Gábor Kismihók et al. Six scenarios of exploiting an ontology based, mobilized learning environment. (2012) INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING 1941-8647 1941-8655 4 1 45-60, 2251744
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2251744]
  1. Kachroudi Marouen et al. Bridging the multilingualism gap in ontology alignment. (2014) INTERNATIONAL JOURNAL OF METADATA SEMANTICS AND ONTOLOGIES 1744-2621 1744-263X 9 3 252-262
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24399417] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24399417, Kapcsolat: 24399417
  2. Kougias Ioannis et al. Mobility of Eastern European citizens: training and development. (2013) EUROPEAN JOURNAL OF TRAINING AND DEVELOPMENT 2046-9012 2046-9020 37 8 766-778
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24399425] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24399425, Kapcsolat: 24399425
  3. Ioannis Kougias et al. Information flow among dynamic and distributed educational environments: a formal framework. (2012) Megjelent: Conference Proceedings: “Innovative approches in education: design and networking" pp. 164-173
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25526587] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25526587, Kapcsolat: 25526587
  4. Kachroudi Marouen et al. Initiating Cross-Lingual Ontology Alignment with Information Retrieval Techniques. (2016) Megjelent: 6émes Journées Francophones sur les Ontologies, Oct 2016, Bordeaux, France pp. 1-12
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[26424898] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26424898, Kapcsolat: 26424898
  5. Kachroudi Marouen et al. Dealing with Direct and Indirect Ontology Alignment. (2018) JOURNAL ON DATA SEMANTICS 1861-2032 1861-2040 7 4 237-252
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30376853] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30376853, Kapcsolat: 27786277
Gábor Kismihók et al. Empirical research on learners’ thoughts about the impact of mobile technology on learning. (2011) INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE AND BLENDED LEARNING 1941-8647 1941-8655 3 1 73-88, 2252449
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2252449]
  1. Kim Gyoo-mi et al. Korean Students` Intentions to Use Mobile-Assisted Language Learning: Applying the Technology Acceptance Model. (2016) International Journal of Contents 1738-6764 12 3 47-53
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26424919] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26424919, Kapcsolat: 26424919
  2. Liu M et al. Research on mobile learning in adult education. (2013) Megjelent: On the Move pp. 105-160
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31281133] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31281133, Kapcsolat: 28954273
Gábor Kismihók. Integrating Ontology-based Content Management into a Mobilized Learning Environment. (2009) Megjelent: Architectures for Distributed and Complex M-Learning Systems pp. 192-210, 2303729
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2303729]
  1. Moore P. Anytime-Anywhere: Personalised Time in Networking for e-Learning. (2011) ELEARN CENTER RESEARCH PAPER SERIES 2013-7966 3 48-59
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24399314] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24399314, Kapcsolat: 24399314
  2. András Gábor et al. Semantic Technologies in Business Process Management. (2013) Megjelent: Integration of Practice-Oriented Knowledge Technology: Trends and Prospectives pp. 17-28
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2387904] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2387904, Kapcsolat: 24715758
Reka Vas et al. Ontology-based mobile learning and knowledge testing. (2009) INTERNATIONAL JOURNAL OF MOBILE LEARNING AND ORGANIZATION 1746-725X 1746-7268 3 2 128-147, 2264872
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2264872]
  1. Ahmed Sohaib et al. ThinknLearn: An ontology-driven mobile web application for science enquiry based learning. (2011) Megjelent: The 7th International Conference on Information Technology and Application (ICITA 2011) : Sydney Australia 21 - 24 November, 2011 pp. 255-260
    Könyvrészlet/Tudományos[24399402] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24399402, Kapcsolat: 24399402
2021-12-07 19:28