B. Erdős Márta et al. Az identitás alakulása mentalizáció-alapú terápia folyamán: Mentalizáció-alapú terápia eredmény- és folyamatértékelése kettős diagnózisú pácienseknél az identitás-struktúra analízise segítségével. Pilot vizsgálat. (2020) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X 20 2 7-35, 31983070
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31983070]
  1. * Rozgonyi Róbert. A mentalizáció alapú terápia alkalmazása kettős diagnózisú kliensekkel. (2021)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[32017858] [Nyilvános]
    Függő, Idéző: 32017858, Kapcsolat: 30084524
Jávor Rebeka. Kétnyelvűség – Előny vagy sem?: A kétnyelvűség hatásai magyar-szerb bilingvisek körében. (2020), 31239345
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31239345]
  1. Bartha Krisztina. Magyar–román kétnyelvű gyermekek tudatelméleti képességeinek fejlődése. (2021)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[32065097] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32065097, Kapcsolat: 30151859
Jávor Rebeka. Tanítsunk játszva! – Gamification lehetőségek a felsőoktatásban. (2019) Megjelent: Kapcsolati tanulás pp. 265-286, 30930854
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30930854]
  1. Bán-Takaró Alexandra. Bántalmazás az iskolán belül. (2021)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[32017865] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32017865, Kapcsolat: 30084536
Jávor Rebeka. Connection between Bilingualism and Executive Functions in Hungarian-Serbian Bilinguals. (2017) INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCES: BASIC AND APPLIED RESEARCH 2307-4531 31 3 54-65, 3184704
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3184704]
  1. Bartha Krisztina. Magyar–román kétnyelvű gyermekek tudatelméleti képességeinek fejlődése. (2021)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[32065097] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32065097, Kapcsolat: 30151855
Jávor Rebeka. Bilingualism, Theory of Mind and Perspective-Taking: The Effect of Early Bilingual Exposure. (2016) PSYCHOLOGY AND BEHAVIORAL SCIENCES 2328-7837 2328-7845 5 6 143-148, 3184701
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3184701]
  1. Moberg Libby. Pilot Study of Empathy in Bilingual Adults. (2019)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[30765970] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30765970, Kapcsolat: 28260548
  2. Marium Yusufzie. BILINGUALISM AND THEORY OF MIND: VARIATION WITHIN BILINGUAL PRESCHOOLERS. (2019)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[30925701] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30925701, Kapcsolat: 28445422
  3. Dennys Canto. The Importance of Foreign Languages Education at the Elementary Level. (2019)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[31174717] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31174717, Kapcsolat: 28803075
  4. Victoria Imma Bergner. Managing Emotions: An Empirical Study of Conflict Resolution in Bilinguals. (2017)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[31669148] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31669148, Kapcsolat: 29536250
  5. Ester Navarro Garcia. Theory of Mind Measurements and Mechanisms: An Investigation of Construct Validity and Cognitive Processes in Theory of Mind Tasks. (2021)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[32055543] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32055543, Kapcsolat: 30130069
  6. Bartha Krisztina. Magyar–román kétnyelvű gyermekek tudatelméleti képességeinek fejlődése. (2021)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[32065097] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32065097, Kapcsolat: 30151852
2021-12-02 02:46