Hajdu T et al. Roma fiatalok a középiskolában: beszámoló a TÁRKI Életpálya-felmérésének 2006 és 2012 közötti hullámaiból. (2014) Megjelent: Társadalmi Riport 2014 pp. 265-302, 2808629
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2808629]
  1. Bernát Anikó. Leszakadóban: a romák társadalmi helyzete a mai Magyarországon. (2014) Megjelent: Társadalmi Riport 2014 pp. 246-264
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30663561] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30663561, Kapcsolat: 24402666
  2. Szanyi-F Eleonóra. An analysis of the labor market situation of vocational students based on national and international data. (2016) CORVINUS JOURNAL OF SOCIOLOGY AND SOCIAL POLICY 2061-5558 2062-087X 7 1 93-105
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26272519] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26272519, Kapcsolat: 26272519
  3. Erika Zolnai et al. Quality Versus Equality. The Integration as the Component of Primarly School’s Excellence – a Cross-Cultural Perspective. (2017) PRZEGLAD BADAN EDUKACYJNYCH / EDUCATIONAL RESEARCH REVIEW 1895-4308 2 23 105-124
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26461221] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26461221, Kapcsolat: 26461221
  4. Fanni Trendl et al. ’As we see it’ – Roma student college project presented from the viewpoint of the participants. (2015) Megjelent: Challenge Evaluation of the Roma Student College Project in Pécs pp. 31-79
    Könyvrészlet/Utánközlés (Könyvrészlet)/Tudományos[2974739] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2974739, Kapcsolat: 26461224
  5. Balázsi Ildikó. A hozzáadottérték-modellek alkalmazása a tanulói teljesít-ménymérésekben. (2016) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 116 1 3-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3049866] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3049866, Kapcsolat: 26473243
  6. Varga Aranka. Az inkluzivitás folyamatelvű modellje. (2015) Megjelent: Befogadó egyetem pp. 7-26
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3400100] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3400100, Kapcsolat: 26473300
  7. Varga Aranka. A hazai oktatási integráció - tapasztalatok és lehetőségek. (2016) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 1 71-91
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3048920] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3048920, Kapcsolat: 26493296
  8. Mártonfi György. Roma tanulók és iskolai eredményesség. (2016) Megjelent: Hátrányos helyzet és iskolai eredményesség pp. 161-178
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3095924] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3095924, Kapcsolat: 26493301
  9. Karlovitz János Tibor et al. Experience and Observations on the Choice of Career among Disadvantaged Students in North-Hungary. (2016) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 11 2 83-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3317768] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3317768, Kapcsolat: 26581416
  10. Molnár Gy. Capability building combined with microcredit: the loan alone is insufficient. (2017) JOURNAL OF SOCIAL ENTREPRENEURSHIP 1942-0676 1942-0684 8 3 354-374
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3274924] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3274924, Kapcsolat: 26969108
2021-10-26 16:33