Kertesi G. Roma employment at the turn of the millennium: An analysis of the nationwide representative Roma survey of 2003. (2010) Megjelent: The Hungarian labour market, 2010 pp. 135-150, 1401751
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1401751]
  1. OECD. Towards a more inclusive labour market. (2012) Megjelent: OECD Economic Surveys : Hungary 2012 pp. 87-117
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[22051604] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22051604, Kapcsolat: 22051593
  2. Cekota J et al. The Educational Achievement and Employment of Young Roma in Bulgaria, Hungary and Romania: Increasing Gaps and Policy Challenges. (2015) EUROPE-ASIA STUDIES 0966-8136 1465-3427 67 4 540-578
    Folyóiratcikk/Tudományos[25129931] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25129931, Kapcsolat: 24922948
  3. Scharle Ágota et al. Recent Changes Moving Hungary Away from the European Social Model. (2015) Megjelent: The European Social Model in Crisis: Is Europe Losing its Soul? pp. 229-261
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2834016] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2834016, Kapcsolat: 25547194
  4. Lajos Hüse et al. How does education respond to social and economic change in Hungary?. (2018) Megjelent: The Shifting Global World of Youth and Education pp. 163-174
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3280234] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3280234, Kapcsolat: 28941205
Kertesi G et al. Segregation of primary schools in Hungary: A descriptive study using data from the national assessment of basic competences of 2006. (2010) Megjelent: The Hungarian labour market, 2010 pp. 99-119, 1401753
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1401753]
  1. OECD. Towards a more inclusive labour market. (2012) Megjelent: OECD Economic Surveys : Hungary 2012 pp. 87-117
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[22051604] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22051604, Kapcsolat: 22051596
  2. Altwicker-Hámori Sz et al. Whose children gain from starting school later?: evidence from Hungary. (2012) EDUCATIONAL RESEARCH AND EVALUATION 1380-3611 1744-4187 18 5 459-488
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2024195] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2024195, Kapcsolat: 22429396
  3. Lovász A. Labour market discrimination. (2012) Megjelent: From pensions to public works pp. 153-165
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2055871] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2055871, Kapcsolat: 22685839
  4. Hámori Sz et al. Whose children gain from starting school later?: evidence from Hungary. (2011) ISBN:9786155024474
    Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[1577982] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 1577982, Kapcsolat: 22860634
  5. Altwicker-Hámori Sz et al. Kinek használ az évvesztés?. (2014) Megjelent: Havas 70 pp. 319-338
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24487952] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24487952, Kapcsolat: 24487952
  6. Bruneau Emile et al. Beyond dislike: Blatant dehumanization predicts teacher discrimination. (2020) GROUP PROCESSES & INTERGROUP RELATIONS 1368-4302 1461-7188 23 4 560-577
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30744257] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30744257, Kapcsolat: 28941247
2021-10-17 13:40