Kazár Klára. Lojalitást meghatározó tényezők feltárása zenei fesztiválok esetén fókuszálva a márka szerepére. (2015) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 49 3 36-49, 2964444
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2964444]
  1. Tamasits Dóra et al. „Nem a párom, csak a haverom”- a fogyasztó-márka közötti viszonyok feltáró vizsgálata: -. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 122-131
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3362802] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3362802, Kapcsolat: 27737308
  2. prónay szabolcs et al. A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 199-208
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3285014] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3285014, Kapcsolat: 27737312
Kazár Klára. A PLS-útelemzés és alkalmazása egy márkaközösség pszichológiai érzetének vizsgálatára. (2014) STATISZTIKAI SZEMLE 0039-0690 92 1 33-52, 2506514
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2506514]
  1. Prónay Szabolcs et al. A márkaközösségek, mint a csoportos fogyasztás sajátos megjelenési formái. (2014) Megjelent: "Marketing megújulás"
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2724897] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2724897, Kapcsolat: 24162696
  2. Farkas Gergely. The effects of strategic orientations and perceived environment of firm performance. (2015) Megjelent: Drive your knowledge be a scientist Conference Proceedings pp. 129-137
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24715691] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24715691, Kapcsolat: 24715691
  3. Vilmányi Márton et al. A dinamikus együttműködési képesség jellemzői a Dél-Alföldi régióban. (2015) Megjelent: Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek pp. 144-166
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2924438] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2924438, Kapcsolat: 24957880
  4. Krenyácz Éva. A hazai egészségügyi intézmények kontrolling-rendszere. (2015) STATISZTIKAI SZEMLE 0039-0690 93 8-9 823-857
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2948567] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2948567, Kapcsolat: 25107111
  5. Kovács Péter et al. Az endogén fejlôdés értelmezése vidéki térségekben PLS-útelemzés segítségével. (2016) STATISZTIKAI SZEMLE 0039-0690 94 2 143-161
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3042794] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3042794, Kapcsolat: 25800847
  6. Farkas Gergely. The Effects of Strategic Orientations and Perceived Environment on Firm Performance. (2016) JOURNAL OF COMPETITIVENESS 1804-171X 1804-1728 8 1 55-65
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3045142] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3045142, Kapcsolat: 26192735
  7. Huszár Sándor. Japán és magyar kulturális különbségek az egyetemi szabadalmaztatásban. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 235-244
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26192786] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26192786, Kapcsolat: 26192786
  8. Vilmányi M et al. The effect of dynamic relationship capabilities on B2B loyalty. (2016) THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC 1589-3413 2415-9883 12 1 79-88
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3103001] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3103001, Kapcsolat: 26192817
2021-12-04 12:45