Bakacsi Gyula. The pendulum effect: culture, transition, learning. (1999) Megjelent: The Management and Organisation of Firm in the Global Context pp. 111-118, 2297897
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2297897]
  1. Vukonjanski Jelena et al. Relationship between GLOBE organizational culture dimensions, job satisfaction and leader-member exchange in Serbian organizations. (2012) JOURNAL FOR EAST EUROPEAN MANAGEMENT STUDIES 0949-6181 1862-0019 17 3 333-368
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24940776] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24940776, Kapcsolat: 23443647
  2. Tankó Zoltán. A vállalati kultúra vizsgálata az erdélyi tömbmagyarság körében. (2004) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 35 2 3-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23439468] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23439468, Kapcsolat: 23443648
  3. Heidrich Balázs. Változó idők nyomában: Kísérlet a magyar és román szervezetikultúra-változások összehasonlítására. (2009) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 40 4 16-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23445778] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23445778, Kapcsolat: 23445778
  4. Mikulás Gábor. Hatalmi távolság és intézményi kollektivizmus – a versenyképesség előrejelzése szövegelemzéssel. (2013) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 44 1 29-37
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23445919] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23445919, Kapcsolat: 23445919
  5. Heidrich Balázs et al. Godfather Management?: The Role of Leaders in Changing Organizational Culture in Transition Economies: a Hungarian-Romanian Comparison. (2009) MANAGEMENT (SLOVENIA) 1854-4223 1854-4231 4 4 309-327
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1757889] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1757889, Kapcsolat: 24897475
  6. Hadžic Olga et al. The relationship between GLOBE organizational culture values and the emotional intelligence of employees in Serbian organizations. (2014) PRIMENJA PSIHOLOGIJA / APPLIED PSYCHOLOGY 1821-0147 2331-7287 7 2 137-156
    Folyóiratcikk[24897484] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24897484, Kapcsolat: 24897484
  7. Nikolic Milan et al. The relationships between communication satisfaction, emotional intelligence and the GLOBE organizational culture dimensions of middle managers in Serbian organizations. (2014) JOURNAL FOR EAST EUROPEAN MANAGEMENT STUDIES 0949-6181 1862-0019 19 4 387-412
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24926357] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24926357, Kapcsolat: 24926357
  8. Tankó Zoltán. Székelyföldi vállalatok gazdasági és kulturális környezete. (2002) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 36 5-6 119-128
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23303842] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23303842, Kapcsolat: 24938282
  9. Heidrich Balázs. Magic Mirror, on the Wall, Who is the Fairest One of All?: An Empirical Study Based on the Eastern-European and Latin-American Clusters of the GLOBE Survey and the Corruption Perception Index. (2012) Megjelent: “Management Re-imagined”, 11th World Congress of the International Federation of Scholarly Associations of Management Universit... pp. 1-19
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24938510] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24938510, Kapcsolat: 24938510
  10. Heidrich Balázs. Változó idők nyomában. (2009) Megjelent: Gazdaság és Oktatás: Dolgozatok a Pénzügyi és Számviteli Főiskolai Kar tudományos műhelyéből pp. 271-288
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24947156] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24947156, Kapcsolat: 24947156
2021-10-27 16:05