Czékmán Balázs. MOBILTECHNOLÓGIÁVAL TÁMOGATOTT NYELVTANULÁS (MALL) HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA ANGOL NYELV ESETÉBEN. (2018) PEDACTA 2248-3527 8 1 23-39, 30586829
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30586829]
  1. Fehér Péter et al. A mobiltelefonok használatának tanulókra gyakorolt káros hatásairól. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 44-44
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[31887339] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31887339, Kapcsolat: 29886632
Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatási környezet mérési lehetőségei. (2016) PEDACTA 2248-3527 6 2 29-40, 3264565
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3264565]
  1. Dominek Dalma Lilla et al. A kreativitás jelenléte a felsőoktatásban. (2021) Megjelent: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia Szeged, 2021. november 18-20. pp. 624-624
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[32502590] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32502590, Kapcsolat: 30903307
2022-01-26 22:14