mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
XML
JSON
Átlépés a keresőbe
In English
Marketing a digitalizáció korában
Ercsey, Ida [Ercsey, Ida (Marketing), szerk.]
Magyar nyelvű Konferenciakötet (Könyv) Tudományos
Megjelent: Széchenyi István Egyetem, Győr, Magyarország
2020
Konferencia:
EMOK 2020-08-24 [Győr, Magyarország]
Azonosítók
MTMT: 31637544
ISBN:
9786155837760
Teljes dokumentum:
https://emok.hu/tanulmany-kereso/konferenciakotetek/c16:marketing-a-digitalizacio-koraban
Fejezetek
Dóra Tímea. A megelőzés „marketing szemmel”. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában p. 1
Dóra Tímea Beatrice. A megelőzés ”marketing szemmel” avagy, tanulmány a prevenciós szolgáltatásokról a magyar egészségügyben. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 11-21
Honti Tamás. Állampolgárok helyett SZURKOLÓK!!: A gazdaságvédelmi akcióterv mint politikai termék netnográfiai vizsgálata. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 23-38
Boros Kitti. A konferenciaturisták desztináció-választási döntéseit befolyásoló egyéni preferenciák vizsgálata. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 39-50
Debreceni János et al. A materializmus, az egyéni célértékek és a médiahasználat kapcsolatának vizsgálata tinédzserek körében –: Egy pilot kutatás eredményei. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 51-61
Kelemen-Erdős Anikó. Választékcsökkentés a napi fogyasztási cikkek kiskereskedelmében. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 65-65
Gombos Nóra Julianna. Fogyasztói preferencia vizsgálata az online vásárlás során. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 75-85
Pelsőci Balázs Lajos et al. Az értékesítés digitális átalakulása: A technológia-elfogadás előzményeinek és következményeinek empirikus elemzése. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 87-97
Csóka László et al. Az aktív sportfogyasztás motivációinak vizsgálata az általános sportmotivációt mérő skála kialakításával. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 101-111
Egyed Szilárd. A barátokkal közösen megvalósított élelmiszer együttvásárlás szerepe a magyar fiatalok fogyasztóvá válásának folyamatában. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 113-125
Kasza-Kelemen Kata et al. Társas tanulás a fenntartható gyakorlatközösségekben. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 127-135
Tóvölgyi Sarolta et al. A fenntarthatóság és a környezetbarát alternatívák megjelenése az FMCG iparágban, s azok társadalmi megítélése a Z generáció körében. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 137-146
Vincz Bettina et al. Környezetbarát, fenntartható alternatívák megítélése a Z generáció körében Magyarországon. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 137-146
Varga Ákos et al. Klasszikus és modern Disney a filmvásznon, avagy nosztalgia és marketing?. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 147-147
Cserdi Zsófia et al. Pénzügyi fogyasztói magatartás a technológia és digitalizáció tükrében: a roboadvisorok forradalma. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 149-160
Danó Györgyi et al. Az idősebb generációk online tevékenységének rogersi csoportosítása. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 161-172
Huszár Sándor. Valóban megfertőzi a fiatalokat a Pokémon GO? – felhasználói attitűdök vizsgálata egy népszerű mobiltelefonos játék esetén.. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 173-183
Simay Attila Endre. Mobil technológiák és digitális gazdaság Kínában, az internet mint regionális médium. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 187-197
Ásványi Katalin et al. Fenntartható múzeumok - a múzeumok szerepvállalásának jövője. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 201-212
Hargitai Dávid Máté et al. Az Employer Branding megjelenése az IPAR 4.0-ban - a kvalitatív kutatás statisztikai lehetőségei. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 215-224
Orbulov Vanda et al. Felsőoktatási mesterképzés demográfiai adatelemzése SPSS környezetben. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 227-238
Gyulai Zsófia. A bizalom szerepe az online B2B információkeresésben: Vajon feláldozzák a B2B szektor döntéshozói az információkeresést a partneri kapcsolatok oltárán?. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 241-241
Kökény László et al. Az önvezető járművek megjelenése a marketing szakirodalomban. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 243-252
Szalkai Zsuzsanna et al. A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 253-264
Kovács István. A kapcsolati marketingorientáció vizsgálata a hazai akkreditált innovációs klaszterek esetében. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 265-282
Soós Gabriella. A COVID-19 pandémia hatása a fogyasztói magatartásra a járvány kezdeti szakaszában, különös tekintettel a home office-ban dolgozókra. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában p. 283
Huszka Péter. Vásárlási szokások és preferenciák vizsgálata járvány idején Győrben. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 295-304
Németh Péter et al. Vásárlási szokások változása a koronavírus okozta járványhelyzet hatására - az online vásárlási magatartás vizsgálata. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 305-315
Jakopánecz Eszter. #maradjotthon: Koronás élet – A megváltozott élet a COVID-19 járvány ideje alatt. Nagyszámú mélyinterjús kutatás eredményei. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 317-327
Mátyás Judit. Marketingkommunikáció – A történetmesélés (Storytelling) és élmények jelentősége a COVID-19 időszakában. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 329-337
Prónay Szabolcs et al. Az egyetemisták MOOC típusú oktatáshoz kapcsolódó attitűdjének intertemporális vizsgálata [Intertemporal analysis of the attitude of university students towards MOOC education]. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 339-346
Raffay Zoltán. A COVID-19 járvány hatása a turisták fogyasztói magatartásának változására. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 347-356
Végi Szabina et al. Az új koronavírus (COVID-19) megjelenésének hatása a magyar lakosság turisztikai fogyasztói szokásaira - egy online felmérés elsődleges eredményei. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 357-368
Boros Henrietta Mónika. Netnográfiai vizsgálat az egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások területén. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 371-381
Lendvai Edina et al. Egészségtudatosság, élelmiszerekkel kapcsolatos ismeretek – egy kvantitatív kutatás eredményei. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 383-392
Merkl Márta et al. Nosztalgia vagy fenntarthatóság?: Attitűdvizsgálat kísérleti fókuszcsoportos kutatás keretében élelmiszerfogyasztásra vonatkozóan. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 393-402
Pető Dalma et al. Az önkontroll és az étkezési magatartás kapcsolata. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 403-413
Berencsi Alexa. Az energia- és sportitalok fogyasztói és szakértői megítélésének netnográfiai vizsgálata. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 415-426
Iványi Tamás. A fiatalok által használt információs csatornák vizsgálata az utazást megelőző szakaszban. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 431-442
Kökény László et al. Elvárásmenedzsment a szálláshely szolgáltatásoknál: Mi alakítja a vendég-elvárásokat?. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 443-455
Nagy Ákos et al. Nyitott vagyok a VR eszközökre – akkor már nem is kell elutaznom?. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 457-467
Zsigmond-Heinczinger Száva et al. Fesztiválmarketing – Fesztiválkörkép Magyarországról. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 469-481
Magyar Zoltán. A vadász-turisztikai szolgáltatások minőségének modellezése. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 483-492
Magyar Zoltán. Modeling the quality of hunting-tourism services. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában p. 483
Formádi Katalin et al. Szezonalitás: Problémából kihívás és lehetőség. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 493-504
Dinya Anikó et al. Fenntartható versenyképesség és társadalmi innovációk. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 509-518
Hargitai Dávid Máté et al. Covid álló oktatás a 19-es körzetben. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 519-521
Ercsey Ida. Internethasználat és szubjektív életminőség vizsgálata az idős generációban. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 521-532
Kéri Anita. A Co-creation oktatásmódszertani eszköz jelensége a felsőoktatásban és a közgazdászképzésben [Co-creation as a methodological tool in higher education in the field of economics]. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 533-544
Kun Zsuzsanna et al. BMQ - az egészségügyi szolgáltatás sikerének egyik indikátora. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 545-555
Keller Krisztina et al. Egy magyarországi középváros élhetőségének megítélése a különböző generációk szemével. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában p. 559
Berezvai Zombor. A hazai marketingképzés munkaerőpiaci megítélése. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 561-570
Horváth Daniella Dominika et al. Tervező diákok, oktatás, designkommunikáció és egy akciókutatás fenntartható eredménye. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 573-581
Nagyová Nikoleta. Dél-szlovákiai vezetők belső marketing filozófiája. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 583-592
Török Anna et al. A nők társadalmi szerepének megerősödése a reklámok által: A femvertising jelensége. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 593-594
Horváth Dóra et al. Life Design: a hétköznapi munka-rutinok újragondolása a koronavírus járvány idején – közösségi kutatói introspekció. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 601-602
Horváth Daniella Dominika. Akciókutatás az általános iskolában, középpontban a legkisebbek - Egy saját fejlesztésű designkommunikáció workshop eredményeinek ismertetése. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 603-610
Simon Judit et al. Élelmiszer csomagolással kapcsolatos szemkamerás kísérlet megkérdezéssel kiegészítve. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 613-621
Lázár Erika et al. Szemkamerás megfigyelések megbízhatósága a mintaelemszám függvényében. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 623-636
Megyeri Mária et al. Első szoftverhasználatot segítő megoldások hatékonyságának vizsgálata szemmozgáskövetéssel. (2020) Megjelent: Marketing a digitalizáció korában pp. 637-649
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
CSL
Másolás
Nyomtatás
2025-01-13 17:19
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás