Balázs Czékman et al. ICT-SupportedProblem-Based Learning: Possibilities of Applying Problem-Based Learning from PrimarySchool to Higher Education. (2016) PEDACTA 2248-3527 6 2 41-50, 3230605
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3230605]
  1. Barnucz Nóra et al. Kiterjesztett valóság és közösségi oldalak alkalmazása a nyelvoktatásban - különös tekintettel a rendészeti szaknyelvre. (2021) RENDVÉDELEM TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT (ON-LINE) 2560-2349 10 2 4-48
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32072039] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32072039, Kapcsolat: 30319246
  2. Barnucz Nóra. A kiterjesztett valóság alkalmazása a nyelvoktatásban különös tekintettel a rendészeti szaknyelvre. (2020) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 29 4 644-652
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31956505] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31956505, Kapcsolat: 30390149
  3. Barnucz Nóra. IKT-eszközökkel támogatott (rendészeti) nyelvoktatás. (2019) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 19 4 15-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31009251] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31009251, Kapcsolat: 30390156
  4. * Szabó Fruzsina. Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál. (2021) ISBN:9786069673102
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[31960138] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 31960138, Kapcsolat: 30390160
2022-01-28 09:10