Desmond Keegan. Virtual classrooms in educational provision: synchronous elearning systems for European institutions. (2005), 2301398
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2301398]
  1. Power Michael. The emergence of a blended online learning environment. (2008) JOURNAL OF ONLINE LEARNING AND TEACHING 1558-9528 4 4 503-514
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24743641] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24743641, Kapcsolat: 24743641
  2. Tremblay Remi. " Best Practices" and Collaborative Software In Online Teaching. (2006) INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING 1492-3831 7 1 1-5
    Folyóiratcikk/Jelentés (Folyóiratcikk)/Tudományos[24751871] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24751871, Kapcsolat: 24751871
  3. Power Michael. A dual‐mode university instructional design model for academic development. (2008) International Journal for Academic Development 1360-144X 13 1 5-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24751925] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24751925, Kapcsolat: 24751925
  4. Michael Power. A Designer's Log: Case Studies in Instructional Design. (2009) ISBN:9781897425619
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24751941] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24751941, Kapcsolat: 24751941
  5. Kelly Greta. A collaborative process for evaluating new educational technologies. (2008) CAMPUS-WIDE INFORMATION SYSTEMS 1065-0741 25 2 105-113
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24752013] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24752013, Kapcsolat: 24752013
  6. Ge Z. Exploring e-learners' perceptions of net-based peer-reviewed English writing. (2011) INTERNATIONAL JOURNAL OF COMPUTER-SUPPORTED COLLABORATIVE LEARNING 1556-1607 1556-1615 6 1 75-91
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24753908] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24753908, Kapcsolat: 24753908
  7. Rossiou Eleni. Blended methods to enhance learning: An empirical study of factors affecting student participation in the use of e-tools to complement F2F teaching of algorithms. (2007) Megjelent: ECEL 2007 : 6th European Conference on e- Learning, Copenhagen Business School, Denmark, 4-5 October 2007 pp. 519-528
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24754189] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24754189, Kapcsolat: 24754189
  8. Rossiou Eleni. Using LAMS to facilitate an effective synchronous virtual classroom in the teaching of algorithms to undergraduate students. (2009) Megjelent: Proceedings of the 2009 European LAMS Conference: Designing the Future of Learning pp. 93-101
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24754640] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24754640, Kapcsolat: 24754640
  9. Cecchi Laura. E-learning sincrónico en vivo en el dictado de cursos con régimen de profesor visitante. (2008) Megjelent: III Congreso de Tecnología en Educación y Educación en Tecnología pp. 1-10
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24754739] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24754739, Kapcsolat: 24754739
  10. Komlo Csaba. Virtual and on-line classrooms of e-learning. (2013) Megjelent: Educational Media (ICEM), 2013 IEEE 63rd Annual Conference International Council for pp. 1-8
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24809842] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24809842, Kapcsolat: 24809842
2021-11-27 11:50