Gábor Kismihók et al. Six scenarios of exploiting an ontology based, mobilized learning environment. (2012) INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING 1941-8647 1941-8655 4 1 45-60, 2251744
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2251744]
  1. Kachroudi Marouen et al. Bridging the multilingualism gap in ontology alignment. (2014) INTERNATIONAL JOURNAL OF METADATA SEMANTICS AND ONTOLOGIES 1744-2621 1744-263X 9 3 252-262
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24399417] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24399417, Kapcsolat: 24399417
  2. Kougias Ioannis et al. Mobility of Eastern European citizens: training and development. (2013) EUROPEAN JOURNAL OF TRAINING AND DEVELOPMENT 2046-9012 2046-9020 37 8 766-778
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24399425] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24399425, Kapcsolat: 24399425
  3. * Gábor Kismihók et al. An innovative ontology–driven system supporting personnel selection: the OntoHR case. (2012) INTERNATIONAL JOURNAL OF KNOWLEDGE AND LEARNING 1741-1009 1741-1017 8 1-2 41-61
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2571935] [Egyeztetett]
    Függő, Idéző: 2571935, Kapcsolat: 25239990
  4. * Ildikó Szabó. Higher Education Qualification Evaluation. (2012) Megjelent: SEMAPRO 2012 pp. 82-86
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2452781] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 2452781, Kapcsolat: 25240007
  5. * Szabó Ildikó. A felsőoktatási képzések munkaerő-piaci szempontból. (2013) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 44 11 52-61
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2453736] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 2453736, Kapcsolat: 25241522
  6. Ioannis Kougias et al. Information flow among dynamic and distributed educational environments: a formal framework. (2012) Megjelent: Conference Proceedings: “Innovative approches in education: design and networking" pp. 164-173
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25526587] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25526587, Kapcsolat: 25526587
  7. Kachroudi Marouen et al. Initiating Cross-Lingual Ontology Alignment with Information Retrieval Techniques. (2016) Megjelent: 6émes Journées Francophones sur les Ontologies, Oct 2016, Bordeaux, France pp. 1-12
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[26424898] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26424898, Kapcsolat: 26424898
  8. Kachroudi Marouen et al. Dealing with Direct and Indirect Ontology Alignment. (2018) JOURNAL ON DATA SEMANTICS 1861-2032 1861-2040 7 4 237-252
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30376853] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30376853, Kapcsolat: 27786277
Gábor Kismihók et al. An innovative ontology–driven system supporting personnel selection: the OntoHR case. (2012) INTERNATIONAL JOURNAL OF KNOWLEDGE AND LEARNING 1741-1009 1741-1017 8 1-2 41-61, 2571935
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2571935]
  1. * Khobreh Marjan et al. An Ontology-based Approach for the Semantic Representation of Job Knowledge. (2016) IEEE TRANSACTIONS ON EMERGING TOPICS IN COMPUTING 2168-6750 4 3 462-473
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3040827] [Admin láttamozott]
    Függő, Idéző: 3040827, Kapcsolat: 26429618
Gábor Kismihók et al. Empirical research on learners’ thoughts about the impact of mobile technology on learning. (2011) INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING 1941-8647 1941-8655 3 1 73-88, 2252449
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2252449]
  1. Kim Gyoo-mi et al. Korean Students` Intentions to Use Mobile-Assisted Language Learning: Applying the Technology Acceptance Model. (2016) International Journal of Contents 1738-6764 12 3 47-53
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26424919] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26424919, Kapcsolat: 26424919
2021-12-07 19:17