Hegyi-Halmos Nóra. Az iskolai pályaorientáció szerepe és gyakorlata a hazai köznevelési intézményekben: a pedagógusok vélekedései a pályaorientáció iskolai szerepéről a gimnáziumokban. (2016), 3181528
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3181528]
  1. Agáta Csehi et al. Experience education to alleviate fears of educator candidates in their university studies. (2020) AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 1804-7890 2464-6733 10 2 170-175
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31799389] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31799389, Kapcsolat: 30189088
  2. Kanczné Nagy Katalin et al. Elsőéves tanár szakos hallgatók egyetemi képzéssel kapcsolatos előzetes elvárásainak és félelmeinek vizsgálata. (2018) Megjelent: Új kihívások és pedagógiai innovációk a szakképzésben és a felsőoktatásban pp. 77-88
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30721451] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30721451, Kapcsolat: 30189091
  3. CSEHIOVÁ Agáta et al. ÉLMÉNY-FOGLALKOZÁSOK A SELYE JÁNOS EGYETEMEN "MŰvészet-PEdagógia-PSZIchológia". (2019) Megjelent: 11th International Conference of J. Selye University. Pedagoogical Sections pp. 9-17
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30940505] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30940505, Kapcsolat: 30189095
  4. Hamza Eszter et al. Az agrárszakképzés szerepe a munkaerő-utánpótlásban 2018. (2019)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[31035217] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31035217, Kapcsolat: 30189097
  5. Erdős Ákos. Alkalom vagy tervszerűség? A pénzügyőr tisztjelöltek pályára lépésének rövid vizsgálatáról. (2018) Megjelent: Innováció, elektronizáció, tudásmenedzsment pp. 115-130
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3397247] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3397247, Kapcsolat: 30189106
Hegyi-Halmos Nóra. A pályaorientáció elmélete és gyakorlata a hazai köznevelési intézményekben, a pedagógusok szerepe a pályaorientációs tevékenységben. (2015) Megjelent: Százarcú pedagógia pp. 440-445, 2853491
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2853491]
  1. Kereszty Orsolya. Nincs cím. (2014) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 XXX./3. 76-82
    Folyóiratcikk[26449123] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26449123, Kapcsolat: 26449123
  2. Karlovitz János Tibor et al. Experience and Observations on the Choice of Career among Disadvantaged Students in North-Hungary. (2016) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 11 2 83-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3317768] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3317768, Kapcsolat: 28091419
  3. Karlovitz János Tibor et al. Egy kutatás margójára - a kérdezők tapasztalatai és megfigyelései egy pályaorientációs kutatás során. (2015) SZELLEM ÉS TUDOMÁNY 2062-204X 3-4 87-103
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3005919] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3005919, Kapcsolat: 30189086
Hegyi-Halmos Nóra. A pályaorientáció elmélete és gyakorlata a hazai köznevelési intézményekben, különös tekintettel a középfokú intézményekre. (2014) Megjelent: A tudomány szolgálatában című IX. Ph.D. - Konferencia előadásai (Budapest, 2014. október. 29.) p. 5, 2853494
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[2853494]
  1. Kereszty Orsolya. Felnőttképzési kutatások az ELTE PPK Andragógia és Művelődéselmélet Tanszékén. (2014) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 XXX./3. 76-82
    Folyóiratcikk[26449097] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26449097, Kapcsolat: 26449097
2022-01-22 22:53