mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 161 elem 17 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Berényi, Diana
;
Lénárd, Sándor
;
Szekeres, Ágota
Tanulásban akadályozott, enyhén értelmi fogyatékos tanulók szakképzése – elmélet és gyakorlat
In:
A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETE 50. Országos Szakmai Konferenciája, : „Inkluzív jövőt építünk: képzőhelyek és gyógypedagógusokaz együttműködés útján.”
(2024)
pp. 56-56. , 1 p.
Közlemény:35299745
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[35299745]
[Nyilvános]
2.
Héreginé Nagy, Márta
;
Lénárd, Sándor
;
Horváth, László ✉
;
Rapos, Nóra
The organisational context of middle management role behaviour in Hungarian schools
SCHOOL LEADERSHIP AND MANAGEMENT
2024
Paper: 13632434.2024.2318435 , 24 p.
(2024)
DOI
WoS
Egyéb URL
Közlemény:34693167
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34693167]
[Egyeztetett]
3.
Czető, Krisztina
;
Lénárd, Sándor
;
Tóth-Pjeczka, Katalin
A vezetés szerepe a tanuló szakmai közösségek működésében, a pedagógusok tanulásának támogatásában
In: Lénárd, Sándor; Rapos, Nóra (szerk.)
Pedagógusok tanulásának útjai szakmai közösségekben : Iskolai esettanulmányok másodelemzése
Budapest, Magyarország :
Akadémiai Kiadó
(2024)
87 p.
Paper: m1146ptusk_f5
Teljes dokumentum
Közlemény:34564966
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34564966]
[Egyeztetett]
4.
Rapos, Nóra
;
Lénárd, Sándor
A kvalitatív másodelemzés lehetőségei a pedagógusok szakmai fejlődését és tanulását vizsgáló esettanulmányokban
In: Lénárd, Sándor; Rapos, Nóra (szerk.)
Pedagógusok tanulásának útjai szakmai közösségekben : Iskolai esettanulmányok másodelemzése
Budapest, Magyarország :
Akadémiai Kiadó
(2024)
87 p.
Paper: m1146ptusk_f2 , 6 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34564911
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34564911]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
5.
Rapos, Nóra
;
Lénárd, Sándor
A MoTeL-kutatás elméleti és kutatási keretrendszere
In: Lénárd, Sándor; Rapos, Nóra (szerk.)
Pedagógusok tanulásának útjai szakmai közösségekben : Iskolai esettanulmányok másodelemzése
Budapest, Magyarország :
Akadémiai Kiadó
(2024)
87 p.
Paper: m1146ptusk_f1 , 5 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34564906
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34564906]
[Egyeztetett]
6.
Lénárd, Sándor
(szerk.)
;
Rapos, Nóra
(szerk.)
Pedagógusok tanulásának útjai szakmai közösségekben
: Iskolai esettanulmányok másodelemzése
Budapest, Magyarország :
Akadémiai Kiadó
(2024)
,
87 p.
DOI
ISBN:
9789636640071
Közlemény:34554221
Egyeztetett
Forrás
Könyv (Tanulmánykötet )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Tanulmánykötet (Könyv) | Tudományos
[34554221]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
7.
Lénárd, Sándor
Padból az életbe - Iskola a falakon túl
In: Kapitány-Fövény, Máté (szerk.)
Holnap: Hogyan őrizzük meg lelki egészségünket a gyorsan változó jövőben? 13 trendkutató és 13 pszichológus párbeszéde a jövőről
Budapest, Magyarország :
HVG Könyvek
(2023)
472 p.
pp. 111-128. , 18 p.
Közlemény:34562392
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Ismeretterjesztő
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Ismeretterjesztő
[34562392]
[Admin láttamozott]
8.
Czirfusz, Dóra
;
Lénárd, Sándor
;
Rapos, Nóra
A tanárok tanulásának összefüggései az iskolai eredményességgel: eltérések és hasonlóságok a szakképzésben és az általános középfokú oktatásban
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
p. 195 , 1 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34445431
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34445431]
[Egyeztetett]
9.
Czető, Krisztina
;
Lénárd, Sándor
Veszélyeztetett fajok: a természettudományos attitűd kutatásának lehetőségei, egy szisztematikus szakirodalmi áttekintés eredményei
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
p. 267 , 1 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34323721
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34323721]
[Egyeztetett]
10.
Horváth, László
;
Lénárd, Sándor
;
Héreginé, Nagy Márta
;
Rapos, Nóra
Professional Development and Organizational Learning in Schools – Unique Perspectives of Middle-level Leadership
In:
European Conference on Educational Research ECER 2023 : The Value of Diversity in Education and Educational Research
(2023)
Paper: 55538 , 3 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34323686
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34323686]
[Egyeztetett]
2024-09-21 02:18
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás