Dávid Mária et al. Az IKT hatása a kognitív működésekre iskoláskorban. (2016) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 71 1 165-195, 3054125
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3054125]
  1. Pléh Csaba et al. Az új technológia és a tanulás világa a pszichológus szemével. (2016) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 71 1 3-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3053761] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3053761, Kapcsolat: 25660014
  2. Alexander Miranda. Affecting Reading Comprehension through ICTs in Question-Answer Relationship in EFL classroom. (2019) Revista electrónica TicALS 2463-0624 1 5 p. &
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31010197] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31010197, Kapcsolat: 28553990
  3. Boglárka Faragó. IKT-ESZKÖZÖK HASZNÁLATÁNAK ÖSSZEFÜGGÉSE A KOGNITÍV MŰKÖDÉS ÁTALAKULÁSÁVAL ÉS SZEMÉLYISÉGTÉNYEZŐKKEL – ÁTTEKINTÉS NEMZETKÖZI EMPIRIKUS VIZSGÁLATOK EREDMÉNYEIRE ALAPOZVA. (2020) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 75 2 315-346
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31666044] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31666044, Kapcsolat: 29804058
  4. * Dávid Mária et al. Kutatás az expresszív szókincs fejlettségének és az infokommunikációs eszközök használati gyakoriságának az összefüggéseiről kora gyermekkorban. (2019) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 4 & 4-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31317965] [Nyilvános]
    Függő, Idéző: 31317965, Kapcsolat: 29819224
  5. Szabóné Balogh Ágota. Kognitív képességek informatikai alapú fejlesztésének hatásvizsgálata 5-8. évfolyamon tanulók körében. (2020) OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT 2676-8771 2 4 41-58
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31796077] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31796077, Kapcsolat: 29819228
Dorner László et al. IKT-használat 10–18 éveseknél - Egy IKT-eszközhasználati kérdőív bemutatása. (2016) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 71 1 25-56, 3060693
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3060693]
  1. * Dávid Mária et al. Az IKT hatása a kognitív működésekre iskoláskorban. (2016) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 71 1 165-195
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3054125] [Nyilvános]
    Függő, Idéző: 3054125, Kapcsolat: 26131173
  2. Czirfusz Dóra Habók. Tanulók IKT műveltsége. (2017) Megjelent: A Digitális Állampolgárság újraértelmezett kompetenciamodellje pp. 89-95
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27108433] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27108433, Kapcsolat: 27108433
  3. Sántha-Malomsoki Ágnes. Influence of CALL on Early Bilinguals' Visual and Verbal Creativity and Daily Habits of ICT use. (2018) ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 1587-1061 2498-4442 18 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3382297] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3382297, Kapcsolat: 27704287
  4. Pléh Csaba et al. Az új technológia és a tanulás világa a pszichológus szemével. (2016) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 71 1 3-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3053761] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3053761, Kapcsolat: 28230130
  5. Hódi Ágnes et al. Óvodások IKT-használata otthon – szülői minta és szerepvállalás. (2019) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 7 2 22-41
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30755390] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30755390, Kapcsolat: 28933938
2021-10-25 19:16