Szalavetz A. Artificial intelligence-based development strategy in dependent market economies – Any room amidst big power rivalry?. (2019) CENTRAL EUROPEAN BUSINESS REVIEW 1805-4854 1805-4862 8 4 40-54, 31011141
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31011141]
  1. Marciniak Róbert et al. Lépések a kognitív automatizáció felé: Digitális átalakulás egy magyarországi üzleti szolgáltatóközpontban. (2020) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 51 6 42-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31337327] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31337327, Kapcsolat: 29047601
  2. * Szalavetz A. Ki profitál a digitális átalakulásból?. (2020) ISBN:9789633017036
    Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[31601148] [Nyilvános]
    Függő, Idéző: 31601148, Kapcsolat: 29524376
  3. Torres-Toukoumidis Angel et al. Marketing gamificado en empresas unicornio. (2020) REVISTA IBERICA DE SISTEMAS E TECNOLOGIAS DE INFORMACAO 1646-9895 2020 E35 314-324
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31830527] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31830527, Kapcsolat: 29795700
Szalavetz A. Sustainability-oriented cross-functional collaboration to manage trade-offs and interdependencies. (2018) INTERNATIONAL JOURNAL OF MANAGEMENT AND ECONOMICS 2299-9701 2543-5361 54 1 3-17, 3371235
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3371235]
  1. Jeske Debora et al. A review of the literature on cross-functional integration (2010–2020): trends and recommendations. (2020) INTERNATIONAL JOURNAL OF ORGANIZATIONAL ANALYSIS 1934-8835 29 2 401-414
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31392646] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31392646, Kapcsolat: 29091434
  2. Sheth Jagdish N. et al. Sustainable Marketing: Market-Driving, Not Market-Driven. (2020) JOURNAL OF MACROMARKETING 0276-1467 1552-6534 41 1 150-165
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31771716] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31771716, Kapcsolat: 29721746
Szalavetz A. Intangible investments at multinational companies’ manufacturing subsidiaries: do they promote innovation-based upgrading?. (2017) EQUILIBRIUM 1689-765X 2353-3293 12 1 63-80, 3217953
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3217953]
  1. Behun Marcel et al. THE IMPACT OF THE MANUFACTURING INDUSTRY ON THE ECONOMIC CYCLE OF EUROPEAN UNION COUNTRIES. (2018) JOURNAL OF COMPETITIVENESS 1804-171X 1804-1728 10 1 23-39
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27509907] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 27509907, Kapcsolat: 27509907
  2. Ulewicz R et al. Sustainable development and knowledge management from the stakeholders' point of view. (2018) POLISH JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES 2081-7452 18 2 363-374
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31393743] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31393743, Kapcsolat: 29092642
  3. Doryń Wirginia et al. Kraje Unii Europejskiej w globalnych łańcuchach wartości: Analiza empiryczna. (2021) ISBN:9788382203493; 9788382203509; 9788364462597
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[31990622] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31990622, Kapcsolat: 30047145
Szalavetz A. The environmental impact of advanced manufacturing technologies: examples from Hungary. (2017) CENTRAL EUROPEAN BUSINESS REVIEW 1805-4854 1805-4862 6 2 18-29, 3294761
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3294761]
  1. Gajšek Brigita et al. Information Flow in the Context of the Green Concept, Industry 4.0, and Supply Chain Integration. (2020) Megjelent: Integration of Information Flow for Greening Supply Chain Management pp. 297-323
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30834444] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30834444, Kapcsolat: 28339726
  2. Pakšiová Renáta et al. Managerial reporting by food production companies in Slovakia in 2017. (2019) ENGINEERING MANAGEMENT IN PRODUCTION AND SERVICES 2543-6597 2543-912X 11 3 71-85
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30872015] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30872015, Kapcsolat: 28695439
2021-10-23 07:55