1.
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 54 : 3 klsz pp. 55-64. , 10 p. (2020)
Közlemény:31599499 Egyeztetett Forrás Idéző Folyóiratcikk (Szakcikk ) Tudományos
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31599499] [Egyeztetett]
2.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 44 : 4 pp. 306-315. , 10 p. (2020)
Közlemény:31161594 Egyeztetett Forrás Idéző Folyóiratcikk (Szakcikk ) Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 5 | Független: 4 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 5 | Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 5
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31161594] [Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 5, Független: 4, Függő: 1, Nem jelölt: 0
3.
Cham, Svájc : Springer Nature Switzerland AG (2019) 394 p. pp. 187-209. , 23 p.
Közlemény:30965832 Nyilvános Forrás Idéző Könyvrészlet (Szaktanulmány ) Tudományos
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30965832] [Nyilvános]
4.
Veszprém, Magyarország : Pannon Egyetem (2019) 795 p. pp. 330-341. , 12 p.
Közlemény:30778417 Egyeztetett Forrás Könyvrészlet (Konferenciaközlemény ) Tudományos
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30778417] [Egyeztetett]
5.
konferenciaelőadás, 7th EMES International Research Conference on Social Enterprise, Sheffield, 2019. 06. 24-27.,
Közlemény:30754426 Nyilvános Forrás Egyéb (Nem besorolt ) Tudományos
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[30754426] [Nyilvános]
6.
(2019) p. 23 , 1 p.
Közlemény:30744156 Nyilvános Forrás Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat ) Tudományos
Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[30744156] [Nyilvános]
7.
Conference presentation, 7th EMES International Research Conference on Social Enterprise, 24-27 June, 2019, Sheffield, UK,
Közlemény:30735070 Admin láttamozott Forrás Egyéb (Nem besorolt )
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[30735070] [Admin láttamozott]
8.
Egyéb konferenciaközlemény/Nem besorolt (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[30734197] [Admin láttamozott]
9.
In: Józsa, László; Korcsmáros, Enikő; Seres, Huszárik Erika (szerk.) A hatékony marketing : EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete
Komárno, Szlovákia : Selye János Egyetem (2018) pp. 35-45. , 11 p.
Közlemény:3417978 Egyeztetett Forrás Idéző Könyvrészlet (Konferenciaközlemény ) Tudományos
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3417978] [Egyeztetett]
10.
In: Danica, Purg; Alenka, Bracek Lalic; Jennifer, A Hope (szerk.) Business and Society : Making Management Education Relevant for the 21st Century
London, Egyesült Királyság / Anglia, Dordrecht, Hollandia : Springer, (2018) pp. 67-85. , 19 p.
DOI
Közlemény:3339010 Egyeztetett Forrás Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3339010] [Egyeztetett]
2021-02-25 19:52