Kazár Klára. Consumer awareness in public services environment – quantitative examination of water consumption habits in the city of Szeged. (2013) Megjelent: Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference pp. 228-238, 2431093
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2431093]
  1. Kincsesné Vajda Beáta. Páciens-szegmensek jellemzői és ezek jelentősége a társadalmi marketingben. (2014) Megjelent: "Marketing megújulás"
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24162742] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24162742, Kapcsolat: 24162742
  2. Kincsesné Vajda Beáta. Általános egészséghit skála validálása, valamint szegmentálás annak dimenziói és a koherenciaérzet alapján. (2014) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 69 3 469-493
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2762751] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 2762751, Kapcsolat: 24257320
2021-12-04 12:46