E Muller et al. Systemic integration of evolving technologies in undergraduate mathematics education and its impact on student retention. (2009) INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY 0020-739X 1464-5211 40 1 139-155, 1634679
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1634679]
  1. Martha Sue. The Experiences of Middle School Teachers with Integration of Digital Media into the Curriculum. (2012)
    Disszertáció/Egyetemi doktor (Disszertáció)/Tudományos[30634428] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30634428, Kapcsolat: 28116060
  2. Donna Venetta. Faculty Attitude towards Integrating Technology. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30634515] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30634515, Kapcsolat: 28116159
Cs Sárvári et al. Combining the CAS with authoring systems to create flexible learning environment. (2002) Megjelent: ICTMT 5 pp. 203-206, 1634084
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1634084]
  1. * Sárvári Csaba. A számítógép-algebrai rendszerek a főiskolai műszaki informatikaa szakos hallgatók matematikatanításában. (2004)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21588794] [Nyilvános]
    Függő, Idéző: 21588794, Kapcsolat: 21588794
Perjésiné Hámori. A Matematika III. tanításához kidolgozott tananyagcsomag bemutatása. (2000) Megjelent: PTE PMMFK-Jubileumi Tudományos Ülésszak Pécs pp. 136-140, 1637407
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1637407]
  1. Körtesi P. A matematika oktatása mérnökhallgatóknak. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24139018] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24139018, Kapcsolat: 21588761
2021-12-03 23:42