiss
;
Gyöngyvér, Molnár
Online assessment of inductive reasoning in kindergarten
In:
EARLI SIG1 2024 Conference : Assessment and inclusivity in the era of digital transformation
(2024)
25 p.
pp. 16-16. , 1 p.
Közlemény:35130312
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[35130312]
[Admin láttamozott]
7.
Pásztor-Kovács, Anita ✉
;
Pásztor, Attila
;
Molnár, Gyöngyvér
Measuring collaborative problem solving: research agenda and assessment instrument
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
31
:
8
pp. 5159-5179. , 21 p.
(2023)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Központi kezelésű
Közlemény:32489545
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 10
| Független: 9 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 7 | Scopus jelölt: 6 | WoS/Scopus jelölt: 8 | DOI jelölt: 10
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32489545]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 10, Független: 9, Függő: 1, Nem jelölt: 0
8.
Van Vo, De ✉
;
Csapó, Benő
Exploring Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation, and Their Role in Predicting STEM Achievement Across Grade Levels
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
21
:
8
pp. 2375-2398. , 24 p.
(2023)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33542314
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 21
| Független: 19 | Függő: 2 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 13 | Scopus jelölt: 16 | WoS/Scopus jelölt: 16 | DOI jelölt: 20
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33542314]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 21, Független: 19, Függő: 2, Nem jelölt: 0
9.
Van Vo, De ✉
;
Csapó, Benő ✉
Effects of multimedia on psychometric characteristics of cognitive tests: A comparison between technology-based and paper-based modalities
STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION
77
Paper: 101254 , 12 p.
(2023)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33681348
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33681348]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
10.
Liu, Yong ✉
;
Pásztor, Attila
Moderated mediating effects of gender among the components of critical thinking disposition in undergraduate students
HELIYON
9
:
4
Paper: e14664 , 13 p.
(2023)
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33719895
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 5
| Független: 2 | Függő: 3 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 5 | Scopus jelölt: 3 | WoS/Scopus jelölt: 5 | DOI jelölt: 5
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33719895]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 5, Független: 2, Függő: 3, Nem jelölt: 0
2025-07-15 19:41
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás