mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 47 elem 5 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Kuruczleki, Éva
;
Kazár, Klára
A pénzügyi eredményességet befolyásoló kompetenciák vizsgálata dél-alföldi mikrovállalkozások körében
GAZDASÁG ÉS PÉNZÜGY
11
:
1
pp. 111-132. , 22 p.
(2024)
DOI
REAL
Egyéb URL
Közlemény:34687826
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34687826]
[Nyilvános]
2.
Éva, Kuruczleki
;
Klára, Kazár
EXAMINING COMPETENCES AFFECTING FINANCIAL SUCCESS AMONG MICRO-ENTERPRISES IN THE SOUTHERN GREAT PLAIN
ECONOMY AND FINANCE: ENGLISH-LANGUAGE EDITION OF GAZDASÁG ÉS PÉNZÜGY
11
:
1
pp. 107-128. , 22 p.
(2024)
DOI
REAL
Egyéb URL
Közlemény:34685060
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34685060]
[Nyilvános]
3.
Kovacs, Peter ✉
;
Kazar, Klara
;
Kuruczleki, Eva
Implementing Civic Statistics in Business Education: Technology in Small and Large Classrooms
In: Ridgway, Jim (szerk.)
Statistics for Empowerment and Social Engagement : Teaching Civic Statistics to Develop Informed Citizens
Cham, Svájc :
Springer International Publishing
(2022)
614 p.
pp. 345-368. Paper: Chapter 14 , 24 p.
DOI
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33722219
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 2 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 2
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[33722219]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 2, Függő: 0, Nem jelölt: 0
4.
Kovacs, Peter ✉
;
Kazar, Klara
;
Kuruczleki, Eva
Seeing Dynamic Data Visualizations in Action: Gapminder Tools
In: Ridgway, Jim (szerk.)
Statistics for Empowerment and Social Engagement : Teaching Civic Statistics to Develop Informed Citizens
Cham, Svájc :
Springer International Publishing
(2022)
614 p.
pp. 179-198. Paper: Chapter 8 , 20 p.
DOI
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:33722213
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Tudományos
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[33722213]
[Egyeztetett]
5.
Kovacs, Peter ✉
;
Kuruczleki, Eva
;
Kazar, Klara
;
Liptak, Lilla
;
Racz, Tamas
Modern teaching methods in action in statistical classes
STATISTICAL JOURNAL OF THE IAOS
37
:
3
pp. 899-919. , 21 p.
(2021)
DOI
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:32195502
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 5
| Független: 5 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 3
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32195502]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 5, Független: 5, Függő: 0, Nem jelölt: 0
6.
Sumita, Rai
;
Megyeri, Eszter
;
Kazár, Klára
The impact of equity sensitivity on mental health, innovation orientation, and turnover intention in the Hungarian and Indian contexts
INTERNATIONAL JOURNAL OF ORGANIZATIONAL ANALYSIS
29
:
4
pp. 1044-1062. , 19 p.
(2021)
DOI
WoS
Közlemény:31812581
Admin láttamozott
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 10
| Független: 10 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 6 | WoS/Scopus jelölt: 6 | DOI jelölt: 10
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31812581]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 10, Független: 10, Függő: 0, Nem jelölt: 0
7.
Balázs, Révész
;
Erzsébet, Hetesi
;
Klára, Kazár
Will IT Take Over the Role of Personal Encounters in Business Relationships?
: (A2020-64196)
In:
EMAC 2020 Annual Conference
(2020)
p. (A2020-64196)
Teljes dokumentum
Közlemény:31678518
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[31678518]
[Nyilvános]
8.
Prónay, Szabolcs
;
Dinya, László
;
Majó-Petri, Zoltán
;
Kazár, Klára
;
Huszár, Sándor
Az egyetemisták MOOC típusú oktatáshoz kapcsolódó attitűdjének intertemporális vizsgálata [Intertemporal analysis of the attitude of university students towards MOOC education]
In: Ercsey, Ida (szerk.)
Marketing a digitalizáció korában : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos konferenciájának előadásai
Győr, Magyarország :
Széchenyi István Egyetem
(2020)
pp. 339-346. , 8 p.
SZTE Publicatio
Közlemény:31666294
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[31666294]
[Egyeztetett]
9.
Kéri, Anita
;
Kazár, Klára
;
Révész, Balázs
Factors Contributing to International Student Loyalty – Is It Satisfaction With The University Solely?
In:
EMAC 2020 Annual Conference
(2020)
p. 60908
SZTE Publicatio
Közlemény:31661282
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[31661282]
[Nyilvános]
10.
Kazár, Klára
A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén
Szeged, Magyarország :
JATEPress
(2020)
,
159 p.
ISBN:
9789633154434
SZTE Egyetemi kiadványok
Teljes dokumentum
Közlemény:31294315
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyv (Monográfia )
Tudományos
Monográfia (Könyv) | Tudományos
[31294315]
[Egyeztetett]
2024-09-20 01:10
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás