Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás: Nagyvolumenű nemzetközi és hazai kezdeményezések. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 477-489, 30702468
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30702468]
  1. Fehér Péter. „Húsz év múlva” – A digitális oktatás helyzete, eszközei, trendjei világszerte.. (2020) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 8 2 350-372
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31847206] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31847206, Kapcsolat: 29477613
  2. Szűts Zoltán. A digitális pedagógia elmélete. (2020) ISBN:9789634545859
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[31653027] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31653027, Kapcsolat: 29523969
  3. Orosz Beáta. A digitális oktatási rend tanulói tapasztalatai a szakképzésben. (2021) OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 2064-9908 8 2 146-157
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32062370] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32062370, Kapcsolat: 30204764
  4. Mike Ádám et al. A jövő zeneoktatási formája?: A digitális zeneművészeti oktatás előnyei. (2021) Megjelent: A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira : XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia Szeged, 2021. november 18-20. p. 576
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[32502208] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32502208, Kapcsolat: 30903311
Czékmán Balázs. Tabletek és módszerek: a mobiltechnológia tanórai alkalmazása a pedagógia szemszögéből. (2018) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és a taneszközök változó regiszterei: a X. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett ... pp. 95-105, 30702421
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30702421]
  1. Barnucz Nóra et al. Az IKT-eszközök használata az idegennyelv-oktatásban hátrányos helyzetű tanulók iskoláiban [The Use of ICT in Language Education in Schools of Disadvantaged Students]. (2020) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 20 1 7-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31327232] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31327232, Kapcsolat: 29477594
Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatási intézményi implementáció. (2017) Megjelent: A tanulás új útjai (HERA Évkönyvek 2016) pp. 75-90, 3264569
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3264569]
  1. Barnucz Nóra. IKT-eszközökkel támogatott (rendészeti) nyelvoktatás. (2019) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 19 4 15-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31009251] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31009251, Kapcsolat: 29094318
  2. Barnucz Nóra. IKT eszközök szerepe az angol nyelv oktatásában. (2019) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 28 2 403-414
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30852381] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30852381, Kapcsolat: 29094328
  3. Barnucz Nóra et al. Innovatív nyelvtanulási módszerek és módszertan a rendészeti szaknyelvi képzés vizsgálatában. (2020) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 70 9-10 53-63
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31797150] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31797150, Kapcsolat: 30001626
Czékmán Balázs et al. Digitális történetmesélés „kiterjesztett valóság” (AR) alkalmazások segítségével. (2017) Megjelent: Oktatás határhelyzetben pp. 16-22, 3330171
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3330171]
  1. Barnucz Nóra. IKT-eszközökkel támogatott (rendészeti) nyelvoktatás. (2019) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 19 4 15-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31009251] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31009251, Kapcsolat: 29023340
  2. Fehér Péter. „Húsz év múlva” – A digitális oktatás helyzete, eszközei, trendjei világszerte.. (2020) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 8 2 350-372
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31847206] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31847206, Kapcsolat: 29477610
2022-01-27 04:35