Majó Zoltán et al. A MOOC ÜZLETI MODELLJE: AZ E-BUSINESS ÉS AZ AUTONÓM MUNKAVÉGZÉS INFLEXIÓS PONT AZ OKTATÁSBAN?. (2015) Megjelent: „Mérleg és Kihívások” IX. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” IX. International Scientific Conference:... pp. 211-221, 2957655
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2957655]
  1. Námesztovszki Zsolt et al. Hogyan alakul (hat) a tanulói aktivitás egy MOOC során?. (2016) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 16 4 40-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3221677] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3221677, Kapcsolat: 27026468
  2. BUDA Gabriella et al. Az internetalapú közösségi gazdálkodás formái = Forms of Internet-based Collaborative Economy. (2017) GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM 0865-7823 9 2 23-46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3402022] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3402022, Kapcsolat: 30201785
Kazár Klára. Fesztivállátogatást befolyásoló tényezők vizsgálata fókuszálva a márka szerepére. (2014) Megjelent: "Marketing megújulás", 2725534
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2725534]
  1. Gyulavári Tamás et al. Az énképilleszkedés-elmélet szerepe a fogyasztók turisztikai desztinációértékelésében. (2014) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 48 3 5-14
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2758959] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2758959, Kapcsolat: 27737319
  2. Malota Erzsébet et al. 'A szépség szubjektív'- 1+11 napszemüveg: A magyar kultúra percepciója a magyarok és 11 különböző kultúrából származó külföldiek szemüvegén keresztül. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 329-337
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3260653] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3260653, Kapcsolat: 27737320
2021-12-04 12:21