Magyaródi Tímea et al. Psychometric properties of a new flow questionnaire. (2014) Megjelent: Flow, Emotional Intelligence and Psychological Immunity pp. 21-42, 2701894
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2701894]
  1. Puneet Kaur et al. Flow in context: Development and validation of the flow experience instrument for social networking.. (2016) COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR 0747-5632 59 358-367
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26254269] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26254269, Kapcsolat: 25964473
  2. Nagy Lászlóné et al. Kutatásalapú tanítás-tanulás a biológiaoktatásban és a biológiatanár-képzésben. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 3 57-69
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3058237] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3058237, Kapcsolat: 25964478
  3. Valentina Nisi et al. Yasmine’s Adventures: An Interactive Urban Experience Exploring the Sociocultural Potential of Digital Entertainment. (2015) Megjelent: Entertainment Computing - ICEC 2015 pp. 343-356
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25964506] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25964506, Kapcsolat: 25964506
2021-10-25 18:24