Hajdu T et al. Az érettségi védelmében. (2015) ISBN:9786155447587, 2831569
Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[2831569]
  1. Adamecz Anna. Essays on the Evaluation of Educational Policies. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3162081] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3162081, Kapcsolat: 26445241
  2. Makó Ágnes. A közismereti tudás és az elkötelezettség hatása a szakiskolát végzettek munkaerőpiaci esélyeire. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3377987] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3377987, Kapcsolat: 30379812
  3. Matheika Zoltán et al. A magyarországi munkaerő-helyzet áttekintése 2017 elején. (2017)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[31638067] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31638067, Kapcsolat: 30389423
  4. Erőss Gábor. Géographie de la précarité dans l'éducation: frontières, zones, trappes et voies de passage. (2019)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[31030559] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31030559, Kapcsolat: 30390551
Hajdu T et al. Roma fiatalok a középiskolában: beszámoló a Tárki Életpálya-felvételének 2006 és 2012 közötti hullámaiból. (2014) ISBN:9786155447402, 2756617
Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[2756617]
  1. Adamecz Anna. Essays on the Evaluation of Educational Policies. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3162081] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3162081, Kapcsolat: 26445263
Hajdu T et al. Roma fiatalok a középiskolában: beszámoló a TÁRKI Életpálya-felmérésének 2006 és 2012 közötti hullámaiból. (2014) Megjelent: Társadalmi Riport 2014 pp. 265-302, 2808629
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2808629]
  1. Debruyne Flore et al. Harmonising longitudinal data on educational careers: Mapping and matching harmonisation possibilities. (2021)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[32178921] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32178921, Kapcsolat: 30320687
Kertesi G. School segregation, school choice and educational policies in 100 Hungarian towns. (2013) ISBN:9786155243776, 2397349
Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[2397349]
  1. European Commission. 2017 European Semester: Country Report – Hungary. (2017)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[26457686] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26457686, Kapcsolat: 26457680
Kertesi G et al. The Roma/non-Roma test score gap in Hungary. (2011) AMERICAN ECONOMIC REVIEW 0002-8282 101 3 519-525, 1692574
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1692574]
  1. Biró P. Matching Practices for Secondary Schools – Hungary. (2012)
    Egyéb/Ismertetés/Katalógus (Egyéb)/Közérdekű[30334728] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30334728, Kapcsolat: 27734508
  2. Debruyne Flore et al. Harmonising longitudinal data on educational careers: Mapping and matching harmonisation possibilities. (2021)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[32178921] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32178921, Kapcsolat: 30320706
Kertesi G et al. Iskolázatlan szülők gyermekei és roma fiatalok a középiskolában: Beszámoló az Educatio Életpálya-felmérésének 2006 és 2009 közötti hullámaiból. (2010) Megjelent: Társadalmi riport 2010 pp. 371-407, 1412687
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1412687]
  1. Héderné Berta Edina. A cigány-magyar segítőkapcsolat speciális vonatkozásai. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2214125] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2214125, Kapcsolat: 28920805
2021-10-26 18:10