Fehér Péter et al. Complex competency development with augmented reality supported digital storytelling. (2018) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 8 1 93-96, 3365231
Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[3365231]
  1. Barnucz Nóra et al. Az IKT-eszközök használata az idegennyelv-oktatásban hátrányos helyzetű tanulók iskoláiban [The Use of ICT in Language Education in Schools of Disadvantaged Students]. (2020) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 20 1 7-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31327232] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31327232, Kapcsolat: 29477597
  2. Abonyi-Tóth Andor. Simulation of features of robot generations in primary and secondary school education. (2020) Megjelent: New Methods and Technologies in Education, Research and Practice pp. 258-268
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31854151] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31854151, Kapcsolat: 29902509
2022-01-26 22:38