Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás: Nagyvolumenű nemzetközi és hazai kezdeményezések. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 477-489, 30702468
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30702468]
  1. Fehér Péter. „Húsz év múlva” – A digitális oktatás helyzete, eszközei, trendjei világszerte.. (2020) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 8 2 350-372
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31847206] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31847206, Kapcsolat: 29477613
  2. Szűts Zoltán. A digitális pedagógia elmélete. (2020) ISBN:9789634545859
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[31653027] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31653027, Kapcsolat: 29523969
  3. Orosz Beáta. A digitális oktatási rend tanulói tapasztalatai a szakképzésben. (2021) OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 2064-9908 8 2 146-157
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32062370] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32062370, Kapcsolat: 30204764
  4. Mike Ádám et al. A jövő zeneoktatási formája?: A digitális zeneművészeti oktatás előnyei. (2021) Megjelent: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia Szeged, 2021. november 18-20. p. 576
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[32502208] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32502208, Kapcsolat: 30903311
Czékmán Balázs. Pedagógusok a mobiltechnológia tükrében: általános digitális és mobil eszköz-használati kompetenciák. (2019) Megjelent: Prevenció, intervenció és kompenzáció pp. 123-123, 31621017
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[31621017]
  1. Fehér Péter et al. A mobiltelefonok használatának tanulókra gyakorolt káros hatásairól. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 44-44
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[31887339] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31887339, Kapcsolat: 29886635
Czékmán Balázs et al. Digitális eszközök használata az osztálytermekben. Egy BBC micro:bites projekt tapasztalatai. (2018) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 27 1 111-120, 3422210
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3422210]
  1. Fehér Péter. „Húsz év múlva” – A digitális oktatás helyzete, eszközei, trendjei világszerte.. (2020) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 8 2 350-372
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31847206] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31847206, Kapcsolat: 29477611
Czékmán Balázs. MOBILTECHNOLÓGIÁVAL TÁMOGATOTT NYELVTANULÁS (MALL) HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA ANGOL NYELV ESETÉBEN. (2018) PEDACTA 2248-3527 8 1 23-39, 30586829
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30586829]
  1. Fehér Péter et al. A mobiltelefonok használatának tanulókra gyakorolt káros hatásairól. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 44-44
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[31887339] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31887339, Kapcsolat: 29886632
Czékmán Balázs. Tabletek és módszerek: a mobiltechnológia tanórai alkalmazása a pedagógia szemszögéből. (2018) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és a taneszközök változó regiszterei: a X. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett ... pp. 95-105, 30702421
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30702421]
  1. Barnucz Nóra et al. Az IKT-eszközök használata az idegennyelv-oktatásban hátrányos helyzetű tanulók iskoláiban [The Use of ICT in Language Education in Schools of Disadvantaged Students]. (2020) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 20 1 7-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31327232] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31327232, Kapcsolat: 29477594
Fehér Péter et al. Complex competency development with augmented reality supported digital storytelling. (2018) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 8 1 93-96, 3365231
Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[3365231]
  1. Barnucz Nóra et al. Az IKT-eszközök használata az idegennyelv-oktatásban hátrányos helyzetű tanulók iskoláiban [The Use of ICT in Language Education in Schools of Disadvantaged Students]. (2020) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 20 1 7-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31327232] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31327232, Kapcsolat: 29477597
  2. Abonyi-Tóth Andor. Simulation of features of robot generations in primary and secondary school education. (2020) Megjelent: New Methods and Technologies in Education, Research and Practice pp. 258-268
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31854151] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31854151, Kapcsolat: 29902509
2022-01-27 04:08