Gábor Kismihók et al. Six scenarios of exploiting an ontology based, mobilized learning environment. (2012) INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING 1941-8647 1941-8655 4 1 45-60, 2251744
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2251744]
  1. * Borbásné Szabó Ildikó. Felsőoktatási portfolió kompetencia alapon történő tervezése. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2547738] [Hitelesített]
    Függő, Idéző: 2547738, Kapcsolat: 25569115
Gábor Kismihók et al. Empirical research on learners’ thoughts about the impact of mobile technology on learning. (2011) INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING 1941-8647 1941-8655 3 1 73-88, 2252449
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2252449]
  1. Angela Marie Karam. A comparison of the effects of mobile device display size and orientation, and text segmentation on learning, cognitive load, and user perception in a higher education chemistry course . (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25526588] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25526588, Kapcsolat: 25526588
Gábor Kismihók et al. Integrating Ontology-based Content Management into a Mobilized Learning Environment. (2009) Megjelent: Architectures for Distributed and Complex M-Learning Systems pp. 192-210, 2303729
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2303729]
  1. Varga Krisztián. A szemantikus folyamatmenedzsment hasznosítási lehetősége az üzleti folyamatok tudásalapú fejlesztésében. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2881343] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2881343, Kapcsolat: 24399342
Reka Vas et al. Ontology-based mobile learning and knowledge testing. (2009) INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE LEARNING AND ORGANIZATION 1746-725X 1746-7268 3 2 128-147, 2264872
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2264872]
  1. Varga Krisztián. A szemantikus folyamatmenedzsment hasznosítási lehetősége az üzleti folyamatok tudásalapú fejlesztésében. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2881343] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2881343, Kapcsolat: 25540483
Kismihók Gábor et al. Ontology based Adaptive Examination System in E-Learning Environment. (2006) Megjelent: ITI 2006 pp. 77-82, 2310852
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2310852]
  1. Matteo Arru. Use of Ontologies and Business Process Management Systems to Measure the “Knowledge Fit” of an Organisation. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31036827] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 31036827, Kapcsolat: 28599755
Desmond Keegan. Virtual classrooms in educational provision: synchronous elearning systems for European institutions. (2005), 2301398
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2301398]
  1. Kearney Gavin. Sound Enhancement For Classroom Based E-Learning. (2006)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[24754142] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24754142, Kapcsolat: 24754142
  2. Gregorian Arno. How to construct an online synchronous e-learning system for secondary school students, a design research.. (2011)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[24754712] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24754712, Kapcsolat: 24754712
  3. Barbara L. TECHNOLOGY USE OF ONLINE INSTRUCTORS WITH HIGH SELF-EFFICACY: A MULTIPLE CASE STUDY. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25157955] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25157955, Kapcsolat: 25157955
2021-12-07 18:59