Czékmán Balázs. Pedagógusok a mobiltechnológia tükrében: általános digitális és mobil eszköz-használati kompetenciák. (2019) Megjelent: Prevenció, intervenció és kompenzáció pp. 123-123, 31621017
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[31621017]
  1. Fehér Péter et al. A mobiltelefonok használatának tanulókra gyakorolt káros hatásairól. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 44-44
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[31887339] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31887339, Kapcsolat: 29886635
Czékmán Balázs et al. A tartalomelőállítás lehetőségei a virtuális valóság (VR) és a kiterjesztett valóság (AR) oktatási célú alkalmazásai esetében. (2017) Megjelent: II. Oktatástervezési és Oktatás-informatikai Konferencia pp. 39-40, 3179823
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[3179823]
  1. Fehér Péter. „Húsz év múlva” – A digitális oktatás helyzete, eszközei, trendjei világszerte.. (2020) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 8 2 350-372
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31847206] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31847206, Kapcsolat: 29477609
Czékmán Balázs. Szóasszociációs módszerrel végzett tudásszerkezet vizsgálat saját fejlesztésű alkalmazással. (2017) Megjelent: II. Oktatástervezési és Oktatás-informatikai Konferencia pp. 37-38, 3204671
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[3204671]
  1. Kovács Elvira et al. Iniciális tesztek mint a tanulói teljesítményt prognosztizáló eszközök. (2018) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 18 3-4 125-138
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30415826] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30415826, Kapcsolat: 29094330
Aknai Dóra Orsolya et al. Kiterjesztett valóság (AR) alkalmazások használata és készítése – lehetőségek a tartalomba-ágyazott, integrált kompetenciafejlesztésre. (2016) Megjelent: I. Oktatásszervezési és Oktatásinformatikai Konferencia [elektronikus dok.] pp. 37-37, 3071974
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[3071974]
  1. Fegyverneki Gergő. Zsugorodó taneszköz, táguló világ? A mobiltanulás, mint a digitáliskultúra-azonos pedagógia integratív és komplex formája: Az elmélettől a gyakorlatig. (2017) Megjelent: Mobil - világ - iskola pp. 151-157
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27149480] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27149480, Kapcsolat: 27149480
  2. Dobján Tibor et al. Okos megoldások és kiterjesztett valóság a tantermekben. (2018) GRADUS 2064-8014 5 2 270-275
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30351040] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30351040, Kapcsolat: 29023891
  3. Németh Szilvia. Mobileszközök megjelenése a 21. századi könyvtárban: A digitális generáció könyvtárhasználati ismereteit támogató alkalmazások bemutatása. (2019) Megjelent: A könyvtárhasználat és az információkeresés fejlesztése pp. 169-203
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31198916] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31198916, Kapcsolat: 29023892
  4. HORVÁT KRISZTINA et al. MOBILMATEMATIKA A MOBIL ESZKÖZÖK ALKALMAZÁSA AZ ALSÓ OSZTÁLYOS MATEMATIKAOKTATÁSBAN. (2019) Megjelent: Mobilitás pp. 580-593
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31310385] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31310385, Kapcsolat: 29890348
Aknai Dóra Orsolya et al. Kiterjesztett valóság (AR) alkalmazások, használata és készítése az iskolában. (2016) Megjelent: Horizontok és dialógusok II. konferencianapok pp. 22-23, 3072616
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[3072616]
  1. Buda András. Hatottak-e az IKT-eszközök a pedagógusok munkájára?. (2017) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 26 2 216-229
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3341861] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3341861, Kapcsolat: 26987484
  2. HORVÁT KRISZTINA et al. MOBILMATEMATIKA A MOBIL ESZKÖZÖK ALKALMAZÁSA AZ ALSÓ OSZTÁLYOS MATEMATIKAOKTATÁSBAN. (2019) Megjelent: Mobilitás pp. 580-593
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31310385] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31310385, Kapcsolat: 28991224
  3. Barnucz Nóra. IKT-eszközökkel támogatott (rendészeti) nyelvoktatás. (2019) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 19 4 15-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31009251] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31009251, Kapcsolat: 29023341
2022-01-26 21:37