Urbán Róbert et al. A Four-Factor Model of Work Addiction: The Development of the Work Addiction Risk Test Revised. (2019) EUROPEAN ADDICTION RESEARCH 1022-6877 1421-9891 25 3 145-160, 30683715
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30683715]
  1. da Silva Santos. O Workaholism nos Advogados Portugueses. (2019)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[31258499] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31258499, Kapcsolat: 28926678
  2. Kang Su Dol. A critical analysis of the WAQ: Development of a Korean Form. (2020)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[31258501] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31258501, Kapcsolat: 28926683
Dávid Mária et al. Az IKT hatása a kognitív működésekre iskoláskorban. (2016) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 71 1 165-195, 3054125
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3054125]
  1. Alexander MIRANDA. How Reading Comprehension is Affected by Means of ICT in Question-Answer Relationship Strategy in EFL classroom. (2017)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[30738833] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30738833, Kapcsolat: 28230163
  2. Szabóné Balogh Ágota. Kognitív képességek informatikai alapú fejlesztésének hatásvizsgálata 5-8. évfolyamon tanulók körében. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30391976] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30391976, Kapcsolat: 28933971
  3. Szűts Zoltán. A digitális pedagógia egységes elméleti kerete és alkalmazása a tanítás és tanulás folyamatában. (2020)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31605190] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31605190, Kapcsolat: 29819221
  4. Simon Attila. A szexuálpedagógia komprehenzív programjának reflexiói teológiai és valláspedagógiai kontextusban. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30593476] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30593476, Kapcsolat: 29819223
  5. Faragó Boglárka. Az IKT-eszközök tanulási alkalmazásának több módszerű elemzése: IKT-eszközök kontrollálatlan használatának vizsgálata felsőoktatásban tanulók körében. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30737948] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30737948, Kapcsolat: 29857825
Dávid Mária et al. Az infokommunikációs eszközök gyakori használatának hatása a tanulói képességekre. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 49-62, 2769939
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2769939]
  1. Szabóné Balogh Ágota. Kognitív képességek informatikai alapú fejlesztésének hatásvizsgálata 5-8. évfolyamon tanulók körében. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30391976] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30391976, Kapcsolat: 28933974
Magyaródi Tímea et al. Egy újonnan kidolgozott Flow Állapot Kérdőív kimunkálásának és pszichometriai jellemzőinek bemutatása. (2013) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 33 1 15-36, 2220335
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2220335]
  1. Garai Judit. A zenélés során átélt flow élmény. (2015)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25054480] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25054480, Kapcsolat: 25054616
  2. Gyurkovics Máté. Dopaminreceptor-gének összefüggése a flow-fogékonysággal. (2015)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[25054596] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25054596, Kapcsolat: 25054618
2021-10-25 19:04