mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 158 elem 16 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Otieno, Michael Ochieng
;
Sándor, Anikó
;
Perlusz, Andrea
Exploring the General Trends in Disability Research: Concepts and Methods
FOGYATÉKOSSÁG ÉS TÁRSADALOM
2024
:
1
pp. 7-30. , 24 p.
(2024)
DOI
Teljes dokumentum
Matarka
Közlemény:35077736
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35077736]
[Egyeztetett]
2.
Sándor, Anikó
;
Cserti-Szauer, Csilla
Szerkesztői előszó. Az önrendelkezés és társadalmi részvétel kutatásának aktuális tendenciái.
FOGYATÉKOSSÁG ÉS TÁRSADALOM
2024
:
1
pp. 5-6..
(2024)
DOI
Teljes dokumentum
Matarka
Közlemény:35077735
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35077735]
[Nyilvános]
3.
Michael, Otieno
;
Sándor, Anikó
;
Perlusz, Andrea
Inclusive Education as a Deconstruction Tool: Perspective of Learners with Disability
In: Ruth, Candlish; Kata, Moravecz; Rajesh, Parameswaran; Kristina, Vasic; Ihor, Moshenets; Meike, Fernbach; Liridona, Sijarina; Anita, Prsa; Kaan, Kubilay Aşar (szerk.)
(Re)searching Power. Emerging approaches across Disciplines
Bécs, Ausztria :
Central European University
(2024)
pp. 25-25. , 1 p.
Közlemény:34937342
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34937342]
[Nyilvános]
4.
Gulya, Fruzsina
;
Katona, Vanda
;
Kiss, Valéria
;
Légmán, Anna
;
Sándor, Anikó
;
Tóth, Fruzsina
Gondnokság és támogatott döntéshozatal a gyakorlatban: Egy kutatás módszertani alapvetései
In: Gulya, Fruzsina; Hoffman, István (szerk.)
A nagykorúak cselekvőképességének korlátozása Magyarországon
Budapest, Magyarország :
ORAC Kiadó Kft.
(2024)
253 p.
pp. 146-167. , 22 p.
Közlemény:34768184
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34768184]
[Admin láttamozott]
5.
Katona, Vanda
;
Sándor, Anikó
A támogatott döntéshozatal külföldi gyakorlatai egy célzott szakirodalomelemzés tükrében
In: Gulya, Fruzsina; Hoffman, István (szerk.)
A nagykorúak cselekvőképességének korlátozása Magyarországon
Budapest, Magyarország :
ORAC Kiadó Kft.
(2024)
253 p.
pp. 70-86. , 17 p.
Közlemény:34768156
Nyilvános
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34768156]
[Nyilvános]
6.
Rékasi, Nikolett
;
Papp, Gabriella
;
Sándor, Anikó
Látássérült nők iskolai életútja
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA
52
:
1
pp. 17-36. , 20 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:34765003
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34765003]
[Egyeztetett]
7.
Anikó, Sándor
;
Csilla, Cserti-Szauer
;
András, Futár
;
Jan, Walmsley
Including the voices of persons with intellectual disabilities in academia
: Participatory research, education and development in the academic world
In: Stephen, Meyers; Megan, McCloskey; Gabor, Petri (szerk.)
The Routledge International Handbook of Disability Human Rights Hierarchies
London, Egyesült Királyság / Anglia :
Routledge of Taylor and Francis Group
(2024)
674 p.
pp. 382-397. , 16 p.
DOI
Közlemény:34335001
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34335001]
[Admin láttamozott]
8.
Michael, Ochieng’ Otieno
;
Könczei, György
;
Sándor, Anikó
Pedagogical challenges in inclusive classrooms: Perspective of learners with special educational needs and disabilities
In: Lubinszki, Mária
Efficiency and coherence in pedagogy, special education and teacher training : Collection of English language studies about XIV. National „Taní-tani” Conference
Miskolc-Egyetemváros, Magyarország :
Miskolci Egyetemi Kiadó
(2023)
pp. 66-81. , 16 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34441919
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34441919]
[Egyeztetett]
9.
Sándor, Anikó
Participatory Innovation and Diverse Users Results of a Targeted Literature Review
FOGYATÉKOSSÁG ÉS TÁRSADALOM
pp. 35-51..
(2023)
DOI
Teljes dokumentum
Matarka
Közlemény:34417041
Admin láttamozott
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34417041]
[Admin láttamozott]
10.
Sándor, Anikó
We develop together! Methodological analysis of participatory innovation processes in higher education
In: Biró, Enikő; Sándor, Anikó (szerk.)
9. Fogyatékosságtudományi Konferencia : A „mi" határtalan tágassága: Kapcsolatok és szövetségek : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
(2023)
73 p.
p. 31 , 1 p.
Közlemény:34402337
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34402337]
[Admin láttamozott]
2024-09-19 00:25
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás