Előző oldalÖsszesen 8 elem 1 oldalon, 8 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.Következő oldalÁtlépés a keresőbeIn English
Megjelenítési opciók
Sasvári Péter et al. Merre tovább egyetemi tanárok, avagy az új publikációs minimum aspektusai a társadalomtudományban. (2019) Megjelent: Újítások és újdonságok pp. 5-30,
31015984
Sebrek Szabolcs Szilárd. A magyar gazdasági felsőoktatás egy nyugati doktori fokozattal rendelkező itthon oktató nézőpontjából – kitörési pontok beazonosítása és egy lehetséges cselekvési terv. (2020) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 51 4 51-62
Tóth János et al. Prestige and Independence-Controlled Publication Performance of Researchers at 14 Hungarian Research Institutions between 2014 and 2018 : A Data Paper. (2021) KOME: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF PURE COMMUNICATION INQUIRY 2063-7330 9 1 41-63
Bajnok Andrea et al. Habitus formation and perceived academic norms of Hungarian communication scholars. (2022) KOME: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF PURE COMMUNICATION INQUIRY 2063-7330 10 1 59-79
Háló Gergő et al. Félperiféria a tudástermelésben. Globális hátrányok és kitörési lehetőségek közép-kelet európai és hazai szemszögből. (2022) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 31 2 236-248
Csilla HERENDY et al. From local informalities to meritocracy. How Central and Eastern European social scientists perceive the norms of their field. (2022) EASTERN JOURNAL OF EUROPEAN STUDIES 2068-651X 2068-6633 13 1 5-25