Pénzes Gabriella et al. Egészségfejlesztő program középiskolások körében: Az alapállapot felmérés eredményei. (2018) EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS 1786-2434 2498-6666 59 4 7-16, 30414218
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30414218]
  1. Berki Tamás László. A SPORT-ELKÖTELEZŐDÉS MODELL ÖSSZEFÜGGÉSEINEK VIZSGÁLATA SERDÜLŐ SPORTOLÓK KÖRÉBEN. (2020)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31883002] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31883002, Kapcsolat: 29863522
Bíró É et al. Social cognitive intervention reduces stress in Hungarian university students. (2017) HEALTH PROMOTION INTERNATIONAL 0957-4824 1460-2245 32 1 73-78, 2545358
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2545358]
  1. Smiljana J. Cvjetković. ISTRAŽIVANJE PREDIKTORA PSIHOLOŠKOG DISTRESA I SPREMNOSTI NA TRAŽENJE PROFESIONALNE PSIHOLOŠKE POMOĆI KOD STUDENATA BEOGRADSKOG UNIVERZITETA [RESEARCH ON PREDICTORS OF PSYCHOLOGICAL DISTRESS AND WILLINGNESS TO SEEK PROFESSIONAL PSYCHOLOGICAL HELP AMONG BELGRADE UNIVERSITY STUDENTS]. (2020)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31882839] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31882839, Kapcsolat: 29863352
  2. Betts C. James. An Entertainment Business Study: How Inspirational Reality Television Can Benefit a College and Its Stakeholders. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31882871] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31882871, Kapcsolat: 29863394
  3. Liza S.E. van. Advancing resilience assessments: the social dimensions of electricity supply in South Africa. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31883028] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31883028, Kapcsolat: 29863545
Bíró Éva et al. Social support contributes to resilience among physiotherapy students: a cross sectional survey and focus group study. (2016) PHYSIOTHERAPY 0031-9406 102 2 189-195, 2914920
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2914920]
  1. Connell P. Making the most of work resources: the moderating effect of regulatory focus on resilience development. (2016)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Oktatási[27440345] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27440345, Kapcsolat: 27440345
  2. SITI KOTIJAH. MODEL DUKUNGAN SOSIAL UNTUK MENURUNKAN KECEMASANPEREMPUAN MENOPAUSE DI KECAMATAN DIWEK KABUPATEN JOMBANG. (2018)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[31882879] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31882879, Kapcsolat: 29863410
  3. Toru Asanuma. 大学生アスリートにおける首尾一貫感覚の要因と機能に関する研究. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31882895] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31882895, Kapcsolat: 29863428
Veres-Balajti I et al. Tanárjelöltek egészségi állapota és egészségszemlélete. (2013) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 22 2 201-212, 2545374
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2545374]
  1. Végh Veronika. A biológiaoktatás szerepe az egészségfejlesztésben középiskolai biológiatanárok és egyetemi hallgatók kérdőíves felmérései alapján. (2020)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[32155620] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32155620, Kapcsolat: 29863445
Biró É et al. Mental health and behaviour of students of public health and their correlation with social support: a cross-sectional study.: a cross-sectional study. (2011) BMC PUBLIC HEALTH 1471-2458 11 1, 1847317
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1847317]
  1. Delilah Bruskas. Adverse childhood experiences and psychosocial well-being of adult women formerly in foster care as children. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24592681] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24592681, Kapcsolat: 24592681
  2. Brandão Alessandra. Desempenho acadêmico de universitários, variáveis preditoras: habilidades sociais, saúde mental, características sociodemográficas e escolares. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26429608] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26429608, Kapcsolat: 26429608
2021-11-28 19:38