mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Efficiency and coherence in pedagogy, special education and teacher training
Lubinszki, Mária [Lubinszki, Mária (Pszichológia), szerző] Tanárképző Intézet (ME / BTK)
Angol nyelvű Tanulmánykötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc-Egyetemváros, Magyarország
2023
Konferencia:
XIV. Taní-tani Nemzetközi Tudományos Konferencia 2023-02-03 [Online konferencia, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 34428197
ISBN:
9786155626968
Teljes dokumentum:
https://tanarkepzo.uni-miskolc.hu/files/25387/English_Tan%C3%AD-tani_2023.pdf
Fejezetek
Csenger Lajosné. The role of mentor teachers in becoming a lower primary school teacher. (2023) Megjelent: Efficiency and coherence in pedagogy, special education and teacher training pp. 25-35
Cserné Pekkel Márta. The background of the comprehensive school's success. (2023) Megjelent: Efficiency and coherence in pedagogy, special education and teacher training pp. 36-43
Janurik Tímea. A comparison of Turkish and Hungarian folk music education until the end of the 20th Century. (2023) Megjelent: Efficiency and coherence in pedagogy, special education and teacher training pp. 44-49
K. Nagy Emese. Issues in the education of minorities in Hungary. (2023) Megjelent: Efficiency and coherence in pedagogy, special education and teacher training pp. 50-65
Michael Ochieng’ Otieno et al. Pedagogical challenges in inclusive classrooms: Perspective of learners with special educational needs and disabilities. (2023) Megjelent: Efficiency and coherence in pedagogy, special education and teacher training pp. 66-81
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2024-12-05 05:52
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás