Majó Zoltán et al. A MOOC ÜZLETI MODELLJE: AZ E-BUSINESS ÉS AZ AUTONÓM MUNKAVÉGZÉS INFLEXIÓS PONT AZ OKTATÁSBAN?. (2015) Megjelent: „Mérleg és Kihívások” IX. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” IX. International Scientific Conference:... pp. 211-221, 2957655
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2957655]
  1. Buda Gabriella. A fogyasztói attitűdök és a megosztásalapú szolgáltatások kapcsolata. (2021)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31899606] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31899606, Kapcsolat: 30201789
Kazár Klára. A PLS-útelemzés és alkalmazása egy márkaközösség pszichológiai érzetének vizsgálatára. (2014) STATISZTIKAI SZEMLE 0039-0690 92 1 33-52, 2506514
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2506514]
  1. Nagy Ákos András. Online vásárlók véleményvezér magatartás alapú ügyfélértékelése: Az RFM ügyfélértékelési modell továbbfejlesztése egy nem monetáris dimenzió – az online véleményvezér magatartás – mentén. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3270054] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3270054, Kapcsolat: 25800849
  2. Ráthonyi Gergely. Innovatív információtechnológiák alkalmazása a turizmus menedzsmentben. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3122606] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3122606, Kapcsolat: 26192873
  3. Bodnár Gábor. Az endogén fejlődés tényezőinek vizsgálata rurális térségekben PLS-útelemzés segítségével. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3183756] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3183756, Kapcsolat: 26192877
2021-12-04 12:48