Majó-Petri Zoltán et al. The MOOC business model: the e-business and autonomous work inflection point in higher education?. (2016) JOURNAL L ASSOCIATION 1901 SEPIKE 2196-9531 14 102-108, 3134841
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3134841]
  1. Hortoványi Lilla et al. Üzletági stratégiák átalakulása a digitalizáció forradalmának forgatagában. (2018) Megjelent: A stratégiai menedzsment legújabb kihívása: a 4. ipari forradalom c. konferencia kiadvány pp. 1-5
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30347555] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30347555, Kapcsolat: 27811685
  2. Hortoványi Lilla et al. A digitális transzformáció munkahelyekre gyakorolt hatásai: Felkészültek-e a hazai vállalatok a benne rejlő nagy lehetőségre (vagy a veszélyekre)?. (2020) KÜLGAZDASÁG 0324-4202 64 3-4 73-96
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31307780] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31307780, Kapcsolat: 30201800
Kovács Péter et al. Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei: összefoglaló. (2013), 3114453
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3114453]
  1. Ország Gáborné. A középiskolások pénzügyi műveltségének időbeli alakulása. (2015) Megjelent: Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek pp. 36-49
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2967364] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2967364, Kapcsolat: 26090156
  2. Kálmán Melitta. Az egyetemisták mindennapi pénzügyi ismeretei. (2016) Megjelent: Pénzügyi kultúra és pénzügyi tudatosság pp. 124-145
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26213258] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26213258, Kapcsolat: 26213258
2021-12-09 00:23