Gittins T et al. The effect of return migration driven social capital on SME internationalisation: a comparative case study of IT sector entrepreneurs in Central and Eastern Europe. (2015) REVIEW OF MANAGERIAL SCIENCE 1863-6683 1863-6691 9 2 385-409, 2855134
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2855134]
  1. Klein-Hitpaß Katrin. Return migrants as knowledge brokers and institutional innovators: New theoretical conceptualisations and the example of Poland. (2016) Megjelent: Return Migration and Regional Development in Europe pp. 55-81
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26400353] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26400353, Kapcsolat: 26400353
  2. Totskaya Natalya. Relational Ties in Emerging Markets: What Is Their Contribution to SME Growth?. (2015) NEW ENGLAND JOURNAL OF ENTREPRENEURSHIP 1550-333X 18 2 p. 47
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26400356] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26400356, Kapcsolat: 26400356
  3. Weiler Michael et al. Without each other, we have nothing: a state-of-the-art analysis on how to operationalize social capital. (2019) REVIEW OF MANAGERIAL SCIENCE 1863-6683 1863-6691 13 5 1003-1035
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30656692] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30656692, Kapcsolat: 28142170
  4. Ercil Yavuz et al. Uluslararasılaşma Sürecinin Başlamasında "Ağ Oluşturma Mekanizmaları". (2018) BUSINESS AND ECONOMIC RESEARCH JOURNAL 1309-2448 9 4 911-922
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30656724] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30656724, Kapcsolat: 28142202
  5. Buzavaite Monika et al. Human Capital and the Internationalisation of SMEs: A Systemic Literature Review. (2019) ENTREPRENEURIAL BUSINESS AND ECONOMICS REVIEW 2353-883X 2353-8821 7 3 125-142
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31074847] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31074847, Kapcsolat: 28655715
  6. Haarman Amanda et al. Capitalizing on translocal affiliations: configuring capital in returnee entrepreneurship. (2021) GLOBAL NETWORKS: A JOURNAL OF TRANSNATIONAL AFFAIRS 1470-2266 1471-0374 21 4 703-722
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31768291] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31768291, Kapcsolat: 29713728
  7. Zhang Dongsheng et al. A model for art communication and development under the influence of social network. (2020) TRANSINFORMACAO 0103-3786 32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31768295] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31768295, Kapcsolat: 29713732
  8. Aparicio S. et al. Why is export-oriented entrepreneurship more prevalent in some countries than others? Contextual antecedents and economic consequences. (2021) JOURNAL OF WORLD BUSINESS 1090-9516 1878-5573 56 3
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31709741] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31709741, Kapcsolat: 29798172
  9. Gamage SKN et al. Social capital and SME: a systematic literature review and research directions. (2020) ECOFORUM 2344-2174 9 3 1-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31832643] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31832643, Kapcsolat: 29798225
  10. Bolzani Daniela. Thirty years of studies on migrant entrepreneurship: new opportunities for management scholars. (2020) Megjelent: Migrant entrepreneurship pp. 11-54
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31832663] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31832663, Kapcsolat: 29798255
2022-01-27 18:09