mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Idézők
/
Idézések
Engagement and subjective well‐being in alternative food networks
Neulinger, Agnes [Neulinger, Ágnes (Marketing), szerző] Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék (BCE / MI)
;
Bársony, Fanni [Bársony, Fanni (szociológia), szerző] Szociológia Doktori Iskola (BCE / TK)
;
Gjorevska, Natasha [Gjorevska, Natasha (Organizational be...), szerző] Gazdálkodástani Doktori Iskola (BCE / CDI)
;
Lazányi, Orsolya [Lazányi, Orsolya (Gazdálkodástan), szerző] Döntéselmélet Tanszék (BCE / VGI)
;
Pataki, György [Pataki, György (Környezettudomány), szerző]
;
Takács, Sándor [Takács, Sándor (Vezetéstudomány), szerző] Szervezeti Magatartás Tanszék (BCE / VI)
;
Török, Anna [Török, Anna (marketing), szerző] Gazdálkodástani Doktori Iskola (BCE / CDI)
Angol nyelvű Szakcikk (Folyóiratcikk) Tudományos
Megjelent:
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 1470-6423 1470-6431
44
(4)
pp. 306-315
2020
Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: C nemzetközi
SJR Scopus - Applied Psychology: Q2
Azonosítók
MTMT: 31161594
DOI:
10.1111/ijcs.12566
WoS:
000512352100001
Scopus:
85079379598
Idézők (13)
Idézett közlemények (5)
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2022-05-21 18:23
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás