Kertesi G et al. A roma és nem roma tanulók teszteredményei közti különbségekről és e különbségek okairól. (2012) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 59 7-8 798-853, 2040208
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2040208]
  1. Szalai J. A cigány gyerekek iskolai (le)értékeléséről. (2012) Megjelent: Társadalmi integráció a jelenkori Magyarországon : tanulmányok pp. 275-292
    Könyvrészlet[22986503] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 22986503, Kapcsolat: 22986503
  2. Szalai Júlia. Az esélyegyenlőség esélytelensége: osztályozás és etnikai szelekció az általános iskolában. (2013) ESÉLY: TÁRSADALOM ÉS SZOCIÁLPOLITIKAI FOLYÓIRAT 0865-0810 24 2 8-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23525068] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23525068, Kapcsolat: 23112127
  3. Berlinger Edina et al. Mélyszegénységből a felsőoktatásba. (2015) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 62 6 674-699
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2902740] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2902740, Kapcsolat: 24860017
  4. Bauer Zsófia et al. Handling Long-standing Inequalities with Short-term Projects: Some Results and Challenges of the Implementation of the “Give Kids a Chance” Programme. (2015) SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 1216-2051 25 4 5-29
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3091035] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3091035, Kapcsolat: 25520109
  5. Fejes József Balázs et al. Az oktatási méltányosság és aktuális kérdései Magyarországon. (2020) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 181 1 68-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31034079] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31034079, Kapcsolat: 28600946
  6. Habsz Lilla Dorina et al. Ez egy gyönyörű barátság kezdete? Az iskolai ellenkultúra hiánya a magyarországi roma tanulók körében. (2018) SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 1216-2051 28 2 52-74
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30315470] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30315470, Kapcsolat: 28941200
  7. Pásztor Rita Gizella. Az érmelléki kettős kisebbségben élő általános iskolások helyzete és továbbtanulási szándékai. (2017) ERDÉLYI TÁRSADALOM: SZOCIOLÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT: A KOLOZSVÁRI BABES-BOLYAI TUDOMÁNYEGYETEM SZOCIOLÓGIA TANSZÉKE MAGYAR TAGOZATÁNAK FOLYÓIRATA 1583-6347 15 1 127-144
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31205264] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31205264, Kapcsolat: 28943295
  8. Kiss Márta et al. Az iskolai teljesítményt és előmenetelt hátrányosan befolyásoló tényezők megítélése a szociális szakemberek nézőpontjából. (2020) SOCIO.HU : TÁRSADALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 2063-0468 10 1 45-73
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31331125] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31331125, Kapcsolat: 29528991
Kertesi G et al. Általános iskolai szegregáció Magyarországon az ezredforduló után. (2009) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 56 11 959-1000, 182561
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[182561]
  1. Horn D. The political background of structural changes in the educational system of Hungary, 1985-1994. (2010)
    Könyv[21195850] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21195850, Kapcsolat: 21195850
  2. Hámori Sz et al. Kinek használ az évvesztés?: iskolakezdési kor és tanulói teljesítmények Magyarországon. (2011) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 58 2 133-157
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1451429] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1451429, Kapcsolat: 21212125
2021-10-26 16:04