Czékmán Balázs et al. Digitális eszközök használata az osztálytermekben. Egy BBC micro:bites projekt tapasztalatai. (2018) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 27 1 111-120, 3422210
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3422210]
  1. Fehér Péter. „Húsz év múlva” – A digitális oktatás helyzete, eszközei, trendjei világszerte.. (2020) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 8 2 350-372
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31847206] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31847206, Kapcsolat: 29477611
Czékmán Balázs et al. A számítógéppel támogatott tanítás és tanulás története a közoktatásban Magyarországon (1983–2016). (2017) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 15 1-2 45-66, 3282618
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3282618]
  1. Dringó-Horváth Ida. IKT a tanárképzésben: a magyarországi képzőhelyek tanárképzési moduljában oktatók IKT-mutatóinak mérése. (2018) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 2018/9-10 13-41
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30566119] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30566119, Kapcsolat: 28174413
  2. Czirfusz Dóra et al. A Digitális alapú alprogram koncepciója. (2018) ISBN:9789634960133; 9789634960140
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3428221] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3428221, Kapcsolat: 28197843
  3. Barnucz Nóra. IKT eszközök szerepe az angol nyelv oktatásában. (2019) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 28 2 403-414
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30852381] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30852381, Kapcsolat: 28809610
  4. Dringó-Horváth Ida et al. A pedagógiai digitális kompetencia jelentősége és fejlesztési lehetősége a tanárképzésben oktatók körében. (2019) Megjelent: Neveléstudomány – Horizontok és dialógusok. Absztraktkötet pp. 275-275
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[31128288] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31128288, Kapcsolat: 28991220
  5. Dringó-Horváth Ida et al. A nyelvkönyvpiac változásai: Nyelvkönyvcsaládokhoz kapcsolódó digitális tananyagok vizsgálata. (2020) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 70 1-2 51-82
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31395559] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31395559, Kapcsolat: 29015222
  6. Főző Attila László et al. Az iskolai digitális érettség értékelésének lehetőségei. (2020) CIVIL SZEMLE 1786-3341 17 3 93-113
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31618628] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31618628, Kapcsolat: 29498409
  7. Dringó-Horváth Ida et al. A digitális pedagógia tartalmi és módszertani megjelenése a pedagógus-továbbképzésben – egy széleskörű igényfelmérés eredményei. (2020) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 30 12 39-58
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31867427] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31867427, Kapcsolat: 29843720
  8. Prisznyák Szabolcs. The instruction of information technology in the education of non-commissioned officers in Hungarian law enforcement. (2020) HADMÉRNÖK 1788-1919 15 1 183-194
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31169467] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31169467, Kapcsolat: 29848302
  9. Dringó-Horváth Ida et al. A digitális pedagógia tartalmi és módszertani megjelenése a pedagógus továbbképzésben. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 43-44
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[31887347] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31887347, Kapcsolat: 29873736
2022-01-26 22:40