Hegyi-Halmos Nóra. Az iskolai pályaorientáció szerepe és gyakorlata a hazai köznevelési intézményekben: a pedagógusok vélekedései a pályaorientáció iskolai szerepéről a gimnáziumokban. (2016), 3181528
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3181528]
  1. Agáta Csehi et al. Experience education to alleviate fears of educator candidates in their university studies. (2020) AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 1804-7890 2464-6733 10 2 170-175
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31799389] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31799389, Kapcsolat: 30189088
  2. Kanczné Nagy Katalin et al. Elsőéves tanár szakos hallgatók egyetemi képzéssel kapcsolatos előzetes elvárásainak és félelmeinek vizsgálata. (2018) Megjelent: Új kihívások és pedagógiai innovációk a szakképzésben és a felsőoktatásban pp. 77-88
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30721451] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30721451, Kapcsolat: 30189091
  3. CSEHIOVÁ Agáta et al. ÉLMÉNY-FOGLALKOZÁSOK A SELYE JÁNOS EGYETEMEN "MŰvészet-PEdagógia-PSZIchológia". (2019) Megjelent: 11th International Conference of J. Selye University. Pedagoogical Sections pp. 9-17
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30940505] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30940505, Kapcsolat: 30189095
  4. Hamza Eszter et al. Az agrárszakképzés szerepe a munkaerő-utánpótlásban 2018. (2019)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[31035217] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31035217, Kapcsolat: 30189097
  5. Erdős Ákos. Alkalom vagy tervszerűség? A pénzügyőr tisztjelöltek pályára lépésének rövid vizsgálatáról. (2018) Megjelent: Innováció, elektronizáció, tudásmenedzsment pp. 115-130
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3397247] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3397247, Kapcsolat: 30189106
2022-01-17 21:27