Sasvári Péter et al. Merre tovább egyetemi tanárok, avagy az új publikációs minimum aspektusai a társadalomtudományban. (2019) Megjelent: Újítások és újdonságok pp. 5-30, 31015984
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[31015984]
  1. Sebrek Szabolcs Szilárd. A magyar gazdasági felsőoktatás egy nyugati doktori fokozattal rendelkező itthon oktató nézőpontjából – kitörési pontok beazonosítása és egy lehetséges cselekvési terv. (2020) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 51 4 51-62
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31280075] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31280075, Kapcsolat: 28954023
  2. Demeter Márton. A 30 éves Replika rövid bemutatása kritikai tudománymetriai módszerekkel. (2020) REPLIKA 0865-8188 115-116 55-65
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31778496] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31778496, Kapcsolat: 29735324
  3. Havas Ádám et al. A heteronóm akadémia felemelkedése az EU peremvidékein. (2020) REPLIKA 0865-8188 115-116 131-140
    Esszé (Folyóiratcikk) | Tudományos[31780868] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 31780868, Kapcsolat: 29741927
  4. Tóth János et al. Prestige and Independence-Controlled Publication Performance of Researchers at 14 Hungarian Research Institutions between 2014 and 2018 : A Data Paper. (2021) KOME: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF PURE COMMUNICATION INQUIRY 2063-7330 9 1 41-63
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31906157] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31906157, Kapcsolat: 29895234
  5. Dringó-Horváth Ida et al. Szakmai elkötelezettség. (2020) Megjelent: Az oktatásinformatika módszertana a felsőoktatásban pp. 7-38
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[31658724] [Nyilvános]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 31658724, Kapcsolat: 29924902
  6. Bajnok Andrea et al. Habitus formation and perceived academic norms of Hungarian communication scholars. (2022) KOME: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF PURE COMMUNICATION INQUIRY 2063-7330 10 1 59-79
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32874435] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32874435, Kapcsolat: 31392682
  7. Háló Gergő et al. Félperiféria a tudástermelésben. Globális hátrányok és kitörési lehetőségek közép-kelet európai és hazai szemszögből. (2022) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 31 2 236-248
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32915984] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32915984, Kapcsolat: 31419906
  8. Csilla HERENDY et al. From local informalities to meritocracy. How Central and Eastern European social scientists perceive the norms of their field. (2022) EASTERN JOURNAL OF EUROPEAN STUDIES 2068-651X 2068-6633 13 1 5-25
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32918502] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32918502, Kapcsolat: 31423250
2022-08-13 05:17