Kovács Péter et al. Social and economic networks and financial literacy in statistics classes: lessons and experiences. (2018) Megjelent: Looking back, looking forward. Proceedings of the Tenth International Conference on Teaching Statistics, 3405993
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[3405993]
  1. * Kovacs Peter et al. Modern teaching methods in action in statistical classes. (2021) STATISTICAL JOURNAL OF THE IAOS 1874-7655 1875-9254 37 3 899-919
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32195502] [Nyilvános]
    Függő, Idéző: 32195502, Kapcsolat: 30409281
Majó-Petri Zoltán et al. The MOOC business model: the e-business and autonomous work inflection point in higher education?. (2016) JOURNAL L ASSOCIATION 1901 SEPIKE 2196-9531 14 102-108, 3134841
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3134841]
  1. Hortoványi Lilla et al. Üzletági stratégiák átalakulása a digitalizáció forradalmának forgatagában. (2018) Megjelent: A stratégiai menedzsment legújabb kihívása: a 4. ipari forradalom c. konferencia kiadvány pp. 1-5
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30347555] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30347555, Kapcsolat: 27811685
  2. Hortoványi Lilla et al. A digitális transzformáció munkahelyekre gyakorolt hatásai: Felkészültek-e a hazai vállalatok a benne rejlő nagy lehetőségre (vagy a veszélyekre)?. (2020) KÜLGAZDASÁG 0324-4202 64 3-4 73-96
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31307780] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31307780, Kapcsolat: 30201800
Kazár Klára. Lojalitást meghatározó tényezők feltárása zenei fesztiválok esetén fókuszálva a márka szerepére. (2015) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 49 3 36-49, 2964444
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2964444]
  1. Tamasits Dóra et al. „Nem a párom, csak a haverom”- a fogyasztó-márka közötti viszonyok feltáró vizsgálata: -. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 122-131
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3362802] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3362802, Kapcsolat: 27737308
  2. prónay szabolcs et al. A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 199-208
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3285014] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3285014, Kapcsolat: 27737312
Majó Zoltán et al. A MOOC ÜZLETI MODELLJE: AZ E-BUSINESS ÉS AZ AUTONÓM MUNKAVÉGZÉS INFLEXIÓS PONT AZ OKTATÁSBAN?. (2015) Megjelent: „Mérleg és Kihívások” IX. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” IX. International Scientific Conference:... pp. 211-221, 2957655
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2957655]
  1. Námesztovszki Zsolt et al. Hogyan alakul (hat) a tanulói aktivitás egy MOOC során?. (2016) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 16 4 40-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3221677] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3221677, Kapcsolat: 27026468
  2. BUDA Gabriella et al. Az internetalapú közösségi gazdálkodás formái = Forms of Internet-based Collaborative Economy. (2017) GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM 0865-7823 9 2 23-46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3402022] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3402022, Kapcsolat: 30201785
  3. Buda Gabriella. A fogyasztói attitűdök és a megosztásalapú szolgáltatások kapcsolata. (2021)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31899606] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31899606, Kapcsolat: 30201789
Kazár Klára. A PLS-útelemzés és alkalmazása egy márkaközösség pszichológiai érzetének vizsgálatára. (2014) STATISZTIKAI SZEMLE 0039-0690 92 1 33-52, 2506514
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2506514]
  1. Prónay Szabolcs et al. A márkaközösségek, mint a csoportos fogyasztás sajátos megjelenési formái. (2014) Megjelent: "Marketing megújulás"
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2724897] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2724897, Kapcsolat: 24162696
  2. Farkas Gergely. The effects of strategic orientations and perceived environment of firm performance. (2015) Megjelent: Drive your knowledge be a scientist Conference Proceedings pp. 129-137
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24715691] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24715691, Kapcsolat: 24715691
2021-12-04 12:55